dommel oplichting?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze

nu is de status van m'n betaling nog altijd openstaand, en heb ik een nieuwe factuur bijgekregen zonder ooit verbonden te zijn geweest

ik heb ze al verschillende keren gemaild, maar ze wimpelen het telkens af
:roll: :roll: :roll:

wat kan ik nog doen?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Oplichting zal het wel niet zijn. Je kan ze altijd eens bellen en vriendelijk vragen of ze dit eens willen nakijken.
Anders bestaat er ook nog de ombudsdienst telecom (hoewel dit niet nodig zal zijn volgens mij).
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

FAQ van Dommel.be:

wat is de fakturatie-procedure?

als u opteert voor een maandelijkse betaling, kan dit bij de aanvang ietwat onduidelijk zijn. in eerste instantie ontvangt u een faktuur voor de eerste maand service. het kan gebeuren dat u reeds een tweede faktuur ontvangt nog voor uw adsl account geactiveerd is. in dit geval hoeft u zich geen zorgen te maken, vermits de periode voor toekomstige fakturatie wordt geupdate zodra de adsl account geactiveerd is. op deze manier zorgen we ervoor dat u nooit dubbel betaalt voor een periode. ondertussen kan u de proforma fakturen die u ontvangt voldoen voor vervaldatum.



Informeer u eerst voor ge iemand zwart maakt !
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

grox ik geloof NOOIT dat dommel je oplicht hoor.

Bel eerst is voor dat je hier onzin zit te vertellen :evil:

Dit komt gewoon omdat ze het aan het verwerken zijn en daarom staat het nog open.

Trouwens als ik van dommel was en ik leesde jou bericht hier dan zou ik je nog geen aansluiting meer geven :evil:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ketter schreef:en ik leesde jou bericht hier


gelukkig hebben ze het niet geleesd.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Deej_1977 schreef:
ketter schreef:en ik leesde jou bericht hier


gelukkig hebben ze het niet geleesd.
Idd Deej_1977 steeds opnieuw taalkemels. (die maak ik ook wel eens maar toch zelden)
Offtopic mode on Ik las jou bericht daarover :drool: (niet lassen eh, dat laten we best aan metaalbewerkers over.
terug on topic a.u.b.

Laat het duidelijk wezen, deze bemerking (n) hebben enkel het doel de mensen opmerkzaam te maken op een taalfout, en zijn dus geenszins als aanval op een persoon bedoeld.
(voor wat betreft mijn inbreng daarop, doe ik dat meestal per PM zo hebben andere members daar geen uitstaans mee)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik versta nu niet dat je gewoonweg eerst niet belt ipv te e-mailen. Moest je eens weten hoeveel e-mails ze krijgen.
Heb ik het nu mis of zijn mensen veel schuchter geworden?
Één belletje en het was waarschijnlijk al opgelost.
Een melding op Userbase dat Dommel oplichters zijn >>> priceless.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

als je goed kijkt naar de due-date van die factuur, zie je dat je bijna nog een maand hebt om die 2de factuur te betalen, het is gewoon de factuur van de 2de maand die je enorm vroeg krijgt, goed lezen is dus nog altijd de boodschap, ik zit nu al 2 dagen aangesloten op dommel, en ben hier momenteel al zeer tevreden over.

greetz
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Tegenwoordig vermijden mensen nogal vlug persoonlijk contact. Een emailtje is vlug verstuurd maar er wordt idd niet gedacht aan hoeveel mailtjes de ontvanger per dag ontvangt.

Heb jij een probleem dan moet je mensen pushen om het gedaan te krijgen. Dat leer je wel snel genoeg in de bedrijfswereld.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

BungaMan schreef:Heb jij een probleem dan moet je mensen pushen om het gedaan te krijgen. Dat leer je wel snel genoeg in de bedrijfswereld.


Klopt, een telefoontje kan wonderen doen!
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

grox schreef:ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze

nu is de status van m'n betaling nog altijd openstaand, en heb ik een nieuwe factuur bijgekregen zonder ooit verbonden te zijn geweest


Same here, maar kdenk dat Dommel wacht todat mijn huidige maand van Versatel gedaan is en mij dan activeert. Heb trouwens gemaild en de dag erna een antwoord gekregen. No prob so far, zal gewoon ff die maand uitzitten ;)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

grox schreef:ik heb ze al verschillende keren gemaild, maar ze wimpelen het telkens af
:roll: :roll: :roll:

wat kan ik nog doen?


En op welke manier wimpelen ze het af ? Kan je misschien hun antwoord hier zetten ?

Het zou me ten zeerste verbazen moest Dommel je oplichten.
Ken jij nog firma's waar de baas zelf om 4 uur 'snachts naar het datacenter gaat omdat er een probleem is ?
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

great al die nubs die het persoonlijk nemen, ik vermeldde nergens dat dommel me zou proberen op te lichten - waarom zouden ze eigenlijk :roll:

sorry dommel, pleaaaase verbind me aub :oops: was maar een grapje :lol:
Wimpie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 apr 2006, 17:51
Locatie: Beveren-Waas

Dit vind ik ook wel een beetje te groof om zo uit te pakken.

Eens bellen kan nooit geen kwaad. En dan zul je zien dat er inderdaad geen prob is.

Onthoud ook dat het vakantie peroide is en dat er wel wat mensen op verlof zijn he.

Je zal zien alles komt wel goed, ben er 1000% van overtuigd. Maar heb een beetje geduld en heb je dat niet bol het dan af naar een ander.
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

grox schreef:great al die nubs die het persoonlijk nemen, ik vermeldde nergens dat dommel me zou proberen op te lichten - waarom zouden ze eigenlijk :roll:

sorry dommel, pleaaaase verbind me aub :oops: was maar een grapje :lol:


Dan zou ik toch maar het onderwerp van uw post nog eens lezen. Ik zou dan toch iets anders geschreven hebben.

En waarom zouden we dit persoonlijk nemen ??
B__V
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jun 2005, 01:50
Locatie: Diepenbeek ( zonhoven )

hoe kan je nu mailen als je niet aangesloten was :???: volgens mij zedde gij ne zeveraar :twisted:
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

B__V, mailen kan ook nog vanop het werk of buren of vanop een 2de dsl lijn of kabel verbinding.
JustMeUC
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 mei 2004, 00:49

grox schreef:ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze

nu is de status van m'n betaling nog altijd openstaand, en heb ik een nieuwe factuur bijgekregen zonder ooit verbonden te zijn geweest

ik heb ze al verschillende keren gemaild, maar ze wimpelen het telkens af
:roll: :roll: :roll:

wat kan ik nog doen?


Ik ben zelf al enige tijd bij Dommel. En eerlijk zoals ik ben kan ik je melden dat ik nog nooit in de kou ben blijven staan bij eventuele problemen. Ik heb al een aantal providers gehad en ik kan je zeggen dat ze op een vriendelijke en proffesionele manier hun klanten helpen. Dus eerst eens een belletje met hun zal wellicht klaarheid brengen.

Danny
Duhhhhhhh
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

grox schreef:ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze

nu is de status van m'n betaling nog altijd openstaand, en heb ik een nieuwe factuur bijgekregen zonder ooit verbonden te zijn geweest

ik heb ze al verschillende keren gemaild, maar ze wimpelen het telkens af
:roll: :roll: :roll:

wat kan ik nog doen?


Toen mijn broer zich had ingeschreven kreeg hij ook na verloop van tijd 2 facturen terwijl hij nog geen login/pass had. Ik geef toe dat het nogal raar overkomt maar na een telefoontje met dommel bleek zijn aanvraag nog niet verwerkt te zijn en hun systeem gaat automatisch al de volgende factuur opsturen. Eenmaal je de login/pass gegevens hebt wordt er gekeken hoeveel maanden je al betaald hebt, zodat je al die maanden geen facturen meer krijgt totdat de niet betaalde maanden aanbreken.
Als ik van jouw was zou ik gewoon eens bellen of ze je aanvraag (mail) goed hebben ontvangen, heb dat ook toen gedaan, bleek dat mijn broer nogal een onduidelijk onderwerp had gezet in zijn mail waardoor die niet echt opviel. Een week na dat telefoontje werd alles in orde gebracht en kreeg mijn broer inderdaad gedurende 2 maand geen factuur meer.
Mijn broer heeft nog geen moment spijt gehad dat hij naar dommel is gegaan.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

JustMeUC schreef:Ik ben zelf al enige tijd bij Dommel. En eerlijk zoals ik ben kan ik je melden dat ik nog nooit in de kou ben blijven staan bij eventuele problemen. Ik heb al een aantal providers gehad en ik kan je zeggen dat ze op een vriendelijke en proffesionele manier hun klanten helpen. Dus eerst eens een belletje met hun zal wellicht klaarheid brengen.

Danny


Hier hetzelfde Danny.Ik heb heel in het begin even problemen gehad met de downloadspeed op ftp servers maar dit was na een korte tijd helemaal opgelost en nu haal ik dus gewoon de volle speed.

grox had gewoon even moeten bellen en Sandra aan de telefoon moeten vragen dan weet ik zeker dat hij dit NIET had moeten posten hier :lol:
Maar het komt wel weer goed daar ben ik zeker van :wink:


@ Deej_1977 je weet toch dat ik lomp ben makker ik heb het jou al is verteld maar ik zal het nog is heel kort herhalen.Ik moet NOOIT werken ik krijg elke maand het geld zo (en ik ben GEEN dopper) en ik heb ondertussen alweer een reisje naar de domenicaanse geboekt het derde voor dit jaar al :wink: dus wie is de lompste jij of ik :???: :???: :???: Ga maar weer aan de slag Deej_1977 anders kan je nooit doen wat ik doe 8) 8)
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

B__V schreef:hoe kan je nu mailen als je niet aangesloten was :???: volgens mij zedde gij ne zeveraar :twisted:


heb m'n "vorige" isp nog niet afgesloten snoeppie ;)
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

mag slotje op, ben inmiddels ook aangesloten :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”