Herwerking Providertabel

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Bij deze is de providertabel een beetje aangepast. Er is een extra link voorzien om fouten in de tabel te rapporteren. Hier kan je dan een formuliertje invullen en ons zo de fouten doorspelen. Die zullen dan zo snel mogelijk doorgevoerd worden in de database.

Voor de nieuwsgierigen: je moet ingelogd zijn om het formulier te zien en je userid wordt meegestuurd ;)
Afbeelding
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Nice sub! 't Ziet er goed uit!

Bedankt!

greetz,

Nob
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Goed initiatief van Sub Zero.
Wou iets melden over het Belgacom ADSL Multi Abonnement maar dat kun je moeilijk onderbrengen in de tabel, daar het meer een uitzondering is.
Maar je hebt dan wel 15 GB per maand aan volume in plaats van 10 GB per maand, voor de gewone ADSL Go.
Ofwel men zou juist onder ADSL Go een lijn kunnen toevoegen met ADSL Multi, dan kon men wel 15 GB/maand ingeven. (prijs 39.95 vermeerderd met 5 € /maand = 44,95 )

Screenshot in elkaar geknutseld als voorbeeld:
Bijlagen
ADSL Multi.jpg
(15.54 KiB) 1231 keer gedownload
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik denk dat ik nog een klein tikfoutje ontdekt heb in de "Abonnementdetails" zodra je een fout wilt rapporteren.

Check in de linkerkolom:
Minimuduur Abo

Nog een "m" vergeten... :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Inderdaad. Wordt zo snel mogelijk gewijzigd. Bedankt!
Blue-Sky schreef:Wou iets melden over het Belgacom ADSL Multi Abonnement maar dat kun je moeilijk onderbrengen in de tabel, daar het meer een uitzondering is.
Aangezien die Multi een optie is op een abonnement zal die niet zomaar in de tabel verschijnen. Maar ik kan ze eventueel wel bijvoegen in de opmerkingen voor dat abonnement. Ik zal hier naar kijken.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”