Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden.

Plaats reactie
DeSwa
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 jul 2006, 21:57

Ik krijg ik wel netwerkverbinding met mijn laptop , maar met "BEPERKTE OF GEEN VERBINDINGSMOGELIJKHEDEN" , en ik kan niet op internet hoe los ik dit nu weer op ?
Groetjes
DeSwa
mousty
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 jan 2006, 11:36
Locatie: Anderlecht bij Brussel

Heb hetzelfde probleem. Mijn SpeedTouch 716 kan geen verbinding meer maken met internet. Zit al sedert vrijdag 30 juni zonder internet en heb al 8 x de helpdesk van tele2 gebeld. Nu gaan ze eindelijk volgende maandag een technicus sturen.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

zet de stroom is uit en aan van uw router en/of modem
Please help, looking for a way to get rich and fast
blauwe
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 feb 2006, 21:10

die probleem heb ik ook regelmatig in Windows. In linux is dat nooit het geval. Moest de verbinding wegvallen, zet ik wlan uit in mijn configuratie , haal de adapter eruit en steek het er weer in. Na wlan weer aan te zetten kan ik weer surfen, is in minder dan 10 sec opgelost.
(gebeurt regelmatig als ik druk aan het surfen/downloaden ben)
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 maa 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

Welk type van adapter heb je in je laptop steken?
Ik had een soortgelijk probleem en dit is opgelost door nieuwe drivers van mijn adapter te installeren.
mousty
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 jan 2006, 11:36
Locatie: Anderlecht bij Brussel

Het was mijn SpeedTouch 716 die defect was. Technieker kwam vandaag een nieuwe SpeedTouch 706WL plaatsen en alles is terug ok. Had wel geen internet sedert 30 juni 2006.
Kan er mij iemand misschien de Username en Pasword van deze SpeedTouch 706 bezorgen.
Groetjes.
Mousty
digitalservice
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 25 dec 2005, 15:25

IK heb hetzelfde probleem als jou gehad, en bij mij is de technicus ook langsgeweest.

Maar ik zou je aanraden uit de router uit te blijven, want de technicus heeft mij verteld als tele2 nog eens moet komen om een reparatie te doen en ze zien dat je weer in de router hebt gezeten.

Betaal je 125 euro.

Kweet niet of het bluf was.
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Als je in je moden wil geraken probeer dan eens wat hier staat: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=10775 . Je doet dan wel een DOWNGRADE maar het werkt perfect. Ken wel de settings van VOIP niet. Mischien kan je die ook wel ergens vinden.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”