schuivende telemeter weg?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

Ik kijknet sinds enige tijd weer eens op mijn telemeter, en wat zie ik, zo te zien zijn die glijdende limieten verleden tijd ...
Is dit bij iedereen zo ?

ik heb telenet expressnet overigens
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik denk dat je een paar maanden achterloopt. Hier in Genk is dat al een maand of 4
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

crapiecorn schreef:Ik denk dat je een paar maanden achterloopt. Hier in Genk is dat al een maand of 4


Dat is overigens overal zo een maand of 4 ( released ongeveer eind januari ).

Je Telemeter wordt nu elke facturatiemaand terug op 0 gezet.
mickie
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2007, 21:47

Maar dat is net goed; want als je erover zit, moest je vroeger een maand wachten vooraleer je terug je normale snelheid kreeg.. Nu is het een kwestie van dagen.
je kan natuurlijk ook Mb's bijkopen ;)
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Het maakt eigenlijk geen verschil, want ze updaten hun meter toch te snel om nog enig overdadig werk te kunnen doen. In zekere zin vond ik die schuivende meter nog wel goed, kon je iedere dag ongeveer hetzelfde volume verbruiken en dat constant berekend op je vorige maand verbruikte gedrag. Nu is mijn download toch alleszins veel labieler.

Met vriendelijke groeten,

Kikker
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”