Hallo,
De laatse maanden had ik er al af en toe last van maar de laatste tijd meer en meer. Plots kan ik geen enkele site meer openen en geen enkele verbinding werkt nog. Aan mijn modem (Zyxel Prestige 861) leds is er niets te zien. Ze branden allemaal normaal. In mijn systeemvak zie ik dat ik nog steeds verbonden ben maar toch kan ik niets meer doen dat te maken heeft met het internet. Ik moet mijn modem afleggen en terug opstarten en dan gaat het weer. Tot de volgende keer dat ik het tegenkom en dan moet ik weer hetzelfde doen. Modem afleggen en weer aanleggen.
Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen of er een oplossing voor heeft? Want de laatste tijd gebeurt het alle dagen...
Vdsl verbindingsprobleem
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik heb ook VDSL en een Zyxel Prestige 861 modem en geen problemen hier.
Ik zou contact opnemen met de helpdesk van Belgacom. Als het een verbindingsprobleem is dan moeten zij het oplossen en is het een hardwareprobleem dan zit er misschien nog garantie op de modem?
Als je voldoende onderlegd bent kan je zelf met een webbrowser de configuratie pagina van je modem openen.
Astralon
Ik zou contact opnemen met de helpdesk van Belgacom. Als het een verbindingsprobleem is dan moeten zij het oplossen en is het een hardwareprobleem dan zit er misschien nog garantie op de modem?
Als je voldoende onderlegd bent kan je zelf met een webbrowser de configuratie pagina van je modem openen.
Astralon
Ik heb gisteren ff gebeld naar Belgacom en vandaag is er iemand langsgekomen. Nieuwe modem geïnstalleerd.Voor het ogenblik lijkt alles ok. Nog een paar dagen afwachten of ik het probleem nog tegenkom maar ik denk dat het opgelost zal zijn. Ik heb nu een Aethra modem.
Thanx for the help.
Thanx for the help.