Iets uit de topic "Skynet leechtruc werkt niet meer ! ! !". Het leek mij beter hier een nieuwe topic voor te maken.
4ng3l schreef:
Vieten schreef:
NuKeM schreef:Ik heb net hetzelfde voor. Al van vorige maand(en). Telkens ik aan 36 uur begin krijg ik na een paar uur al een reconnect. In het begin dacht ik dat het toeval was (foutje op de lijn ofzo), maar ondertussen heb ik het toch maar al elke keer voorgehad! Ik ben aan het denken dat het misschien aan mijn belgacom philips router ligt (misschien hebben ze ervoor gezorgd dat ze die vanop afstand kunnen laten reconnecten?).
Anyway, zijn er nog mensen die merken dat de 36 uur prematuur wordt afgebroken?
Wat ik al wel gemerkt heb is dat mijn philips soms synchro verliest als het programma limewire pro 4.10.3 gestart is, dus er zullen nog wel programma's zijn die dat doen. Hoe dat kan is mij een raadsel, zou het kunnen dat er een fout zit in het protocol of zo waardoor de modem zich reset.
Ik heb exact hetzelfde voor met DC++ (DCStealth eigenlijk). Ik connecteer aan een 30-40 tal hubs. Buiten het feit dat het connecteren met zoveel hubs enorm veel cpu tijd vergt (bijna 5 minuten aan 100%), werkt dit nog altijd perfect. Maar vanaf ik op search druk, valt -na een paar resultaten te hebben gezien- mijn synch weg. Voor DC++ is dit echt ondoenbaar aangezien je verbinding met de hubs dan wegvalt. Je moet dan terug met alle hubs connecteren (+-5 minuten) om dan exact hetzelfde voor te hebben. Deze problemen zijn begonnen sinds ik de philips router in huis gehaald heb. Daarvoor was het een Netopia router en hierbij werkte het prefect. Is er misschien iemand die hier een oplossing voor gevonden heeft? Of en oorzaak?
SeNsEi Ze0n schreef:De oorzaak is hoogst waarschijnlijk een te hoog aantal NAT entries in de router. Ik weet niet hoeveel deze aan kan, maar misschien vind je iets in deze aard in de instellingen?
In de phillips router is er inderdaad een NAT mapping table. Wanneer ik geconnecteerd ben met een groot aantal hubs is deze nog leeg. Enkel entries van IPs van websites en dergelijke komen er in voor. Wanneer ik op search druk heb ik de tijd niet om de entries nog te checken want mijn synch is onmiddelijk weg.
Indien het aan het aantal NAT entries zou liggen, weet er iemand hoe je die kan verhogen? En waarom zou het probleem daar liggen.
ik heb dit met torrent voor, heb nog maar 'n paar weken dommel, als ik m'n torrentclient openzet heb ik telkens na 'n uur 'n disconnect.. dacht da't ergens aan mn lijn lag maar blijkbaar niet dus