EWEKA terug niet meer bereikbaar
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Yep,
Ik had hier terug Eweka genomen, nadat ie uiteindelijk toch terug bereikbaar was na de vorige storing,maar nu is ie sinds gisterenavond terug onbereikbaar....pfff ...weeral van da ??
Ik had hier terug Eweka genomen, nadat ie uiteindelijk toch terug bereikbaar was na de vorige storing,maar nu is ie sinds gisterenavond terug onbereikbaar....pfff ...weeral van da ??
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15
Ook hier onbereikbaar
Dit is niet zomaar een 'probleempje' hoor.
Newshosting + Skynet = geen probleem
Newshosting.com + Telenet = geen probleem
Newshosting.com + Tele2 = access denied
Eweka + Skynet = geen probleem
Eweka + Tele2 = access denied
Dit is puur de peering
Newshosting + Skynet = geen probleem
Newshosting.com + Telenet = geen probleem
Newshosting.com + Tele2 = access denied
Eweka + Skynet = geen probleem
Eweka + Tele2 = access denied
Dit is puur de peering
als je je ip adres (of dat van een andere tele2-er versateller) kent kan je dit vanaf hier testen http://noc.eweka.nl/lg/
mijn IP adres ... ja dat ken ik niet zomaar van buiten hé. da's een dynamisch hé.
Ik heb al moeite om mijn huis adres te onthouden, laat staan mijn ip adres.
Toch bedankt hé.
zal een verassing zijn als ik thuis kom hé, hopelijk is dat de enige.
Ik heb al moeite om mijn huis adres te onthouden, laat staan mijn ip adres.

Toch bedankt hé.
zal een verassing zijn als ik thuis kom hé, hopelijk is dat de enige.

dit stond te lezen op het eweka forum... Het is dus niet van mij hé.
Na een week niet hebben kunnen downloaden via Eweka en veel frustraties en resetten van mijn modem later weet ik nu dat Tele2 gewoon heel Eweka heeft geblokkeerd (en enkele andere downloadproviders)
ik heb sinds 1 mei Tele2; de eerste 3 weken gingen prima, maar vorige week woensdag had ik 2 dagen helemaal geen internet meer (dat klopt, zegt Tele2, dat was een storing) en sindsdien heb ik internet met golven (staartje van de storing wellicht zegt Tele2), maar dus helemaal geen Eweka meer
na veel telefoontjes van me aan Tele2, kreeg ik net een telefoontje van de Technische Dienst van Tele2 (de Heer Houwerzeil)die me vertelde dat mijn klacht kon kloppen omdat ze dus Eweka blokkeren
na hun storing hadden ze problemen met de capaciteit en om toch de internetverbindingen in stand te kunnen houden hebben ze daar voor gekozen
hoe lang gaat dit duren vraag ik: dagen of weken of is dit een permanente maatregel (want ik moet mijn maandelijkse 7,50 weer wel of niet aan Eweka gaan betalen) kon hij me helemaal niets over zeggen (maar ik kreeg wel de indruk dat het eerder weken dan dagen zou gaan duren)
ik heb in de begintijd veel op mijn eerste provider Wanadoo gescholden toen ze de draadjes gingen knijpen, maar dit vind ik echt te gek voor woorden
ik ben echt erg kwaad en wilde dat ik nooit Tele2 compleet Light had genomen
kan je daar eigenlijk nog van af of moet je inderdaad (zoals destijds bij Wanadoo) toch je contract uitdienen?
nog een opmerking van de week van een medewerkster van Tele2: Normaal ondersteunen wij de nieuwsgroepen niet.
nou Wijnand, kun je hier alsjeblieft iets aan doen?
dit zullen dus wel heel wat Eweka klanten zijn, want het was dus heel Nederland en heel Belgie ook !!!
Na een week niet hebben kunnen downloaden via Eweka en veel frustraties en resetten van mijn modem later weet ik nu dat Tele2 gewoon heel Eweka heeft geblokkeerd (en enkele andere downloadproviders)
ik heb sinds 1 mei Tele2; de eerste 3 weken gingen prima, maar vorige week woensdag had ik 2 dagen helemaal geen internet meer (dat klopt, zegt Tele2, dat was een storing) en sindsdien heb ik internet met golven (staartje van de storing wellicht zegt Tele2), maar dus helemaal geen Eweka meer
na veel telefoontjes van me aan Tele2, kreeg ik net een telefoontje van de Technische Dienst van Tele2 (de Heer Houwerzeil)die me vertelde dat mijn klacht kon kloppen omdat ze dus Eweka blokkeren
na hun storing hadden ze problemen met de capaciteit en om toch de internetverbindingen in stand te kunnen houden hebben ze daar voor gekozen
hoe lang gaat dit duren vraag ik: dagen of weken of is dit een permanente maatregel (want ik moet mijn maandelijkse 7,50 weer wel of niet aan Eweka gaan betalen) kon hij me helemaal niets over zeggen (maar ik kreeg wel de indruk dat het eerder weken dan dagen zou gaan duren)
ik heb in de begintijd veel op mijn eerste provider Wanadoo gescholden toen ze de draadjes gingen knijpen, maar dit vind ik echt te gek voor woorden
ik ben echt erg kwaad en wilde dat ik nooit Tele2 compleet Light had genomen
kan je daar eigenlijk nog van af of moet je inderdaad (zoals destijds bij Wanadoo) toch je contract uitdienen?
nog een opmerking van de week van een medewerkster van Tele2: Normaal ondersteunen wij de nieuwsgroepen niet.
nou Wijnand, kun je hier alsjeblieft iets aan doen?
dit zullen dus wel heel wat Eweka klanten zijn, want het was dus heel Nederland en heel Belgie ook !!!
Nogmaals naar Tele2 gebeld. Het probleem is bekend en "met een beetje geluk", zegt men, zou het tegen vrijdag moeten opgelost zijn.
Er is geen sprake van opzettelijke blokkering heeft men mij verzekerd.
Het antwoord kwam wel van de inmiddels alom gekende "Jos" dus......met een flinke korrel zout te nemen.
Er is geen sprake van opzettelijke blokkering heeft men mij verzekerd.
Het antwoord kwam wel van de inmiddels alom gekende "Jos" dus......met een flinke korrel zout te nemen.
-
- Plus Member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 22 dec 2005, 16:33
- Locatie: Hamme
- Bedankt: 1 keer
Ik heb dindag gebeld naar versatel en die zegden mij dat ze er alles aan doen om het van de week in orde te krijgen.HANs schreef:Weet er iemand of dit nu vandaag gaat opgelost zijn of niet?
btw ... Antem ... dik vet bedankt.
Ik heb voor de zekerheid een andere payserver aangeschaft waar dat ze blokken verkopen(50gb) en dat was rap geregeld.
Woensdag geld overgemaakt en donderavond kunnen downloaden.
Gr,Martco.
Heb nog even gebeld naar de helpdesk.
Ze zijn op de hoogte van het probleem maar wanneer het gaat opgelost zijn ... ??????
Ze weten dus niet wanneer het gaat opgelost zijn hé. Ik ga maar even wachten om mijn eweka te betalen.
Ze zijn op de hoogte van het probleem maar wanneer het gaat opgelost zijn ... ??????
Ze weten dus niet wanneer het gaat opgelost zijn hé. Ik ga maar even wachten om mijn eweka te betalen.
Het volgende stond te lezen op het Eweka-forum:
Dames en heren,
Wij hebben nogmaals contact gehad. Momenteel is Tele2 bezig met het installeren van een extra 10 gigabit verbinding teneinde jullie weer goed van dienst te kunnen zijn. Naar verwachting is deze verbinding deze week operationeel.
We houden jullie op de hoogte.
groeten
Wijnand