geen internet verbinding
gisteren zaterdag (1/04/06) in de namiddag viel de verbinding met internet weg bij mij en de verbinding was zekers weg tot 's avonds 23.00 uur, vanmorgen bij het opstarten van de pc was weer alles normaal. Ik had een mailtje gestuurd naar dommel om het probleem uit te leggen maar die zeggen dat er niets aan de hand is geweest en hier heb ik de router nagekeken tijdens het euvel en daar was ook niets mee aan de hand, nu is de vraag of er anderen gisteren namiddag ook zonder verbinding hebbeb gezeten want er moet toch een oorzaak zijn
groetjes
je bent nooit te oud om te leren
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Hier gisteren alles normaal.
Maar heel soms valt verbinding ook weg en na het resetten van modem en router gaat alles weer.
Ik denk dat het hier wegvalt wanneer ik een nieuw ip adres krijg van Dommel na zoveel uren (dagen) online te zijn.
Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen
Maar heel soms valt verbinding ook weg en na het resetten van modem en router gaat alles weer.
Ik denk dat het hier wegvalt wanneer ik een nieuw ip adres krijg van Dommel na zoveel uren (dagen) online te zijn.
Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen
heb er ook nog geen ervaring mee altijd telenetter geweest, maar ik heb niets ondernomen en van de morgen was alles weer normaal
Dus als er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben zou ik daar graag iets meer van weten, alle info is welkom.
Dus als er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben zou ik daar graag iets meer van weten, alle info is welkom.
groetjes
ik begrijp er ook niets van heb al gescand tegen virussen en spayware maar niets te vinden, dit zijn ook mijn eerste ervaringen met adsl dus weet ook niet hoe het komt. Kan het inderdaad zijn zoals hierboven al ergens vermeld dat het kan voorkomen bij het toekennen van en ander ISP
groetjes
geen enkel probleem hier
router kan soms wel moeilijk doen bv als ge 4 dagen of langer online zijt met router en dommel wil nieuw ip toekennen neemt router dit niet altijd en gaat die flippen met gevolg dat ge reset moet doen ...
sommige routers hebben dit niet maar meeste wel ...
ik heb dit vorige woensdag nog gehad en sindsdien nietmeer
router kan soms wel moeilijk doen bv als ge 4 dagen of langer online zijt met router en dommel wil nieuw ip toekennen neemt router dit niet altijd en gaat die flippen met gevolg dat ge reset moet doen ...
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Spyder schreef:geen enkel probleem hier
Ik ben van Hasselt en ik heb nog geen problemen gehad met dommel en zo te zien heb ik dan ook een goede router.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Ja hier ook weer geweest paar dagen geleden.
Als ik nog is iemand van dommel spreek ga ik het is vragen hoe dit komt.
Als ik thuis ben en dit gebeurd dan is er niks aan de hand maar als vrouw en kind alleen thuis zijn dan is er een kleine opstand in huis als ze niet online kunnen
ben van Lommel dus Limburg
groetjes
siro schreef:en bij jullie valt het dus allemaal goed mee?
ben momenteel heel tevreden enkel het wegvallen in het weekend, nu even in de gaten houden of het te maken heeft van de verandering van het IP-adres. Ik hou jullie op de hoogte
groetjes