Aan alle mensen die al maanden aan het wachten zijn ....

Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.... zeker NIET berusten en in de aard van "komt wel in orde" (niet dat de mensen op dit forum in het algemeen die houding zouden hebben)

Mijn vader verstuurde zijn aanvraag voor All-in op 16-11-05. Op 17-11-05 krijgt hij het "wij hebben uw aanvraag goed ontvangen enzovoort email".
Dezelfde als ik trouwens. Dat krijgt hij dan later zelfs per post nogmaals.
Iets daarna krijgt hij de vertrouwde "u wordt in de week van de 19e december aangesloten", diezelfde brief die de meeste "oudgediende" All-Iner's ook gezien hebben.

Mijn lijn wordt bijna onmiddelijk omgezet naar een 4 mbps profiel, op mijn statuspagina verschijnt "all-in". Bij hem staat er "in verwerking".

Na een maand staat er plots helemaal NIKS meer. Hij emailed naar Tele2 : "wegens het grote success .... blablabla ... wij houden u op de hoogte".

Eind Januari mail ik namens vader nog eens naar Tele2 : "komt in orde, nog even geduld". Iets later krijgt hij een brief "aansluiting verschoven naar maart".

Februari gaat voorbij, er gebeurd niks. Feitelijk vindt ik het niet ZO erg : vader heeft een goed werkende telefoonlijn bij BGC, en zijn Internet (Versatel Always) werkt ook naar behoren, iets wat ik op dat moment absoluut niet kan beweren.

Maart komt en gaat : ik stuur een 3 tal mails in vader's naam, geen reaktie.

En dan gaat op de 30e plots de telefoon : "Onze excuses, Tele2 is uw aanvraag kwijt, indien U nog wenst, hernieuwen we uw aanvraag, en geven u de eerste 3 maanden abo gratis erbij". (HALLO ??????).

HOE KUNNEN ZE DAT NU KWIJT ZIJN ALS OP DE STATUSPAGINA NOG STEEDS DE ORGINELE ORDER STAAT, INCLUSIEF ORDERNUMMER, DATUM VAN VERWERKING EN ONTVANGST ?????

*Kaween schudt meewarig zijn hoofd*

Nu, ik ben blij dat vader op deze manier hopelijk niet de "aanloopshit" gaat hebben die ons ten dele is gevallen, maar dit soort dingen .... ik begin te begrijpen waarom er zo traag op klachten wordt gereageerd. Met een administratie die zo eens af en toe dingen verliest is dat niet moeilijk hoor.

Nu swat, ik stuur straks een mail naar Tele2, waarin ik namens vader vraag om
1) het voorstel van die 3 maanden schriftelijk per email te bevestigen.
2) alle abo-voorwaarden zoals deze geldig waren ten tijde van de bevestiging van Tele2 ook NU nog voor vader geldig zijn, inclusief de datalimiet historie. Vader download per maand misschien 1 gig (inclusief surfen), maar het gaat mij nu echt om het principe.

Op dit moment loopt Tele2 bij mij al een kleine maand behoorlijk goed. Klein mirakel gezien mijn voorgeschiedenis. Maar als je er niet met je neus op blijft staan, slaagt Tele2 er MOEITELOOS in alle vertrouwen die je in je naïviteit hebt compleet de grond in te boren. En da's jammer, zowel voor de klant als voor Tele2.

Groetjes.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Hier ook hoor...

Inschrijving 16 november. Netjes gewacht. Elke week gebeld. Elke week een portie medelijde gekregen. Elke week de melding "probleem bij de technische dienst, ik schakel u door". Elke week de melding "probleem bij de administratie, ik schakel u door".

Maar... vanochtend gebeurde het dan toch: mijn lijn, die al een ganse maand op 4mbit stond, maar nog netjes was gecapped op 1mbit, sleurde er ineens 400kB/s door. Ik dacht dat ik droomde.

Na vijf maanden EINDELIJK schot in de zaak. Nu moet de technieker nog langs komen. Maar swat, daar mogen ze wat mij betreft nog wel even mee wachten, het eerste wat ik doe als die gast vertrokken is, is het terugzetten van m'n eigenste modem.

(En ik was nog wel van plan deze week te bellen met een toetertje en een hoedje, met de melding "happy 5e maand aniversary!". Spijtig. Ik begon er wel leut in te krijgen, dat wekelijkse telefoontje.)

*EDIT*

Ben nu duidelijk in een stroomversnelling eh.. gesukkeld, klaarblijkelijk. Vandaag een telefoontje gehad om een afspraak te maken, vlak daarna een smske met de bevestiging van die afspraak. Morgen staan ze op de stoep. Heb er verlof voor moeten pakken, maar swat.
digitalservice
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 25 dec 2005, 15:25

TELE2 is gewoon schandalig, bij mij hadden ze gebeld voor een afspraak, en toen kwamen ze gewoon niet opdagen, bel je er naar, wisten ze zogezegd van niks .... de administratie is noppes
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”