overschakeling tele2 -> belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
louiske
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2006, 16:25

hallo,

hoelang duurt het normaal voor men kan overschakelen van provider met n° behoud .
Men ouders hebben nml. al een fax verstuurdt op 27/02 en zijn nog steeds niet overgeschakeld , ze zitten al meer dan 3 weken zonder tel. of internet , volgens BG zouden ze nog moeten wachten tot 24/03/2006 ???
bedankt voor de inlichtingen .
blijf waar je bent ook al is het duurder
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

louiske schreef:hallo,

hoelang duurt het normaal voor men kan overschakelen van provider met n° behoud .
Men ouders hebben nml. al een fax verstuurdt op 27/02 en zijn nog steeds niet overgeschakeld , ze zitten al meer dan 3 weken zonder tel. of internet , volgens BG zouden ze nog moeten wachten tot 24/03/2006 ???
bedankt voor de inlichtingen .


Oei das lang. Ik heb hier ook een dikke week geleden doorgefaxed om over te schakelen van telenet naar belgacom (voor telefoon). Ook nog altijd niks gehoord.

Heb je dan het abonnement bij Tele2 al afgezegd?
louiske
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2006, 16:25

wij hebben inderdaad onsabo opgezegd bij tele2 ,
maar moet volgens BG zolang wachten omdat zij de vorige provider wettelijk gezien 10dg. moeten geven om alles in orde te brengen .
Groetjes Louiske
blijf waar je bent ook al is het duurder
Gebruikersavatar
FlyingDoc
Skynet Forum Mod
Skynet Forum Mod
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 sep 2003, 16:17

Meestal geven ze een datum van transfer... maar als je echt zeker wil zijn, bel je es naar bgc om te kijken welke datum er in staat. of je geeft me je telnummer in pm en kijk da even na voor u :)
FlyingDoc, The real and Only one
is back!
----
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

als je van provider wenst te veranderen voor je telefoonlijn en terug naar BGC wenst te keren, moet je enkel contact opnemen met Belgacom.
Belgacom doet dan het nodige, neemt contact op met je dan huidige provider, en spreekt een datum af wanneer de transfer zal plaatsvinden en zo komt je niet zonder telefoon te zitten.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”