Als ik mij niet vergis, dan is die in het begin van de heidebergstraat, vlak bij de diestsesteenweg, in een huis aan de rechterkant, met een geel-oranje achtige gevel. Boven de centrale is er een woongedeelte (jawel!). Ik ben er 1 keer binnen geweest, en er stonden een paar dslam's binnen.billeman schreef:... ik weet niet waar de centrale van kessel-Lo is maar je kan wel een educated-guess doen waar ongeveer dacht ik....
Het grote Cityconnect topic - Deel1
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik heb niks met Belgacom te maken, ik ben klant bij Dommel. Zij moeten het order naar Belgacom sturen voor de activatie.fieldoxide schreef: Moet je daar dan niet voor bij belgacom zijn?Of doet dommel zelf die activaties ?
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Tja ik heb ook de eerste dag besteld van zodra het mogelijk was en blijkbaar is mijn activatie pas voorzien voor 31/01, dus het principe van wie eerst bestelt wordt als eerste geholpen telt hier blijkbaar niet ,heb dit nochtans aan de telefoon gehoord van hun.Joro schreef:expected activation date : 21/01/2008
(14.00u - 18.00u)
Ik heb nu nog een annex a modem. Iemand ervaring met USR809113 die volgens de website van USR ook annex m compatibel is ?
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Wat zijn nu de volgende stappen die gaan gebeuren?fieldoxide schreef:Tja ik heb ook de eerste dag besteld van zodra het mogelijk was en blijkbaar is mijn activatie pas voorzien voor 31/01, dus het principe van wie eerst bestelt wordt als eerste geholpen telt hier blijkbaar niet ,heb dit nochtans aan de telefoon gehoord van hun.Joro schreef:expected activation date : 21/01/2008
(14.00u - 18.00u)
Ik heb nu nog een annex a modem. Iemand ervaring met USR809113 die volgens de website van USR ook annex m compatibel is ?
Krijgen we binnenkort onze login gegevens en moeten we deze dan ingeven in het configuratiescherm van onze modem?
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14
Wanneer heb jij besteld? Zouden andere ook willen zeggen wanneer ze besteld hebben, thanks.Joro schreef:expected activation date : 21/01/2008
(14.00u - 18.00u)
Bij mij:
06/02/2008
Mijn bestelling was de 16de november savonds. Ik dacht dat het nu wel sneller zou gaan, maar het worden dus weer 3 weken zonder inet.
Laatst gewijzigd door Freakazoid 15 jan 2008, 20:31, in totaal 1 gewijzigd.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 15 november en mijn oplevering start op 31 januari.baxxie schreef:6 december besteld en activation gepland op 8 februari.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 12:34
- Locatie: Leuven
Ik ben nu reeds 2 weken online met cityconnect en er is eigenlijk maar één probleem, ik weet niet meer wat ik moet downloaden.
Verbinding is stabiel dus als het zo blijft ben ik zeer tevreden over cityconnect.
Verbinding is stabiel dus als het zo blijft ben ik zeer tevreden over cityconnect.
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Wat is jou relatie tot Dommel? Een gewone klant ben je alvast niet.Dommel.aar schreef:Ik ben nu reeds 2 weken online met cityconnect en er is eigenlijk maar één probleem, ik weet niet meer wat ik moet downloaden.
Verbinding is stabiel dus als het zo blijft ben ik zeer tevreden over cityconnect.
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn natuurlijk.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Misschien iemand die het systeem een tijdje heeft uitgetest en die nu feedback gegeven heeft aan dommel .Burny schreef:Wat is jou relatie tot Dommel? Een gewone klant ben je alvast niet.Dommel.aar schreef:Ik ben nu reeds 2 weken online met cityconnect en er is eigenlijk maar één probleem, ik weet niet meer wat ik moet downloaden.
Verbinding is stabiel dus als het zo blijft ben ik zeer tevreden over cityconnect.
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn natuurlijk.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
of iemand die zich interessant probeert te makenfieldoxide schreef:Misschien iemand die het systeem een tijdje heeft uitgetest en die nu feedback gegeven heeft aan dommel .Burny schreef:Wat is jou relatie tot Dommel? Een gewone klant ben je alvast niet.Dommel.aar schreef:Ik ben nu reeds 2 weken online met cityconnect en er is eigenlijk maar één probleem, ik weet niet meer wat ik moet downloaden.
Verbinding is stabiel dus als het zo blijft ben ik zeer tevreden over cityconnect.
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn natuurlijk.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 12:34
- Locatie: Leuven
Ik werk allesinds niet bij Dommel; Veel wil ik er niet over kwijt maar het belangrijkste weten jullie reeds, namelijk de snelhedenBurny schreef:Wat is jou relatie tot Dommel? Een gewone klant ben je alvast niet.Dommel.aar schreef:Ik ben nu reeds 2 weken online met cityconnect en er is eigenlijk maar één probleem, ik weet niet meer wat ik moet downloaden.
Verbinding is stabiel dus als het zo blijft ben ik zeer tevreden over cityconnect.
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn natuurlijk.
De problemen met de leveringstermijnen zijn hier reeds aan bod gekomen, leveringsproblemen zijn hier grotendeels de oorzaak geweest alsook enkele kleine technische foutjes in het begin al waren deze reeds opgelost toen ik de snelheden postte, eind december dus.
Anyway, de problemen zijn opgelost en de activaties gaan van start, nog even geduld en jullie kunnen genieten van het snelste abonnement van België met de bete opties tegen de eerlijkste prijs, veel plezier ermee!
Ah, het waren de problemen bij u die alles heeft doen vertragen !@#Dommel.aar schreef:Ik werk allesinds niet bij Dommel; Veel wil ik er niet over kwijt maar het belangrijkste weten jullie reeds, namelijk de snelheden
De problemen met de leveringstermijnen zijn hier reeds aan bod gekomen, leveringsproblemen zijn hier grotendeels de oorzaak geweest alsook enkele kleine technische foutjes in het begin al waren deze reeds opgelost toen ik de snelheden postte, eind december dus.
Anyway, de problemen zijn opgelost en de activaties gaan van start, nog even geduld en jullie kunnen genieten van het snelste abonnement van België met de bete opties tegen de eerlijkste prijs, veel plezier ermee!
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
No offence maar ik vind dommel.aar full of shit ... just my 2 cents.
Ik heb 16 november pas kunnen bestellen na contact met helpdesk (ik geraakte niet op crm, ik begrijp dus ook niet hoe iemand op 15/11 heeft kunnen bestellen want toen ging dat niet online. Op 16/11 contract gefaxt en betaald en de betaling is bij dommel geboekt op 20/11.Freakazoid schreef:Wanneer heb jij besteld? Zouden andere ook willen zeggen wanneer ze besteld hebben, thanks.Joro schreef:expected activation date : 21/01/2008
(14.00u - 18.00u)
Bij mij:
06/02/2008
Mijn bestelling was de 16de november savonds. Ik dacht dat het nu wel sneller zou gaan, maar het worden dus weer 3 weken zonder inet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Het werkte 15/11 wel hoor, ik raakte er eerst ook niet op omdat ze van die oude SSL stuff gebruiken bij Dommel. Met IE werkte het wel. Mijn contract is 15/11 gefaxt.Joro schreef: Ik heb 16 november pas kunnen bestellen na contact met helpdesk (ik geraakte niet op crm, ik begrijp dus ook niet hoe iemand op 15/11 heeft kunnen bestellen want toen ging dat niet online. Op 16/11 contract gefaxt en betaald en de betaling is bij dommel geboekt op 20/11.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Dommel zegt zelf je Belgacom abonnement op ?
Mijn vader heeft als datum 8 februari gekregen, en kreeg vandaag een brief dat zijn (proef)abonnement bij Skynet opgezegd was vanaf die datum.
Leuk als service, maar wat als Dommel de datum niet kan hard maken ?
Mijn vader heeft als datum 8 februari gekregen, en kreeg vandaag een brief dat zijn (proef)abonnement bij Skynet opgezegd was vanaf die datum.
Leuk als service, maar wat als Dommel de datum niet kan hard maken ?
Waar discussieert men hier nu in feite over?Doe het een beetje subtiel, ik zou graag mijn 22/1 houden
Het feit dat iedereen in een tijdspanne van 2 weken aangesloten word, maar de verwerking precies niet strikt volgens het FIFO-principe verloopt?
Moet Dommel eigenlijk nog iets aansluiten op locatie?
Want anders is het veel eenvoudiger om iedereen die een bepaalde straat woont op dezelfde dag aan te sluiten ipv telkens van de ene naar de andere kant te moeten rijden en is dit misschien wel een mogelijke verklaring van de uiteenlopende datums.
Jullie wachten nu toch al 2 maand op de activering, die paar dagen zullen het dan toch ook niet meer maken?
Tom: "men" discussieert over het feit dat Dommel telefonisch tegen klanten heeft gezegd dat de activatie zal gebeuren volgens het first come, first served principe. Hoe vroeger je je product besteld hebt, hoe vroeger je aangesloten zou moeten zijn. Enkele voorbeelden van activatiedata in deze thread (waaronder mijn 22/1) geven daar echter geen blijk van.
Voor zover ik weet moet Dommel niets meer op locatie komen doen: Een dees dagen komt de modem toe, ik sluit die aan en zodra ik signaal heb, zou ik online moeten zijn.
Een grote gok misschien, maar misschien werkt Dommel het lijstje alfabetisch af? (Familienaam met een B hier).
Het is waar dat het nu ook niet echt op een week meer zal aankomen voor de meesten, maar voor mij net wel: op 23/1 sluit Telenet mijn abbo af, dus die 22/1 is meer dan welkom
Voor zover ik weet moet Dommel niets meer op locatie komen doen: Een dees dagen komt de modem toe, ik sluit die aan en zodra ik signaal heb, zou ik online moeten zijn.
Een grote gok misschien, maar misschien werkt Dommel het lijstje alfabetisch af? (Familienaam met een B hier).
Het is waar dat het nu ook niet echt op een week meer zal aankomen voor de meesten, maar voor mij net wel: op 23/1 sluit Telenet mijn abbo af, dus die 22/1 is meer dan welkom
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
tomg1804 schreef:Waar discussieert men hier nu in feite over?Doe het een beetje subtiel, ik zou graag mijn 22/1 houden
Het feit dat iedereen in een tijdspanne van 2 weken aangesloten word, maar de verwerking precies niet strikt volgens het FIFO-principe verloopt?
Moet Dommel eigenlijk nog iets aansluiten op locatie?
Want anders is het veel eenvoudiger om iedereen die een bepaalde straat woont op dezelfde dag aan te sluiten ipv telkens van de ene naar de andere kant te moeten rijden en is dit misschien wel een mogelijke verklaring van de uiteenlopende datums.
Jullie wachten nu toch al 2 maand op de activering, die paar dagen zullen het dan toch ook niet meer maken?
Ik zit reeds sinds 28 december zonder internet, kan zelfs niet thuiswerken voor het ogenblik. Bedankt dommel in elk geval. Heb contract opgestuurd eind november, actief vanaf 07/02, dus nog drie extra weken.
Nu heb ik nog eens een vraagje : klopt het dat je een tweede telefoonlijn nodig hebt voor dommel als je reeds één telefoonlijn gebruikt voor Belgacom TV ?
Had dit van een collega gehoord, heb eens gebeld naar Belgacom en dit zou me 135 euro kosten om dit te komen installeren, brrrr ...
Inderdaad Epo, ik zei wel degelijk 'men', waarbij ik niemand persoonlijk wil viseren, maar gewoon een algemene opmerking gaf.Epo schreef:Tom: "men" discussieert
Maar zoals je zegt, alfabetisch is ook een mogelijkheid.
Er zal hoe dan ook wel waarschijnlijk een zeer simpele uitleg zijn waarom men afwijkt van die first come, first served.
Zeker dat je niet bij Dommel werkt?Dommel.aar schreef:Ik werk allesinds niet bij Dommel; Veel wil ik er niet over kwijt maar het belangrijkste weten jullie reeds, namelijk de snelheden
Trouwens beetje belachelijk om over het product komen te stoefen terwijl er hier veel mensen al 3 maanden zonder internet zitten omdat ze "er bij dommel niet veel over kwijt willen"
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
BCTV kan alleen met Skynet. Wil je dommel dan moet je minstens een discoverylijn hebben. Ga naar een BC winkel, zeg dat je een nieuwe discoverylijn wil en vraag naar de promoties (het zit er dik in dat er wel een gratis installatiepromo is).jollito schreef:[
Nu heb ik nog eens een vraagje : klopt het dat je een tweede telefoonlijn nodig hebt voor dommel als je reeds één telefoonlijn gebruikt voor Belgacom TV ?
Had dit van een collega gehoord, heb eens gebeld naar Belgacom en dit zou me 135 euro kosten om dit te komen installeren, brrrr ...
Zoek maar eens op het forum, er lopen/liepen nog threads hierover.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Wat we altijd eens kunnen doen is naar dommel bellen en dan vragen of ze toch hun niet aan hun principes willen houden om de mensen die eerst besteld hebben eerst aan te sluiten,is het belgacom niet die gewoon op een knopje moet duwen om bepaalde mensen aan te sluiten?bmantra schreef:Zeker dat je niet bij Dommel werkt?Dommel.aar schreef:Ik werk allesinds niet bij Dommel; Veel wil ik er niet over kwijt maar het belangrijkste weten jullie reeds, namelijk de snelheden
Trouwens beetje belachelijk om over het product komen te stoefen terwijl er hier veel mensen al 3 maanden zonder internet zitten omdat ze "er bij dommel niet veel over kwijt willen"
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Heb zonet contact opgenomen met de helpdesk van dommel en vroeg hun nu hoe het kwam dat er niet wordt geactiveerd volgens het FIFO principe ,
blijkbaar is het belgacom die hun een lijst heeft gegeven met daarin de volgorde dat belgacom het signaal gaat activeren .Ik heb hun gevraagd of daar iemand voor aan huis moet komen maar blijkbaar is dat niet zo,
ik heb ook gezegd dat ik aan het wachten ben met mijn logingegevens voor op het dommel netwerk te geraken ,eerst zei die persoon dat ik dat niet nodig heb ( ) , mar ik vertelde hem dat ik toch deze gegevens in mijn modem moet plaatsen en heb toch ook gegevens nodig om mijn emails te kunnen lezen,die kerel dacht misschien dat hij met een dommerik te maken had .
Vreemde redenering van dommel toch hoor,ze hadden de mensen maar niet moeten beloven dat diegene die eerst besteld eerst wordt geholpen .
blijkbaar is het belgacom die hun een lijst heeft gegeven met daarin de volgorde dat belgacom het signaal gaat activeren .Ik heb hun gevraagd of daar iemand voor aan huis moet komen maar blijkbaar is dat niet zo,
ik heb ook gezegd dat ik aan het wachten ben met mijn logingegevens voor op het dommel netwerk te geraken ,eerst zei die persoon dat ik dat niet nodig heb ( ) , mar ik vertelde hem dat ik toch deze gegevens in mijn modem moet plaatsen en heb toch ook gegevens nodig om mijn emails te kunnen lezen,die kerel dacht misschien dat hij met een dommerik te maken had .
Vreemde redenering van dommel toch hoor,ze hadden de mensen maar niet moeten beloven dat diegene die eerst besteld eerst wordt geholpen .
Daar kun je alleen maar zelf bedrogen mee uitkomen, hou daar maar rekening mee.fieldoxide schreef:Wat we altijd eens kunnen doen is naar dommel bellen en dan vragen of ze toch hun niet aan hun principes willen houden om de mensen die eerst besteld hebben eerst aan te sluiten?
De tijd die er inkruipt om de hele planning om te gooien, welnu tegen die tijd zijn de eersten waarschijnlijk al lang aangesloten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Omdat ik bijna zeker weet dat hij niet aangesloten kan zijn ... ( en dat zijn collega mijn op msn kwam waarschuwen dat ze met mijn kl*ten aant spelen waren ).AeroFury schreef: Omdat hij al Cityconnect heeft en jij niet? Grow up.
Nee ... geen zin meer om er energie aan te verspillen en ik vertrouw de opleverdatum voor geen haar, dus ga mijn opzeg bij Telenet pas doen als ik daadwerkelijk Dommel aangesloten ben.epo schreef: Al gebeld?
(Doe het een beetje subtiel, ik zou graag mijn 22/1 houden )
//Edit door L-army: 2 antwoorden samen gezet.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb gebeld , zie mijn bovenstaande post,het zijn de blauwe mannekes van belgacom die beslissen wie ze wanneer activeren.ditCh schreef:Nee ... geen zin meer om er energie aan te verspillen en ik vertrouw de opleverdatum voor geen haar, dus ga mijn opzeg bij Telenet pas doen als ik daadwerkelijk Dommel aangesloten ben.Epo schreef: Al gebeld?
(Doe het een beetje subtiel, ik zou graag mijn 22/1 houden )
Op een DSLAM die ze zelf beheren... zijn ze weer sterk bezig als ge t mij vraagt.fieldoxide schreef:Ik heb gebeld , zie mijn bovenstaande post,het zijn de blauwe mannekes van belgacom die beslissen wie ze wanneer activeren.ditCh schreef:Nee ... geen zin meer om er energie aan te verspillen en ik vertrouw de opleverdatum voor geen haar, dus ga mijn opzeg bij Telenet pas doen als ik daadwerkelijk Dommel aangesloten ben.Epo schreef: Al gebeld?
(Doe het een beetje subtiel, ik zou graag mijn 22/1 houden )
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Als ik het goed begrijp worden de dslams beheerd door dommel maar is de raw copper (de uiteindelijke telefoonlijn) in beheer van belgacom.L-army schreef:Zoals ik al eerder aangehaalt heb: van wie denk je dat de telefoonlijn is? Van Dommel of van Belgacom?bmantra schreef:Op een DSLAM die ze zelf beheren... zijn ze weer sterk bezig als ge t mij vraagt.
En die mannen moeten gewoon het adsl signaal maar activeren op onze lijn.
Correct me if i'm wrong folks .