legt dat aan de instellingen?
want enkele maanden geleden verbond wi-free altijd
telenet Homespot vs Wi-Free wat is het verschil?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien wat meer uitleg bij jouw probleem?
Met welk toestel wil je verbinden?
"authentificatie probleem bij het aanmelden" duidt meestal op een verkeerd WiFi paswoord ...
Wat je kan doen is je eigen wifi op jouw toestel verwijderen.
Dan opnieuw scannen en nu het juiste paswoord ingeven (dat je kan vinden via "Mijn Telenet")
Of via WPS werken (indrukken van de WiFi knop op de Telenet modem).
Met welk toestel wil je verbinden?
"authentificatie probleem bij het aanmelden" duidt meestal op een verkeerd WiFi paswoord ...
Wat je kan doen is je eigen wifi op jouw toestel verwijderen.
Dan opnieuw scannen en nu het juiste paswoord ingeven (dat je kan vinden via "Mijn Telenet")
Of via WPS werken (indrukken van de WiFi knop op de Telenet modem).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.