r2504 schreef:Bssoft schreef:of omdat de "time to live" overschreden is
Mmm... ik leer hier alle dagen bij... sinds wanneer zou een UDP pakket geen TTL hebben
Ik denk dat je je eens moet verdiepen in TCP/IP voor je nog dergelijke uitspraken doet
Maar laten we het hier bij houden... het was eerder een grapje dat bits op zich altijd even snel gaan
Ik sprak daar niet specifiek over UDP maar over mogelijke oorzaken die problemen geven met verloren pakketjes als je
gewoon staat te internetten.
"Dit is natuurlijk meer bedoeld voor Jan met de pet dan sommige die hier technisch goed onderlegt zijn natuurlijk ...."
dat had je zekers niet gelezen .... volgens mij ben je niet Jan met de pet ....
Je kan hier onmogelijk TCP/IP uitleggen van A tot Z, je moet het heel compact houden hier .... daarom dat er hier ook zo veel
misvattingen/misverstanden zijn, ik kan dat begrijpen .... ik leer ook liever over TCP/IP een week lang dan in een sessie van 1 uur
bij wijze van spreken of gewoon hier in een compacte tekst te plaatsen ....
Dat doe jij ook compact schrijven: "Bytes/Bits gaan altijd even snel" als dat zo is waarom zijn er dan problemen ?
daar lees ik niets van bij jou !
Links en rechts heb je van die allesweters die zeggen dat je je les moet leren .... correct ik leer nog altijd bij, ik ben god de vader niet.
Van mij mogen ze overal glasvezel leggen, daarna zal er in Userbase wel klachten staan over problemen, snelheid en andere konsoorten