BMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
bottom * buttocks * arse plus * rectum max * super butt * fat ass
= 202125 EUR
20125 / 100
= 2021,25 EUR voor Cain per jaar + zijn loon
BMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
ditCh schreef:BMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
Daar bestaat ook de mogelijkheid om offline een ticket achter te laten beke verder kijken dan uwe neus lang is !
prodata schreef:Wil maar zeggen dat je dan enkele van professionele service kan spreken.
maarja het zit hem in de prijs die je ervoor betaald he
khsw schreef:Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...
Limburg schreef:khsw schreef:Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...
Niet jouw probleem toch?
Tenminste zolang je van jouw kant alles in orde gemaakt hebt.
Aanvraag bij bank gedaan, kopie met stempel naar RDSL gestuurd.
Hier heb ik dat al in mei gedaan. Heb dat 3 weken geleden laten nakijken, er was nooit gebruik van gemaakt.
Dat zoiets na 3 maanden zou verlopen (wat hier te lezen was) werd door mijn bank (Fortis) tegengesproken.
Heb een kopie van de mei aanvraag naar rdsl gestuurd.
Nog niets gemerkt.
Wel vandaag de nieuwe faktuur gehad (email).
Zolang ze niet teveel rekenen heb ik geen probleem met de gang van zaken.
Van de huidige rente wordt je niet rijk, waarschijnlijk denkt RDSL er ook zo over.
poohbeer schreef:facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o
ditCh schreef:poohbeer schreef:facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o
http://webmail.realdsl.be
BMaster schreef:Ik gebruik geen realdsl-mail, god mag weten hoeveel mails er al in die mailbox zitten. Ik wil papieren facturen via de gewone post, en zolang ik die niet krijg, betaal ik niets!
ThaMan schreef:Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.
RealDSL FAQ schreef:7. Ik ben opzoek naar een connectie zonder al die pop3 mailboxen, webspace,...
Al deze diensten worden gratis aangeboden. Hiervoor wordt geen meerprijs aangerekend. U krijgt deze er extra bij, en hoeft er geen gebruik van te maken indien u dat niet wenst.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ThaMan schreef:Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.
BMaster schreef:Als je niet met domiciliering betaalt, dan rekenen ze extra 5 euro aan voor de extra administratie kosten. Voor 5 euro wil ik een brief in m'n brievenbus, punt. Nog een maand en ik ben er vanaf, ik kan niet wachten...
NuTzZ schreef:na 5 maanden krijg je dan een factuur en een maand later op een vrijdagmorgen krijg je ze nog eens met de medeling dat je 5 dagen hebt om te betalen of ze sluiten u af .............heel leuk allemaal
jwouters schreef:je hebt nu toch antwoord?
Limburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,
Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.
Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild
Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.
Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.
bjansens schreef:Limburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.
Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild
Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.
Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.
Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt ). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt ). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
Terro schreef:bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt ). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
En wat denk je dat ik dan terug heb gestuurd ? Mijn telefoon-nummer ?
Trouwens, telkens heb ik bij de mail ook een gedeeltelijke screenshot bijgevoegd van mijn Online-banking, waarop OOK nog eens de domicilieringsnummer op vermeld staat ... Is het dan zo moeilijk om die te activeren ?
In ieder geval ben ik het ook beu, straks ga ik even alle facturen erbij nemen en 1 voor 1 overschrijven (ZONDER de 5 euro extra, 'k heb bewijs genoeg dat ik er voldoende heb achter gelopen) met als vermelding de datum en reden: Overschrijving wegens niet actief domiciliering. Dan is er al in ieder geval betaald, want als men echt moet wachten tot de domicil actief is, ben ik ineens mijn pensioen kwijt LOL
Limburg schreef:bjansens schreef:Limburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt ). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
Inderdaad, het domicilieringsnummer staat op het 'Bericht van domiciliering' dat oorspronkelijk afkomstig is van RR en door de bank wordt ingevuld, getekend en voorzien van een stempel van de bank.
Wanneer ik over kopie spreek in mijn vorige posting, bedoel ik een kopie van dit 'Bericht van domiciliering' waarop linksonder dit domicilieringsnummer staat.
bjansens schreef:De vergissing die veel mensen begaan is dat ze het formulier dat ze van ons krijgen invullen, kopieren en doorsturen, en dan pas naar de bank doen. Daar zijn we natuurlijk niets mee he .