Youfone komt in België
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Denk dat je bij Neibo ook nog een bellimiet kan instellen.MarkDM schreef:Ik heb een kaartje bij JIM-mobile. Voorheen abonnement bij Dommel. Daar had ik een bellimiet ingesteld, maximum factuurbedrag.
Goed bij verlies of diefstal.
Dit is nergens anders meer mogelijk, denk ik. Anders had ik al EDPNET genomen.
Bij Youfone proberen ze, maar hun methode is waardeloos:Bij diefstal wordt er net veel naar buitenland en betaallijnen gebeld...Goed om te weten: de bellimiet is exclusief aanvullende kosten zoals bellen naar het buitenland en betaalde informatienummers. Die worden hier dus niet in meegenomen.
Weet wel niet of reeds iedereen een abonnement kan nemen. Was eerst voor de coöperanten.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
https://www.youfone.be/nl/gsm-abonnement/netwerkMet 4G is de maximale downloadsnelheid 900 Mbit/s en de uploadsnelheid 900 Mbit/s, dat is veel sneller dan bij de meeste andere providers.
Wel een snel netwerk.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Gemiddeld kan je echter rekenen op een downloadsnelheid van 75 Mbit/s en een uploadsnelheid van 26,3 Mbit/s.datakiller schreef:https://www.youfone.be/nl/gsm-abonnement/netwerkMet 4G is de maximale downloadsnelheid 900 Mbit/s en de uploadsnelheid 900 Mbit/s, dat is veel sneller dan bij de meeste andere providers.
Wel een snel netwerk.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Die snelheid is meer dan voldoende voor onderweg
Maandag alles eens bekijken dan heeft TN ook alles bekend en ga waarschijnlijk combi nemen youfone 3 sim + tn
Maandag alles eens bekijken dan heeft TN ook alles bekend en ga waarschijnlijk combi nemen youfone 3 sim + tn
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Tja, EDp 360 sms/bel vr. 1€ meer. En youfone is een tijdelijke 'promo'?buthead schreef:Hun 5gb met 200sms/bel is wel mooi
EDp
Geen 0,5 euro betalen voor verwittiging.
10 ipv 30 cent buiten bundel.
3,6 euro ipv 100 euro per GB bij overschrijding.
30 keer goedkoper !!!
Had eerder 10 gb verwacht voor 15€/maand.
Base kon 2 weken terug 8+8Gb (Data Jump) vr 15€/maand.
Nergens iets over VoLTE en VoWIFI te zien.
https://www.youfone.be/nl/voordelen/youcoins
zelfde systeem als MV of cashbackxl.nl
-
- Member
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:32
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
Blijkbaar bieden ze volte en vowifi aan: https://www.youfone.be/blog/volte-en-vowifisatsurfer schreef:Tja, EDp 360 sms/bel vr. 1€ meer. En youfone is een tijdelijke 'promo'?buthead schreef:Hun 5gb met 200sms/bel is wel mooi
EDp
Geen 0,5 euro betalen voor verwittiging.
10 ipv 30 cent buiten bundel.
3,6 euro ipv 100 euro per GB bij overschrijding.
30 keer goedkoper !!!
Had eerder 10 gb verwacht voor 15€/maand.
Base kon 2 weken terug 8+8Gb (Data Jump) vr 15€/maand.
Nergens iets over VoLTE en VoWIFI te zien.
https://www.youfone.be/nl/voordelen/youcoins
zelfde systeem als MV of cashbackxl.nl
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik zou de klantendienst toch eens contacteren en heb je je simkaart al ontvangen?
Extra vraag, werken de 08 nummers waar MS, etc je verificatiecodes stuurt?
Extra vraag, werken de 08 nummers waar MS, etc je verificatiecodes stuurt?
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Ondertussen alles te vinden op youfone.be
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Enkel mobiel nog hé, het is af te wachten in welke mate ze zich kunnen onderscheiden van Proximus, Scarlet of EDPnet natuurlijk.
Veel marge is er natuurljk niet.. en ik denk ook dat als mensen toch graag naar een alternatieve provider uitwijken dat het qua DSL deze zijn of op de kabel Orange natuurlijk.
Ik verwacht (en dat zie je nu recent ook gebeuren) dat de strijd echt tussen Proximus, Telenet en Orange gaat plaatsvinden, zeker nu men met optimisme uitkijkt naar de zomer (Corona versoepelingen) waardoor het in de komende weken en maanden natuurlijk interessanter gaat zijn om weer wat meer data te kunnen verbruiken e.d. .. het intensief gebruik thuis door streaming en telewerk gaat zich natuurlijk weer wat meer verplaatsen naar mobiel, nu de sociale contacten weer wat kunnen worden aangehaald.
Er is een hele generatie die dat uitgebreid in beeld zal gaan brengen op social media natuurlijk..
Veel marge is er natuurljk niet.. en ik denk ook dat als mensen toch graag naar een alternatieve provider uitwijken dat het qua DSL deze zijn of op de kabel Orange natuurlijk.
Ik verwacht (en dat zie je nu recent ook gebeuren) dat de strijd echt tussen Proximus, Telenet en Orange gaat plaatsvinden, zeker nu men met optimisme uitkijkt naar de zomer (Corona versoepelingen) waardoor het in de komende weken en maanden natuurlijk interessanter gaat zijn om weer wat meer data te kunnen verbruiken e.d. .. het intensief gebruik thuis door streaming en telewerk gaat zich natuurlijk weer wat meer verplaatsen naar mobiel, nu de sociale contacten weer wat kunnen worden aangehaald.
Er is een hele generatie die dat uitgebreid in beeld zal gaan brengen op social media natuurlijk..
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik ben heel gelukkig bij Edpnet, werk regelmatig 3-4 dagen thuis soms. Nooit problemen (behalve dan mijn inloggen op VPN nog retetraag gaat).
Moet ik dit allemaal op het spel zetten voor 2-3 € verschil/maand? Slechte helpdesk erbovenop (als je hun reviews leest). En dan telkens mijn baas moeten verwittigen, of 4G gaan opsouperen elke dag (prepaid)
Moet ik dit allemaal op het spel zetten voor 2-3 € verschil/maand? Slechte helpdesk erbovenop (als je hun reviews leest). En dan telkens mijn baas moeten verwittigen, of 4G gaan opsouperen elke dag (prepaid)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
PAGE NOT FOUNDJAMIN001 schreef:Blijkbaar bieden ze volte en vowifi aan: https://www.youfone.be/blog/volte-en-vowifi
OOPS
PAGE NOT FOUND
But don't worry!
You can always go back to the Homepage
Toch geen vowifi?
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
@Dimitri26
Mss. eens lezen?
[quote="JAMIN001" op 25/4"]Blijkbaar bieden ze volte en vowifi aan:
https://www.youfone.be/nl/blogs/volte-en-vowifi
[/quote]
Staat ook 2 posts hierboven.
Mss. eens lezen?
[quote="JAMIN001" op 25/4"]Blijkbaar bieden ze volte en vowifi aan:
https://www.youfone.be/nl/blogs/volte-en-vowifi
[/quote]
Staat ook 2 posts hierboven.
Laatst gewijzigd door satsurfer 10 mei 2021, 20:18, in totaal 4 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
ik ben al 10 dagen bezig om met nummer overdracht naar youfone te gaan, ze blijven elke keer opbellen door een ander persoon dat ze het simkaart nr dat ik eerst via de iPhone ICCID doorgaf niet klopte, dan orange gebeld voor simkaart nr en deze nu al 2 keer doorgegeven, is nog niet in orde.
niet al te goeie ervaring met hun service, simkaart ontvangen maar zolang de overdracht niet gebeurd is kan ik er niet van genieten.
hoop dat ze me ook geen volle maand aanrekenen dan.
als het tegen dit weekend niet in orde komt dan ga ik naar een andere provider.
niet al te goeie ervaring met hun service, simkaart ontvangen maar zolang de overdracht niet gebeurd is kan ik er niet van genieten.
hoop dat ze me ook geen volle maand aanrekenen dan.
als het tegen dit weekend niet in orde komt dan ga ik naar een andere provider.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Vandaag een kaart geactiveerd, komende van Mobile Vikings.
Activeren lukte niet via ..../porting, en ook niet via de activeerknop onder de tab "Abonnementen"
Een telefoontje (brugdag vandaag) was beantwoord op 5 minuten, en portatie is manueel gestart.
Binnen 5 minuten van MV een mail dat de kaart daar werd geschrapt.
iPhone uitgeschakeld, terug ingeschakeld, no service. Allemaal op minder dan een kwartier. Dat is behoorlijk vlot !
Kaart van Youfone er in, onmiddellijk service.
Bij Youfone is dit in het portaal te zien: Data en minuten/sms is dus blijkbaar prorata tot aan de eerste van de volgende maand.
Voorlopig dus alles positief (muv de issues op de website, opgelost door de klantendienst), en niet ingewikkeld
Activeren lukte niet via ..../porting, en ook niet via de activeerknop onder de tab "Abonnementen"
Een telefoontje (brugdag vandaag) was beantwoord op 5 minuten, en portatie is manueel gestart.
Binnen 5 minuten van MV een mail dat de kaart daar werd geschrapt.
iPhone uitgeschakeld, terug ingeschakeld, no service. Allemaal op minder dan een kwartier. Dat is behoorlijk vlot !
Kaart van Youfone er in, onmiddellijk service.
Bij Youfone is dit in het portaal te zien: Data en minuten/sms is dus blijkbaar prorata tot aan de eerste van de volgende maand.
Voorlopig dus alles positief (muv de issues op de website, opgelost door de klantendienst), en niet ingewikkeld
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
dan heb jij meer geluk als ik, tot vandaag na 14 dagen nog steeds hetzelfde dat men vraag, simkaart nr, heb dit van orange gekregen en heb zelf m'n simkaart er eens uitgehaald en bekeken en de nr klopt,ygeffens schreef:Vandaag een kaart geactiveerd, komende van Mobile Vikings.
Activeren lukte niet via ..../porting, en ook niet via de activeerknop onder de tab "Abonnementen"
Een telefoontje (brugdag vandaag) was beantwoord op 5 minuten, en portatie is manueel gestart.
Binnen 5 minuten van MV een mail dat de kaart daar werd geschrapt.
iPhone uitgeschakeld, terug ingeschakeld, no service. Allemaal op minder dan een kwartier. Dat is behoorlijk vlot !
Kaart van Youfone er in, onmiddellijk service.
Bij Youfone is dit in het portaal te zien:
Schermafbeelding 2021-05-14 om 14.52.40.jpg
Data en minuten/sms is dus blijkbaar prorata tot aan de eerste van de volgende maand.
Voorlopig dus alles positief (muv de issues op de website, opgelost door de klantendienst), en niet ingewikkeld
ze hebben al 5 keer gebeld en mails gestuurd met telkens hetzelfde, geef je simkaart nr eens door,
er wordt daar gelijk geen case opgemaakt want krijg telkens een andere persoon aan de lijn en via mail en die weten nooit van elkaar af.
daarnet nog eens een mail gestuurd ook dat het niet meer hoeft, na 14 dagen nog niet in orde krijgen met een juist simkaart nr is erover.
ga naar een andere provider, zo de mensen aan het lijntje houden is niet normaal.
vorige week melde ze nog dat hun excel was gecrasht en ze niks meer hadden van gegevens en ze nu alles weer manueel moesten doen.
moet zijn dat ze het nu nog niet op orde hebben omdat ze blijven de vraag stellen van het simkaart nr.
mij moeten ze niet meer spreken van youfone, een echte negatieve slechte service daar.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Voor anderen die het toch willen wagen en 10 euro willen verdienen (en ik ook), hier een link:
https://www.youfone.be/vriendendeals/?v ... e-tjWzPxM9
Support is echt dik ok. Ik mailde met een specifieke vraag, iets was niet duidelijk. Iemand van support belde me gewoon op en nam meer dan de tijd om alles uit te leggen.
Snel van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog iets te vragen.
Youcoins verdienen komt er ook effectief aan, al zal het nog even duren.
In NL kan je daar korting mee krijgen of je factuur of een gsm mee aanschaffen.
https://www.youfone.be/vriendendeals/?v ... e-tjWzPxM9
Support is echt dik ok. Ik mailde met een specifieke vraag, iets was niet duidelijk. Iemand van support belde me gewoon op en nam meer dan de tijd om alles uit te leggen.
Snel van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog iets te vragen.
Youcoins verdienen komt er ook effectief aan, al zal het nog even duren.
In NL kan je daar korting mee krijgen of je factuur of een gsm mee aanschaffen.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
als jij dat positief vind is dat mogelijk maar bij mij hebben ze 14 dagen lang hetzelfde gevraagd en heb hen dit ook gegeven, simkaart nr, heb zelf foto genomen van m'n simkaart nr als bewijs, klopt niet zeggen ze telkens, ik kan niks anders doen dan geven wat ik bezit van simkaart nr hé.ygeffens schreef:Voor anderen die het toch willen wagen en 10 euro willen verdienen (en ik ook), hier een link:
https://www.youfone.be/vriendendeals/?v ... e-tjWzPxM9
Support is echt dik ok. Ik mailde met een specifieke vraag, iets was niet duidelijk. Iemand van support belde me gewoon op en nam meer dan de tijd om alles uit te leggen.
Snel van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog iets te vragen.
Youcoins verdienen komt er ook effectief aan, al zal het nog even duren.
In NL kan je daar korting mee krijgen of je factuur of een gsm mee aanschaffen.
als zij geen verdere stappen zetten,
en dat je zo snel bent geholpen met je simkaart kan normaal gezien niet, de overdracht duurt van 2 uur tot 48 uur van een nummer, heb deze info vanuit directe bron van een andere provider
ik geloof er niks meer van van heel dat youfone gedoe.
als ze 14 dagen niemand kunnen helpen en een andere wel, wat zegt dat dan,
ze zeiden zelf dat hun excel was gecrasht en ze alle mensen manueel moesten weer ingeven,
zegt genoeg dan hé hoe ze daar werken.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
de nieuwe slogan voor youfone, we sluiten rapper af dan aan
vanmorgen de brief ingevuld om m'n abbo te stoppen en daarnet rond 12 uur al mail met bevestiging van stopzetten.
als ze niet de overgang kunnen doen dan is het niet waard om na 14 dagen nog te wachten.
vanmorgen de brief ingevuld om m'n abbo te stoppen en daarnet rond 12 uur al mail met bevestiging van stopzetten.
als ze niet de overgang kunnen doen dan is het niet waard om na 14 dagen nog te wachten.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Al iemand kunnen testen of vowifi werkt bij Youfone? Da's hier toch een van de redenen om MobileVikings op te zeggen eigenlijk... Zeker omdat bij Mobilevikings volte & vowifi helaas geen prioriteit is...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
@Roygenz dan veel succes voor de overgang als je het zou doen.
wat bij mij niet lukte na 14 dagen van orange naar youfone is op een half uur gelukt van orange naar MV,
toch bijzonder raar hé, met dezelfde simkaart nr dat het bij de ene wel lukt en bij de andere niet.
wat bij mij niet lukte na 14 dagen van orange naar youfone is op een half uur gelukt van orange naar MV,
toch bijzonder raar hé, met dezelfde simkaart nr dat het bij de ene wel lukt en bij de andere niet.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Als men zelf Uw abo wil samenstellen toch enkele vragen,1 GB heeft een promo prijs(2€),ook onbeperkt bellen(3€) dus 10€ tesamen,allemaal goed en wel,maar wat als de promo gedaan is,wat zijn dan de prijzen?? hoeveel dan voor zo een formule??
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Gisteren 2de kaart overgezet.
Gewoon weer sim kaart nummer copy-pasted uit het Mobile Vikings portaal, doorgegeven, klaar.
2 happy kids. Nog 1 te gaan
Gewoon weer sim kaart nummer copy-pasted uit het Mobile Vikings portaal, doorgegeven, klaar.
2 happy kids. Nog 1 te gaan
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
Eergisteren had ik deze vraag ook aan hen gesteld en dit was het antwoord.fluppie schreef:Als men zelf Uw abo wil samenstellen toch enkele vragen,1 GB heeft een promo prijs(2€),ook onbeperkt bellen(3€) dus 10€ tesamen,allemaal goed en wel,maar wat als de promo gedaan is,wat zijn dan de prijzen?? hoeveel dan voor zo een formule??
"Voorlopig is er geen zicht op wanneer de promotie zal komen te vervallen.
Wat de geldigheid van de promo condities betreft;
Eenmaal een abonnement is afgesloten aan de promo prijs, zal deze promoprijs blijven gelden zolang dit abonnement / het gekozen pakket blijft behouden. Indien u dus niet van pakket verandert, noch bij Youfone weggaat, zal u stelselmatig deze zelfde prijs betalen (zelfs wanneer de promo-prijs komt te vervallen)"
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Bedankt voor het duidelijk antwoord,dat is dus een maatregel die bij geen enkele andere gsm provider van toepassing is,als men de promo aantikt,kan men dus levenslang van die promovoorwaarden genieten een element die veel te weinig in de kijker word geplaatst,vind ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Nu in De Tijd : regering heeft een studie besteld,waaruit blijkt dat een vierde Telecom speler op de markt de prijzen zou laten zakken met 13%.
Men moet zich vragen stellen over de studie zelf,dit is al de zoveelste,ook haar voorganger had zo een studie besteld,en betaald.
Men moet zich vragen stellen over de studie zelf,dit is al de zoveelste,ook haar voorganger had zo een studie besteld,en betaald.
Vandaag na 3 dagen wachten manueel overgezet. Maar nu enkel 3g tot der beschikking. 4G gaat omhoog over een paar uur. Raar antwoord.
Hebben hier nog een gsm op proximus netwerk en geen probleem met 4G. 0,2 mbs noem ik geen 4g.
Ze krijgen nog even de tijd anders buiten. Wat heb je aan 5gb als het niet vooruit gaat.
Hebben hier nog een gsm op proximus netwerk en geen probleem met 4G. 0,2 mbs noem ik geen 4g.
Ze krijgen nog even de tijd anders buiten. Wat heb je aan 5gb als het niet vooruit gaat.