gamefreak977

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
gamefreak977
Premium Member
Premium Member
Berichten: 500
Lid geworden op: 19 sep 2003, 21:39
Locatie: Gentbrugge

leraimy schreef:
gamefreak977 schreef:Ma nob niets persoonlijk ofzo hé maar u kank niet af :P
quote]

haha heel volwassen :-D


Hey Jurgen niets persoonlijk he, maar ik haat u :wink: :lol:

Nee nob is gewoon erg.
En je kan misschien eens letten op het tonguitstekend emoticon dat je erop wijst dat het meer als grap bedoeld is dan 4 real.

Wat je 2e post betreft:
Je kan misschien ABN leren dan verstaat iedereen je tenminste :p

PS: Het zou ook geen kwaad kunnen als je geen 1 post maakt inplaats van 2 direct na elkaar en leert hoe je quote moet afsluiten.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik kan me dan focussen op wat belangrijk is:
Mijn neef zijn zaak helpen runnen.


Ziede dat ge het niet snapt. Tenzij als ge veel chance hebt en die zaak uitgroeit tot iets groot, is dit de slechts denkbare oplossing. En zelfs dan nog, dan ben je nog maar "werknemer" en geen eigenaar, ook al wordt die zaak zo groot als wat. (tenzij je neef een gul persoon is en je mede-eigenaar maakt).

Op korte termijn is dat misschien de beste oplossing. Maar op lange termijn investeer je beter in je studies, geloof me.

En ik heb geen stoer-syndroom, anders had ik dat bij debruineogenboy ook (zelfde leeftijd) en die vind ik 'volwassener' als u. En ja da's een persoonlijke mening. Ook al wilt gij anders overkomen.

En gamefreak, je schrijfstijl is al veel verbeterd, want vroeger moest ik het echt ontleden om er iets van te begrijpen, maar je moet je dt-regel nog is herhalen (en da's gewoon een raad da'k je geef, ik kon dat vroeger ook niet goed, totdat ik het is deftig geleerd heb).

En ik probeer je wat raad te geven, want met te rebbeleren en weet ik veel wat, verlies je eigenlijk enorm veel tijd. (ik heb het ook meegemaakt) En al wat ik je wil zeggen is dat je er geen moeite moet aan verspillen.

En mijnen tijd was amper 10 jaar voor uwen tijd. Soit, ik heb ook veel gevloekt op mijn ouders, maar achteraf gezien ben ik blij met mijn opvoeding die ik heb gehad, maar dat snap je maar pas als je het huis uit bent. (tenzij je ouders echte onmensen zijn)

En laten we er nu mee stoppen, want ge zijt van een mug nen olifant aan het maken. 't Is niet omda'k een paar keer gezegd heb dat je te stoer overkomt dat ik alles afkeur wat je doet/zegt. (laat het mij zo stellen: als ik niks zeg, dan is het positief en ik heb al veel meer gezwegen dan gepraat tegen jou :p )

greetz,

Nob
gamefreak977
Premium Member
Premium Member
Berichten: 500
Lid geworden op: 19 sep 2003, 21:39
Locatie: Gentbrugge

Ik maak van een mug geen olifant, het is eerder een vlieg waar ik een deensedog van maak :p

Ziede dat ge het niet snapt ???
Je bedoelt ziede dat ik niet lees wat je post ;)
Anders zou je geweten hebben dat mijn neef en ik later bvba gaan beginnen.
En dat idee komt niet van mijn kant alleen ;)

Mijn schrijfstijl is goed maar spelling is nog steeds een groot probleem, ik weet maar al te goed dat ik constant DT fouten maak.
Ik ken de regeltjes en als ik elke post eens zo nakijken en bij elke werkwoord even zou stil staan zou ik geen DT fouten meer posten maar ik vind dat allemaal maar tijdsverspilling.
Aangezien iedereen toch verstaat watk zeg.
Of er nu een D of een T staat das hetzelfde, mensen die daar zo opgeblazen over doen (en ik zeg niet dat jij dat doet want dat doe je helemaal niet), dat zijn zeer flauwe mensen.

De enige vraagt die me resteert aan u:
Waarom vind je mijn gedrag stoer.
Want ik ga eerlijk zijn er zijn nog wel een 2 tal personen die vinden dat ik stoer overkom.
En ik wil van dit imago af.
Als je mij zegt watk verkeerd doe, dan kan ik een manier zoeken om van dat imago af te raken.

Ik heb het gemerkt dat je meer zwijgt, ik was zelfs vergeten dat je bestond op dit forum.
Elk topic waar ik iets poste leek jij nooit iets te antwoorden.
Toeval of juist niet ? dat boeit met niet!
Maar ik krijg toch soms het gevoel dat je me WIL verkeerd begrijpen.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

CueBoy voelt zich aangesproken

gamefreak977 schreef:Of er nu een D of een T staat das hetzelfde, mensen die daar zo opgeblazen over doen (en ik zeg niet dat jij dat doet want dat doe je helemaal niet), dat zijn zeer flauwe mensen.


Foutloos schrijven is een vorm van respect.
Nu kan het best zijn dat respect geven/krijgen jou niet boeit, maar als je echt een zaak wilt beginnen ("later als je groot bent"), dan zul je best toch leren respect op te brengen voor je medemens. Want in mijn ogen is het simpel :
- zonder respect geen klanten
- zonder klanten geen inkomsten
- zonder inkomsten geen zaak.


/edit = thanks Slekken.
Laatst gewijzigd door CueBoy op 14 aug 2004, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
If you can't beat them, confuse them.
gamefreak977
Premium Member
Premium Member
Berichten: 500
Lid geworden op: 19 sep 2003, 21:39
Locatie: Gentbrugge

Daar heb ik ook al aan gedacht cueboy.
Ik ga het heus wel leren maar 't zal nog niet voor direct zijn.
Leraimy zegt wel dat ik mijn zinsbouw al kan aanwenden voor zaak te starten.
Dus ik moet gewoon nog wat leren spellen en 't komt allemaal in orde.
Als ik wat meer van linux en netwerk beheer leer mag ik al bij ihosting.be gaan werken als vrijwilliger.
Dat zal me zeker goed doen voor later zelf een zaak te beginnen.
Ik ga gaan eten.
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

CueBoy schreef:- zonder respect geen klanten
- zonder klanten geen inkomsten
- zonder inkomsten geen zaak.


Eventjes een klein foutje gecorrigeerd Cueboy :P
No offense hoor!

Greetz,
Slekken
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

We gaan dit topic sluiten, het loopt een beetje uit de hand.
Voor persoonlijke probs zijn er ander fora en je kan nog verder discuteren op IRC waar dit allemaal begonnen is.


@Gamefreak977
Persoonlijke probs moet je niet op dit forum oplossen, je hebt hier raad gekregen en als je daar niet kan mee leven trek er dan je conclusies uit.

Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Gamefreak,

Ik heb alle posts hier gelezen, en had eigenlijk niet veel zin om te antwoorden omdat zulke zaken gewoon gemeengoed zijn voor 13-jarigen. En daar begint het allemaal. Je bent 13 !! Je hebt nog tijd zat om je leven te leiden, een zaak te beginnen en weet ik wat. En nu al denken aan een bvba ? Weet je wat dat kost ? Hoe lang je daar nog voor naar school moet gaan ?? Zelfs als je niet blijft zitten heb je nog minimaal 6 jaar voor de boeg. En jij bent NU al aan zulke zaken aan't denken ?? En dan verschiet je ervan dat je blijkbaar gefrusteerd bent en dat je je niet goed kunt concentreren? Besef gewoon even dat je nog altijd een kind bent en dat je een kind moet zijn. Wees 13, en probeer niet volwassener te zijn dan je bent.

Een wijze raad van Sasuke:

People allways say: "Learn to think outside the box". I say:
"Learn to think inside the box, before exploring what is beyond the box".

Je bent 13, wees dan 13. En als je daar problemen mee hebt, zoek dan vrienden van je eigen leeftijd ...

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Test”