Xiaomi Mi Band - 15EUR/20USD fitness tracker
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Klik op de foto.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Vandaag mijn Mi Band nog eens opgeladen.
Na 72 dagen had ik nog 4% over
Na 72 dagen had ik nog 4% over
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
Lap, bij mij is deze week de 'unit' uit het polsbandje van mijn Xiamo Mi band geschoten, dus ik ben 'm kwijt... Het moet ergens op 't werk gebeurd zijn, maar gezien de plaatsen waar ik overal die dag geweest ben (en gezien de aard van mijn 'werkplaats'), vrees ik dat ik 'm nooit meer zal terugvinden.
't Was een leuk hebbedingetje, maar ik moet toegeven dat ik er de laatste weken toch niet zo veel meer naar omkeek (had 'm wel continu aan, behalve om te douchen). 'k Zal het nog bekijken, denk niet dat ik nog een nieuwe koop, misschien dan eerder een sporthorloge (bvb Garmin) die ook meteen als 'daily activity tracker' kan dienen.
't Was een leuk hebbedingetje, maar ik moet toegeven dat ik er de laatste weken toch niet zo veel meer naar omkeek (had 'm wel continu aan, behalve om te douchen). 'k Zal het nog bekijken, denk niet dat ik nog een nieuwe koop, misschien dan eerder een sporthorloge (bvb Garmin) die ook meteen als 'daily activity tracker' kan dienen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
Goh, 'k weet het eigenlijk niet. Denk dat ik nog beetje moet overtuigd worden van de meerwaarde van een smartwatchDima_2005 schreef:Koop je dan niet beter meteen een goede smartwatch?
Persoonlijk wil ik nog steeds een Huawei Watch, maar hoop dat die wat goedkoper wordt.
Maar idd, sommige 'dumbwatches' van Garmin (zoals Fenix 3) zijn zelfs duurder dan veel smartwatches... Ok, je hebt op die Fenix wel een beperkt aantal smartwatch-features, en het is natuurlijk een heel ander toestel (full waterproof, robuust, meer gericht op outdoor...).
'k Wacht het voorlopig nog wat af. Ben al zo'n 10 jaar gestopt met uurwerken te dragen, dus 'k weet niet of ik dat nu opeen terug ga doen... Misschien intussen toch terug een goedkope activity-tracker aanschaffen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Dima_2005 schreef:Koop je dan niet beter meteen een goede smartwatch?
Persoonlijk wil ik nog steeds een Huawei Watch, maar hoop dat die wat goedkoper wordt.
ulefone heeft er nu toch ook eentje van rond de 22€ smartwatch en tracker terzelfdertijd