2 kabelmodems op 1 fysieke kabel - goeie oplossing of niet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Als je spreekt over zoveel landen dan lijkt me dergelijke centrale setup me ook totaal niet aangewezen.

Je wil toch niet omdat jullie lijntje eruit gaat dat men in al die landen niet meer kan bellen (zelfs intern).
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Misschien had ik wat dat betreft wat duidelijker moeten zijn, bij die buitenlandse vestigingen moet je je ook niet teveel voorstellen.

België is het hoofdkantoor, met zo'n 70-tal telefoons en veel verkeer tussen de mensen onderling (intern dus)
Het bedrijf aan de overkant krijgt 1 telefoon waarmee ze op ons intern etwerk zitten.
In Nederland komen er 3, in Duitsland 1 of 2 (en dat zal voor de andere genoemde landen niet anders zijn)

De buitenlandse afdelingen zijn ofwel een service-afdeling, een constructie-afdeling of een verkoop-afdeling.
Het gaat vaak om kleine afdelingen waarbij het kantoorpersoneel 1 tot max. 5 mensen is.

Elk van deze bedrijven heeft ook nog zijn eigen telefoon (ik weet niet of dat zo blijft, maar in eerste instantie zeker wel), het gaat vooral om het verkeer externe afdeling - België en omgekeerd op te vangen.

Is de gekozen oplossing de beste? Daar ben ik niet van overtuigd. Is er onderzoek gedaan naar andere mogelijkheden (zoals de door jullie aangehaalde)? Ik ben er van overtuigd van niet.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”