Serieuze promotie Whop en Whoppa

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
danchrista
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer

fluppie schreef:Ik vraag mij af of je bij Telenet altijd een digicorder kan aankopen? ik ken ook een Telenet klant die dat ook doet,maar hjj heeft me daarbij ook gezegd dat dit alleen kan in de solden,of zeer speciale acties.Het zou ook kunnen dat het aan de winkel ligt (waar een Telenet verdeelpunt was) want die winkel doet dit nu niet meer ,het is geen Telenet verdeelpunt meer,(wel een TV Vlaanderen verdeelpunt).
Er was een tijd dat je enkel de digibox kon kopen, maar tegenwoordig is dit ook mogelijk voor de digicorder.
Kijk maar op de pagina van whop of whoppa bij de prijs, kies daar voor "bekijk details" en dan "wil je andere hardware" en je krijgt alle mogelijkheden.
jollito
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Ik had Basic Shake (of hoe heet dat ding), internet / TV (30 MB) en Sporting Telenet voor 70 euro (komt 2 euro bij vanaf eind januari).
Nu overgeschakeld naar Whop met die promotie, voor dezelfde maandelijkse prijs aangezien Sporting Telenet goedkoper wordt in een triple play.
Proximus is goedkoper, maar om heel die infrastructuur nu te gaan aanpassen, daar heb ik niet veel zin in.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

@ Danchrista,bedankt voor de info,ik ga dit doorgeven aan die Telenet klant.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

fluppie schreef:Ik vraag mij af of je bij Telenet altijd een digicorder kan aankopen?
ik heb de mijne zelfs 2dehands gekocht, en bij aanvraag TN installatie laten registreren. (kon toen niet online zo intekenen, en nog andere problemen met bedrieglijke reclame, waar de ombudsdienst Telecom mij gelijk gegeven heeft :-D )
ze wilden mij nl. die 8.35€ niet geven, omdat ik mijn eigen digicorder aangekocht had, ik moest hem bij hen kopen....
idem geen online promo (maar hun systeem liet het mij gewoon niet toe!)
zie: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 0&start=20

Dus 125 € betaald. dus na 1 jaar en 3 maand afbetaald en begin ik winst te maken. :-D

Nog 2 'tv-met een kaartje' nadien 2dehands gekocht (40 €/stuk ipv 69).
lirec schreef:Dit lijkt mij persoonlijk de strafste promotie van telenet in jaren.
In juni 2014 heb ik ingetekend en was actie 6 maand 8.35 € + gratis installatie (85 €) + activatie, dus eigenlijk was het iets voordeliger dan de 'superactie' nu
In Augustus 2014 was het zelfde actie als nu.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Is er enige mogelijkheid om als bestaande tripple klant te genieten van deze promo? Ik heb al gemerkt dat van Whop naar Whoppa gaan niet geldig is voor deze promo. Kan men iets anders toevoegen om hiervan wel te genieten (extra decoder of king/kong)?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Voordeliger? Ik ben van Basic naar Whop gegaan. Gratis activatie, 12 maand 8,35 euro korting, en 20 euro online extra korting die op 4 maand tijd werd verrekend. Dat is de promo die 4 maand geleden liep en nu ook nog steeds loopt.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Avenger 2.0 schreef:Is er enige mogelijkheid om als bestaande tripple klant te genieten van deze promo? Ik heb al gemerkt dat van Whop naar Whoppa gaan niet geldig is voor deze promo. Kan men iets anders toevoegen om hiervan wel te genieten (extra decoder of king/kong)?
Wat als je nu 1 maand naar Basic internet + TV gaat?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ik wil een internet 160 + tv, vr < 60 eur/maand. Dat lukt helaas nt bij hen. :-(
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

ddd schreef:Wat als je nu 1 maand naar Basic internet + TV gaat?
Dan ben je een maand lang niet bereikbaar op je vaste telefoon en erger nog, is het misschien niet mogelijk om nadien het zelfde telefoonnummer terug te krijgen. Een hoop miserie om een paar euro's uit te sparen. Je kan dan beter ineens overschakelen naar Scarlet, TV Vlaanderen of iets dergelijks.

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”