Heb het ook gemerkt, om 10u43 had ik weer internetdonneo schreef:Klantendienst zegt dat ongeveer 90% van de klanten problemen ervaart met zijn data connectie. Het probleem leek gisteren avond om 11 uur opgelost maar is nu terug. "We werken zo snel mogelijk aan een oplossing en onze verontschuldigen"
problemen datanetwerk proximus?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Wat was nu de reden? En komen er compensaties?
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Proximus heeft, volgens mij, nog niks laten weten. En ik verwacht ook niet meer dat zij dat nog gaan doen.
Compensaties hoeven voor mij ook niet, ik kan begrijpen dat er soms eens problemen kunnen zijn. Trouwens Mobile Vikings had een paar jaar terug praktisch wekelijks netwerkproblemen en dat een half jaar lang(toen ben ik overgestapt op Proximus). Zij hebben ook nooit (een degelijke) uitleg of een compensatie gegeven, terwijl dat wel had gemogen. Maar voor 1 keer : nee.
Compensaties hoeven voor mij ook niet, ik kan begrijpen dat er soms eens problemen kunnen zijn. Trouwens Mobile Vikings had een paar jaar terug praktisch wekelijks netwerkproblemen en dat een half jaar lang(toen ben ik overgestapt op Proximus). Zij hebben ook nooit (een degelijke) uitleg of een compensatie gegeven, terwijl dat wel had gemogen. Maar voor 1 keer : nee.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Goh, als Mobistar destijds een halve dag problemen had (nee, niet de smsen, langer geleden) was er een hele sorry campagne in de media en compensatie.
Toen Proximus al z'n klanten in het buitenland voor een dag onbereikbaar had gezet was er ook een compensatie (niet in verhouding met de last en fout maar bon).
En als ik het zo hoor waren het voor sommigen 2 dagen problemen waarvan 2de dag tot bijna de middag.
Mobile vikings destijds, ken er alles van maar bij zo'n (virtuele) operator valt dat te verwachten en betaal je ook wel minder.
Toen Proximus al z'n klanten in het buitenland voor een dag onbereikbaar had gezet was er ook een compensatie (niet in verhouding met de last en fout maar bon).
En als ik het zo hoor waren het voor sommigen 2 dagen problemen waarvan 2de dag tot bijna de middag.
Mobile vikings destijds, ken er alles van maar bij zo'n (virtuele) operator valt dat te verwachten en betaal je ook wel minder.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Hier mobiel internet op lijn brussel-oostende retetraag, of helemaal gn internet of gsm netwerk. (Was zo in gent st Pieters tot 5' na uitrijden station)...
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]