vrtkies.net helpt je kiezen

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Miles
Plus Member
Plus Member
Provider

Raindog schreef: het blok is veroordeeld wegens racisme, ik denk niet dat het simplistischer kan... geef mij eens 3 constructieve voorstellen die het blok gedaan heeft?
Hun laatste initiatief van de zgn kliklijn sprak ook boekdelen (en blijkbaar zagen ze zelf in dat dit een beetje too obvious was)...
Hmmm 3 constructieve voorstellen...

Het Blok heeft vele constructieve voorstellen gegeven maar...ze halen gewoon het nieuws niet. Het enigste waar het blok het nieuws mee haalt zijn de migrantenstandpunten en dat doet de media om alleen maar te laten zien dat het blok geen andere standpunten heeft, wat een grove leugen is.. Maar als er één of andere liefst linkse politicus ook maar het kleinste idee lanceert dan is het nieuws. Ongeloofelijk eigenlijk naar wat voor een staat we zijn geevolueerd. VRT staat vooral voor Vlaamse Rode Televisie. Stevaert zen kont staat gedrukt in de zetel van "de laatste show" en dat VTM het blauwe fabriekje is dat wisten we ook al langer natuurlijk. Komaan hè guys..open your eyes..
[Nob]

Ik weiger te geloven dat het Blok de "fascistische partij" is bij uitstek.

Da's een fabeltje in het leven geroepen door de andere partijen om zoveel mogelijk kiezers te "stelen" van het Blok.

20 % van de kiezers niet laten meetellen dat noem ik pas ondemocratisch.

Ik vind het niet meer dan normaal dat allochtonen zich moeten aanpassen.

En wat de vrouw aan de haard betreft van het Vlaams Blok, daarmee bedoelden ze destijds enkel dat het is tijd wordt om iets aan de opvoeding van de kinderen te doen. (en van oudsher is dat nu eenmaal de vrouw die dat doet, mijn part doet de man het) maar het kan niet zijn dat een koppel kinderen krijgt en zich dan (bijna) niets van de opvoeding aantrekken. (als je voor kinderen kiest kies je voor bepaalde verantwoordelijkheden)

En 't klinkt misschien raar, maar ja, er zullen meer kinderen moeten komen. (cfr Filip De Winter in Het Laatste Nieuws), want anders gaat deze consumptiemaatschappij daveren op haar grondvesten, pensioenen en sociale zekerheid worden onbetaalbaar.

En nu pik ik er hier maar twee puntjes uit van het Vlaams Blok (die waarom ze berucht zijn) maar ze hebben er zoveel meer. Lees maar is de gemeentesites, wat (goeie) punten daar allemaal opstaan.

En neen 't Vlaams Blok is misschien niet de wereldverbeteraar, maar dat zijn die andere partijen ook niet en die hebben dat al bewezen, 't wordt tijd dat het Vlaams Blok ook die kans krijgt.

greetz,

Nob
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Sub Zero schreef:The_Borg, ik heb mijn keuze al gemaakt. Ik doe gewoon de test uit curieuziteit. Ik ga in alle geval voor geen van de partijen die nu in de regering zitten. SPa en VLD hebben nog niks goed gedaan dit jaar. Behalve in onze zakken gezeten. Groen is ook al een no-go. Ze zijn te veel bezig met hun eigen zaakje en lopen voor de rest met oogkleppen op. Er blijft al niet veel meer over he. Nuja, ik ga niet verder doen, want een kiezing is nog altijd geheim he ;)

Cheers
Gokje... Begint het met C en eindigt het op D&V? :wink:
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

r2504 schreef:
Raindog schreef:het is immers een racistische partij, en imho kunnen ze die niet hard genoeg aanpakken...
Andere partijen doen namelijk gelijkaardige uitspraken zoals het blok, maar omdat het blok deze frequent doet (en daarmee de problemen onder de aandacht houdt) maakt hen dan plotseling wel een racistische partij.
Gelijkaardig??? Bij mijn weten heb ik de Paarse-Groen!e partijen noch CD&V horen zeggen dat allochtonen het moeten aftrappen omdat het parasieten zijn." Eigen volk eerst??? Vlaanderen aan de Vlamingen? Grote Kuis????" (Blokslogi) Brrrr...

Wel heb ik gehoord dat deze partijen een beleid willen gebaseerd op verdraagzaamheid waarbij de allochtoon de kans moet krijgen zich te integreren in de maatschappij. Ze zullen in de toekomst een bewijst van taalkunde moeten leveren en ook moeten ze kunnen aantonen dat ze iets afweten van de vaderlandse politiek.

Een goede zaak.

Vrt partijdig? Denk ik niet. Het is de plicht van de openbare omroep alle politieke meningen aan bod te laten komen. Doch we leven in een democratie .
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:
Provider

Spock schreef:Gokje... Begint het met C en eindigt het op D&V? :wink:
't Was geen slechte gok, maar neen :p

Cheers
Afbeelding
Gast

Spock schreef:
Wel heb ik gehoord dat deze partijen een beleid willen gebaseerd op verdraagzaamheid waarbij de allochtoon de kans moet krijgen zich te integreren in de maatschappij. Ze zullen in de toekomst een bewijst van taalkunde moeten leveren en ook moeten ze kunnen aantonen dat ze iets afweten van de vaderlandse politiek.

Een goede zaak.
En nu wordt ge wakker...
Miles
Plus Member
Plus Member
Provider

Spock schreef: Vrt partijdig? Denk ik niet. Het is de plicht van de openbare omroep alle politieke meningen aan bod te laten komen. Doch we leven in een democratie .
"Vrt partijdig? Denk ik niet???"
Spock, ik studeer communicatiewetenschappen en ik kan je met zekerheid zeggen, dat iemand die op de Vrt wil binnengeraken (qua werk dus) beter een partijkaart kan hebben van de "betere linkse partijen".
Mensen die er al werken en die meerdere keren een kritische (rechtse?) noot stellen bij sommigen zaken worden meteen op het matje geroepen of in het slechtste geval ontslagen.

Dus... ontwaak aub uit de droom dat bij de VRT persvrijheid heerst...
Gast

Miles schreef:
Spock schreef: Vrt partijdig? Denk ik niet. Het is de plicht van de openbare omroep alle politieke meningen aan bod te laten komen. Doch we leven in een democratie .
"Vrt partijdig? Denk ik niet???"
Spock, ik studeer communicatiewetenschappen en ik kan je met zekerheid zeggen, dat iemand die op de Vrt wil binnengeraken (qua werk dus) beter een partijkaart kan hebben van de "betere linkse partijen".
Mensen die er al werken en die meerdere keren een kritische (rechtse?) noot stellen bij sommigen zaken worden meteen op het matje geroepen of in het slechtste geval ontslagen.

Dus... ontwaak aub uit de droom dat bij de VRT persvrijheid heerst...
Het is niet omdat ge communicatiewetenschappen studeert dat ge een authoriteit zijt op gebied van media, waarde vriend. Wat die partijkaart betreft kan ik u het volgende zeggen... BULLSHIT ! Ooit was dat zo, inderdaad. Nu niet meer. Ik heb enkele vrienden die voor de Vrt werken en zij hebben geen partijkaart. De Vrt engageert heden ten dage mensen die bekwaam zijn. Dat is ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van de programma's. VTM probeert Vrt na te bootsen maar doet dat slecht. Vrt is niet partijdig. Het is niet omdat de journalisten van Vrt het Blok er door sleuren - wat anders had je verwacht dat die journalisten doen met een ondemocratische partij? (zie arrest) - om de kijker te informeren dat deze partij een gevaar is voor onze democratie, dat ze partijdig zijn. Ze doen immers hun job uitstekend. Integenstelling tot VTM, die duidelijk VLD-minded zijn.
Spock in St-Truiden

sorry folks,

da was ik dus eh

Greetz,

Spock
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Spock in St-Truiden schreef: Het is niet omdat de journalisten van Vrt het Blok er door sleuren - wat anders had je verwacht dat die journalisten doen met een ondemocratische partij? (zie arrest) - om de kijker te informeren dat deze partij een gevaar is voor onze democratie, dat ze partijdig zijn.

Toch een kleine randnoot hierbij : vergeet niet dat het ook de VRT is die het Blok zgn. salonfähig gemaakt heeft bij de verkiezingen vorig jaar... (maar dat schijnen de Blokkertjes te vergeten)
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”