speciale editie van SMART 20

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Net teruggebeld en een andere persoon aan de lijn gekregen met als resultaat: de maandelijkse korting + 15euro aftrek op mijn volgend factuur!
Toch bizar dat persoon X de machtiging niet heeft en persoon Y het wel kan met nog een extraatje er bovenop...
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Mag ik vragen wat jullie juist in jullie e-Services aflezen bij Mijn Mobile abonnement? Bij mij staat er enkel Smart 20 maar geen vermelding van Special Edition of promo. Terwijl er bij mijn vorig abo uitdrukkelijk stond: MTV Generation 15 promo.

Mogen we er vanuit gaan dat 1. de promo op de facturatie correct verwerkt zal worden
2. het mobiel internet, bij afwezigheid van verbruik in Hello/e-Services, correct wordt gemeten en niet simpelweg wordt aangerekend?


Vraag dit liever uit voorzorg dan voor verrassingen te staan op de volgende factuur.


Update:

Had na de volle 24u post bestelling zicht op mijn 3G volume in Hello. Overstap uiteraard vlot verlopen. Stiekem toch benieuwd naar de volgende factuur of ik effectief de korting die enkel voor nieuwe klanten is bestemd, gekregen heb. Anders gaat de simkaart linea recta de vuilbak in. Meer dan €15 betalen als modale gebruiker is in dezen tijd gewoon te :banana:
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

3e post op een rij maar bon .. :-D


Nieuwe facturatiemaand gestart en ben gaan kijken in e-services, daar zie ik als basisbedrag €20 staan. Nu vraag ik mij af of ik überhaupt de korting wel gekregen heb of dit in de factuur zelf verwerkt wordt?
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik kom van Pay&Go prepaid en ben ook overgestapt op dit abbo. Ik zie ook 20€ totaalbedrag.

Dit staat er vermeld:
Ik heb al een ander Proximus-abonnement
Veranderen van abonnement is heel eenvoudig. Ga naar e-Services, schakel volledig gratis over op uw favoriete tariefplan en u ontvangt onmiddellijk uw nieuwe belminuten en sms'en. Eventuele promo’s en web voordelen kunnen we jammer genoeg enkel geven aan nieuwe abonnees.
Ik heb al een Proximus-herlaadkaart
Verkiest u een abonnement boven uw Pay&Go-kaart? Selecteer het tariefplan dat bij u past en klik op Bestellen. Uw gsm-nummer blijft hetzelfde, en uw resterende belkrediet wordt automatisch afgetrokken van uw eerste factuur. Als nieuwe abonnee ontvangt u bovendien de promo en het web voordeel.
Ik zie dus geen reden waarom ik deze korting niet krijg? Heb overigens ook niets van Deezer gehoord.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Zoals beloofd mijn commerciële geste van €15,00 ontvangen en vermoedelijk ook de korting op het abo.
Geduld (Struggle for pleasure dat je gedurig rond de oren slaat) blijft een schone deugd.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Na bijna een maand is het eindelijk in orde gekomen :-D
NielsH
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 07 nov 2011, 18:15
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 9 keer

Kleine vraag:
hoe snel sturen ze die sim eigenlijk op?

29.12 besteld, nog niets in de bus. Wanneer zou ik het kunnen verwachten?

Ben benieuwd hoe mijn terugkeer naar proximus (na 5-tal jaren BASE & 2-tal jaren MV / daarvoor 10 jaar proximus) me gaat bevallen...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Bij mij was die er op 4 dagen tijd.
Maar ik ken ondertussen ook iemand die al aan het wachten is van tussen kerst en nieuw.
Spijtige is dat je het niet kan opvolgen op een of andere manier.
NielsH
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 07 nov 2011, 18:15
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 9 keer

Ter info: gisteren mijn simkaart enz ontvangen.

Op 29/01 besteld en zo'n 8 werkdagen later alles ontvangen. Is goed.

Nog twee andere vragen:

in mijn omslag zit precies nog een doc bij dat ik moet ondertekenen (dat ik me akkoord verklaar met nummeroverdracht en contract). Is dit noodzakelijk? En, zo ja, naar waar moet ik dit sturen/faxen/mailen?

Daarnaast: op mijn online bestelling (print ervan gemaakt) staat "Duur van contract: geen verplichtingen".
Dit betekent toch dat ik elk moment kan opstappen en niet na de 6 maanden die je normaal verplicht bent bij het nemen van een abo. Klopt dit?

Merci
NielsH
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 07 nov 2011, 18:15
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 9 keer

Ter info: gisteren mijn simkaart enz ontvangen.

Op 29/01 besteld en zo'n 8 werkdagen later alles ontvangen. Is goed.

Nog twee andere vragen:

in mijn omslag zit precies nog een doc bij dat ik moet ondertekenen (dat ik me akkoord verklaar met nummeroverdracht en contract). Is dit noodzakelijk? En, zo ja, naar waar moet ik dit sturen/faxen/mailen?

Daarnaast: op mijn online bestelling (print ervan gemaakt) staat "Duur van contract: geen verplichtingen".
Dit betekent toch dat ik elk moment kan opstappen en niet na de 6 maanden die je normaal verplicht bent bij het nemen van een abo. Klopt dit?

Merci
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Staat het faxnummer niet op de documenten zelf? Of een mailadres?

In principe houdt het gesigneerd opsturen van de documenten in dat je je akkoord verklaard met de voorwaarden die Belgacom stelt en dat de wederkerige overeenkomst tot stand komt (jij betaalt, zij leveren u een dienst). In het geval jij niets zou opsturen en ze vragen er ook niet meer achter, verandert er in dat opzicht weinig aan de overeenkomst. Maar aangezien je met nummeroverdracht zit best ondertekenen en opsturen als je nog niet op hun netwerk zit.

Ge kunt idd elk moment overstappen & ik denk zelfs dat er geen opzegtermijn meer is maar ik moet de voorwaarden er eens op nahouden. Maar gezien er geen sprake is van bepaalde duur ben je in principe vrij om de datum van beëindiging zelf te kiezen.

Dit zegt de ''nieuwe'' wet van 2012:
Voortaan kan de abonnee een contract schriftelijk opzeggen, per brief of langs elektronische weg (een e-mail versturen, een vakje aanvinken in een formulier op een website, een sms sturen naar een nummer dat door de operator speciaal voor opzeggingen werd ingesteld, …). Er is dus geen aangetekende brief meer nodig en er moeten ook geen rechtvaardigingsgronden meer worden aangehaald. Het contract wordt onmiddellijk geschorst op het door de abonnee gekozen moment. De operator moet zo snel mogelijk een einde maken aan de betrokken dienst, rekening houdend met de techniek, en de abonnee hiervan een schriftelijke bevestiging bezorgen.
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

in de context van dit abonnement....

Ik ben drie weken geleden ook overgestapt van telenet king naar die smart 20 en heb 5 euro extra korting voor 20 maand lang
Nu is het zo , twee weken nadat ik veranderd ben het abonnement nu voor 12.5 euro aangeboden is online......
Vraag mij eigenlijk af wat ik hiermee aanmoet of is dit dikke pech voor mij ???
grtz
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Tjah voor mij dezelfde situatie, kan je weinig aan doen. Wees al tevreden met 5euro korting, de periode ervoor was er '2 maand' geen kortingaanbod. Was bij mij natuurlijk ook effe, 'verdorie' maarja dan is het zo é.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”