dat tooltje das mogelijk interessant,
Ik verkoop niets, ik gooi alleen een balleke op zodat mensen erover kunnen nadenken en zich goed laten voorlichten, en dan de juiste keuze te maken.
Uitgaande mail versturen lukt niet
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Spijtig genoeg doe je dat niet... je geeft ze meteen de raad hun HGW buiten te gooien en te vervangen door "merk X" ongeacht hun kennis of behoeften. Je bent trouwens duidelijk niet op de hoogte van de gevolgen die dergelijk stappen veroorzaken en stort bezoekers hier dan ook zomaar in een nieuw avontuur (waarbij men niet langer kan rekenen op support van hun provider) wat hen vermoedelijk nog meer ellende zal bezorgen dan wat men reeds had.tt9304 schreef:Ik verkoop niets, ik gooi alleen een balleke op zodat mensen erover kunnen nadenken en zich goed laten voorlichten, en dan de juiste keuze te maken.
Vooral simper houden, de klant dom houden, en het geld binnen strijken. Iedereen gelukkig. niet dus
Als je altijd in een Geit hebt gereden weet je ook niet beter, altijd zeer contend, todat je in een Mercedes hebt mogen meerijden, en je tot besef komt dat er betere auto's zijn dan een Geit, probeer dan maar eens van die Geit af te geraken.
Als je altijd in een Geit hebt gereden weet je ook niet beter, altijd zeer contend, todat je in een Mercedes hebt mogen meerijden, en je tot besef komt dat er betere auto's zijn dan een Geit, probeer dan maar eens van die Geit af te geraken.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Korte samenvatting : alleen ingenieurs mogen klant worden bij telenet zodat ze een modem-only kunnen zetten waar een klant zijn fritzbox op aansluit. Jij rijft geld binnen en de klant moet maar zijn plan trekken bij problemen want..."hij kan alles zelf beheren". 't Is een business plan op zich
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Inderdaad... en je geeft ze dan maar meteen een moderne tank ?tt9304 schreef:Als je altijd in een Geit hebt gereden weet je ook niet beter
Blijkbaar besef je niet dat dit volledig andere kennis vraagt van de klant en de meeste klanten geen tank nodig hebben maar een elegante middenklasser.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Beste,
Na een herinstallatie van mijn laptop krijg ik het volgende niet meer ok, alhoewel het voordien wel werkte.
Ik heb een telenet-account en een gmail-account.
Standaard gebruik ik steeds mijn gmail-account.
Tot voor de herinstallatie kwamen mijn gmail mails binnen via thunderbird en gebruikte ik ook de smtp server van gmail om al mijn mails te versturen. Dit krijg ik niet meer geregeld. Iemand ervaring mee?
Na een herinstallatie van mijn laptop krijg ik het volgende niet meer ok, alhoewel het voordien wel werkte.
Ik heb een telenet-account en een gmail-account.
Standaard gebruik ik steeds mijn gmail-account.
Tot voor de herinstallatie kwamen mijn gmail mails binnen via thunderbird en gebruikte ik ook de smtp server van gmail om al mijn mails te versturen. Dit krijg ik niet meer geregeld. Iemand ervaring mee?
Geert