of een fonera simpl aanschaffen met een fontenna...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
in de fonera kun je dan nog tenminste je "paypal" adres kwijt
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://tweakers.net/nieuws/77623/belgac ... -25&u=1800De eerste Belgacom-gebruikers hebben zich geregistreerd voor gebruik van het Fon-netwerk. Dit netwerk stelt internetters in staat om hun eigen internetverbinding via wifi te delen en op hun beurt gebruik te maken van andermans hotspot.
Dat melden een aantal gebruikers van het Belgische Userbase-forum. Het is mogelijk om te registreren via de modeminstellingen en zo het modem gereed te maken voor Fon; eventueel wordt er nog een firmware-update uitgevoerd. Meedoen met het initiatief betekent voor klanten dat zij ook in het buitenland op Fon-netwerken kunnen inloggen.
De provider leek nog niet van plan te zijn om de Fon-registratie open te zetten. Gebruikers laten weten dat aanmelden inmiddels niet meer mogelijk is, terwijl de dienst zelf laat weten dat het delen van de internetverbinding momenteel nog niet mogelijk is. Volgens geruchten wordt Fon-registratie per 1 november volledig opengezet, al heeft Belgacom dit nog niet bevestigd.
Belgacom kondigde al eerder een samenwerkingsverband met Fon aan. Op termijn wil de Belgische provider zijn klanten een draadloos modem met twee toegangspunten leveren. Een wordt door de klant zelf gebruikt, terwijl het andere toegangspunt met anderen kan worden gedeeld.
kan je ook gewoon een account aanmaken of moet dit een van Belgacom zijn? Ik wil anders wel graag mijn Scarlet box upgraden naar deze filmware. Ik heb wel interesse in Fon, maar minder in de afzonderlijke hardwarePetervanakelyen schreef:Ik geloof dat ik hiervoor al ergens heb vermeld, maar je moet de 60A05G firmware hebben. Hij staat hier