@iceke,
Dat kan best zijn, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat de TS dit hier niet mag aankaarten he.
De-Ka Electro Leopoldsburg
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
nee je hoeft niet te verwittigen, dat je opneemt een gesprek waar je zelf aan deelneemt is niet afluisteren en is dus niet illegaal. Is ooit op radio mnm geweest met één of andere detectieve.Maglor schreef:Hem wel op voorhand zeggen dat je het gesprek opneemt. Anders is dit illegaal (dacht ik toch).sail0rbe schreef:Ik ga de zaakvoerder vandaag nog een keer bellen, maar zal dit gesprek zeker opnemen, zodat voor hem en voor mij duidelijk is wat de afspraken zijn.
zo heb het ineens opgezocht.
http://www.elfri.be/opname-eigen-telefo ... elefoontap
De rechtbank van eerste aanleg te Gent echter oordeelde in haar vonnis van 26 maart 2010 (NJW 226, 546, met noot), dat het opnemen van eigen telefoongesprekken, zelfs zonder medeweten van de andere gesprekspartner, weliswaar geoorloofd is, doch dat zulks wel een inbreuk kan uitmaken op de privacybescherming van artikel 8 EVRM, waarbij de rechtbank dient uit te gaan van de redelijke privacyverwachting van de andere gesprekspartner.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Yups, en dan vind ik het raar dat ik de enige ben die daar zo over denkt.Sasuke schreef:@iceke,
Dat kan best zijn, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat de TS dit hier niet mag aankaarten he.
Ik denk helemaal niet dat de TS naief was om een nieuwe,goedkope Iphone te kopen op kapaza, hij was mischien wat naief om de raad van de verkoper niet te volgen en z'n nieuwe iphone te direct bricken toen hij thuiskwam('k zou er ook niet mee kunnen lachen). Om die verkoper dan direct zwart te maken, dreigen met volt & testaankoop en de politie erbij halen, dat gaat me wat te ver.
Iedereen wil een goedkope, liefst gejailbreakte iphone uit het buitenland, als er dan iets misgaat is ineens de verkoper den dief. Volgens mij is de weegschaal hier niet helemaal in evenwicht.
- gedeco
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik kan Iceke wel volgen, maar de TS heeft ook niet helemaal ongelijk.
Goedkopere opties zijn bedoeld voor mensen die van wanten weten.
Dit gezegd zijnde, werd er al zelf gepoogd om het euvel te herstellen?
bvb (Ik weet bijgot niet of dit ook werkt! Zelf ben ik niet zo een fan van het overhypte Apple gedoe)
http://www.durabe.com/frozen-apple-symb ... ution.html
Goedkopere opties zijn bedoeld voor mensen die van wanten weten.
Dit gezegd zijnde, werd er al zelf gepoogd om het euvel te herstellen?
bvb (Ik weet bijgot niet of dit ook werkt! Zelf ben ik niet zo een fan van het overhypte Apple gedoe)
http://www.durabe.com/frozen-apple-symb ... ution.html
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
approximated.
@gedeco nja nee zo gemakkelijk is jailbreaken niet. Telkens als de firmwire (4.2 binnenkort) upgrade dan worden die exploits van die jailbreaks gefixed. Er bestaat echter wel een jailbreak voor versie 4.1 atm en sinds apple deze versie ATM nog signed zou ik de TS gewoon aanraden om nu te jailbreaken. www.greenpois0n.com
4.1 is perfect te jailbreaken. Moet je wel opletten dat je niet naar 4.2 gaat upgraden. Gewoon wachten tot dan de volgende jailbreak ge-released is. En oh ook nog je baseband gaan liggen opslagen etc. iig daar weet ik niet veel over aangezien ik niet met 'n gelockte foon werk.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Daar heb je niets aan, want er is nog geen unlock voor iOS4.1.Callum_ schreef:... 4.1 is perfect te jailbreaken...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
En is het al afgelopen en zo ja, hoe ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Maandag meer nieuws, dan ga ik met het toestel terug naar De-Ka. Men heeft mij zowel per e-mail als telefonisch bevestigd dat ik mijn geld terug zou krijgen, waarna ik gevraagd heb of de terugbetaling in cash mogelijk was. Dat kon indien ik dit een half uurtje op voorhand liet weten. Dat zal ik Maandag dus ook doen. Hopende op een goede afloop...
- rowan
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
http://www.prixdeouf.be/
daarjuist op volgende veilingsite terechtgekomen
Het ziet er maar iets louche uit
iPhone 4 16 Go
Prix de vente en magasin : 689 €
Prix : 170.20 €
Enchère remportée par Lemaitre le 28/11/2010 à 22:35
daarjuist op volgende veilingsite terechtgekomen
Het ziet er maar iets louche uit
iPhone 4 16 Go
Prix de vente en magasin : 689 €
Prix : 170.20 €
Enchère remportée par Lemaitre le 28/11/2010 à 22:35
Ik heb zelf ook een toestel gekocht daaar 1jaar geleden. Slechtste wat ik ooit heb gedaan,service trekt op niks .gsm is al 4x binne geweest normaal krijg je dan een nieuwe na de 3de keer.hij had me gezegd dat alles nieuw was gezet in het toestel. Dus ik ging hem terug halen en toen ik hem aan deed was alles nog hetzelfde mijn berichten fotos en nummers wat op het toestel stonden die zouden er normaal af moeten zijn maar dat was niet het geval. Gsm gaat altijd kapot.verbindingproblemen maar de eigenaar doet er niks aan ze helpen je niet verder.hij zei ook wel dat het door mijn geheugenkaart was dat de gsm kapot ging???. Echt niet aan te raden. Vriendin had daar ook eentje gekocht toen en als ze haar camera aan deed voor een foto te maken dan viel de gsm uit. Echt slecht .
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)