![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mijn lijst
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kwam vandaag toevallig Read It Later tegen.filipi schreef:Weet er iemand een app die een bepaalde webpage kan laden nadat de wifi automatisch ingeschakeld werd en die de pagina's offline beschikbaar houdt?
Wat ik bedoel:
Ik zou het tof vinden om 's morgens op de trein/tram/bus enkele nieuwspagina's offline te kunnen lezen. M'n smartphone heeft die immers net voor ik vanochtend opstond ff voor mij via wifi binnengehaald.
Zit dat niet in Android ingebakken? Als je naar Wifi gaat (via instellingen) en dan geavanceerd kiest (eerst op "menu" duwen), dan kan je daar een slaapmodus instellen. Ik kan het op dit moment helaas niet testen, want ik heb mijn telefoon eventjes uitgeleend.shahab schreef:Zeg weet er iemand of er een app is die automatisch Wifi uitzet na een bepaalde tijd niet gebruikt?
Dat gaat het zijn denk ik, zeker als je dit leest : http://www.knowyourmobile.com/smartphon ... eview.htmldriesve schreef: Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kwam vandaag toevallig Read It Later tegen.
https://market.android.com/details?id=c ... tlater.pro
Thanks, ik zocht al lang naar een mogelijkheid om De Lijn op mijn smartphone te controleren. Een mobiele website, eigen app, ... heeft De Lijn blijkbaar nog niet (zielig voor zo'n maatschappij).VOiD schreef:Deze app is echt super:
Öffi: Public Transp. Companion
dat is toch net hetzelfde als http://www.instapaper.com/filipi schreef:Yep, dat wordt het:
"read it later" in samenwerking met "newsroom" en ook enkele feeds (en evt "superpower")
en de hele nieuwswereld wordt 's morgens via wifi voor je geupdate en nadien eender waar offline beschikbaar gesteld.
...alles ligt op de testbank hier
Niemand?Mathy schreef:Is er hier iemand die een voice dialer succesvol gebruikt? Ik heb er al een aantal geprobeerd maar die gebruiken allemaal die Google voice recognition en die werken niet (bij mij). Vroeger op mijn WM6.5 kon ik gewoon per contact "trainen" en was mijn fail-rate 5% ipv de 95% nu. Ik heb er niets op tegen om tijd te steken in mijn phone te trainen maar vind geen goede applicatie.
Snap ik dus evenmin. HTC Desire heeft enkel voice recognition voor zoekopdrachten (snap het niet daar niet van), Samsung Galaxy S doet het wel, maar amper bruikbaar in de praktijk. Met m'n Nokia N8's stemherkenning heb ik nog maar zelden iemand verkeerd opgebeld in de auto...Mathy schreef:Niemand?Mathy schreef:Is er hier iemand die een voice dialer succesvol gebruikt? Ik heb er al een aantal geprobeerd maar die gebruiken allemaal die Google voice recognition en die werken niet (bij mij). Vroeger op mijn WM6.5 kon ik gewoon per contact "trainen" en was mijn fail-rate 5% ipv de 95% nu. Ik heb er niets op tegen om tijd te steken in mijn phone te trainen maar vind geen goede applicatie.
Ik kan alleen maar aanraden van die te kopen. Het is de enige app waar ik voor betaald heb, en daar heb ik nog geen minuut spijt van!marijke1968 schreef:- Smart Measure (voor diegenen die zich steeds afvragen hoe groot/hoog iets nu is)
- PowerAmp (zit nog in de gratis periode, hoop tegen het einde daarvan iets gevonden te hebben met equalizer)