Aha, dank voor de response.
dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Scarlet internet + telefonie
Installatie was bij mij ook vorige week woensdag en sinds gisteren is de telefoon actief.
Installatie is trouwens wel verschrikkelijk slordig gedaan (qua bekabeling dan) en telefonie stond niet eens geconfigureerd... Als Scarlet mij dan al alleen de mogelijkheid geeft om voor een full installatie te gaan zou het toch wel mooi zijn dat het dan effectief werkt zonder eigen tussenkomst
Gelukkig heb ik nu het materiaal en kan ik het zelf op een propere manier oplossen dit weekend.
Installatie is trouwens wel verschrikkelijk slordig gedaan (qua bekabeling dan) en telefonie stond niet eens geconfigureerd... Als Scarlet mij dan al alleen de mogelijkheid geeft om voor een full installatie te gaan zou het toch wel mooi zijn dat het dan effectief werkt zonder eigen tussenkomst
Gelukkig heb ik nu het materiaal en kan ik het zelf op een propere manier oplossen dit weekend.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
die telefoongegevens waren bij mij ook niet ingevuld. Ik heb hier gewoon op het forum gevonden wat er moest ingevuld worden.
Bij mijn collega heeft dezelfde technieker de telefoongegevens ook niet ingevuld.
Bij mijn collega heeft dezelfde technieker de telefoongegevens ook niet ingevuld.
Dat is je telefoonnummer en login gegevens van Scarlet (zelfde als die voor internet, mijn Scarlet etc)ReLoad schreef:Hoe heb je dan het telefonie gedeelde in orde gebracht?
Heb je het zelf ingevuld, maar je weet de geg toch niet op voorhand?
Je moet wel de telefonie service enablen via quick start