na tussenkomst van de ombudsdienst ben ik ook kosteloos vertrokken.
ik was ervoor bij telenet toen ik de mail kreeg van scarlet dat ik kosteloos mocht overstappen gebeld naar telenet en binnen den 30 minuten was ik bij telenet aangesloten
Scarlet unlimited ADSL - NO-GO!
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Op zich zijn zij ook beter van jou vanaf. Tel maar eens op:
* belasting helpdeskmedewerkers;
* belasting team ombudsman;
* eventuele kosten voor terugvordering als je stopt betalen.
En dat allemaal voor nog geen 30 € per maand, terwijl ze als jij weggaat ook geen kosten meer hebben... eerlijk gezegd: die jaarcontracten zijn van onze tijd niet meer. Zorg dat je klanten tevreden zijn en WILLEN blijven, en als ze dat niet zijn, laat ze dan gaan. Dat gaat voor de firma zelfs op lange termijn goedkoper uitkomen!
* belasting helpdeskmedewerkers;
* belasting team ombudsman;
* eventuele kosten voor terugvordering als je stopt betalen.
En dat allemaal voor nog geen 30 € per maand, terwijl ze als jij weggaat ook geen kosten meer hebben... eerlijk gezegd: die jaarcontracten zijn van onze tijd niet meer. Zorg dat je klanten tevreden zijn en WILLEN blijven, en als ze dat niet zijn, laat ze dan gaan. Dat gaat voor de firma zelfs op lange termijn goedkoper uitkomen!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken