Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Exact hetzelfde wat ik geschreven heb... maar natuurlijk bewerkt, met alle fouten vandien.
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik kwam al nooit tegen de 100GB, was meer zo van 30GB en dan was het nog veel, en nu hebben we 200GB... Wel interessant, die ADSL2+ activatie, bij mij wel (nog) niet beschikbaar .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
1. niemand vind het opvallend dat enkel dommel een prijs vraagt voor extra snelheid terwijl alle andere isp's gewoon maximum geven? (op adsl2+ als mogelijk)
2. Deze promo gaat weer voor veel frustraties zorgen wrs. Ten eerste het was al zo druk met bestaande klanten en problemen. Ten tweede hoe goed gaat gratis domein beheer verlopen als de betalende klanten al geen support krijgen? Ten derde die gratis 2 maanden. Gaan ze da weer verrekenen op zijn dommels?
3. In het algemeen is dit antuurlijk positief maar dommel maakt WEER zelfde fout. Meer mensen lokken terwijl er nog veel problemen onopgelost zijn + drukte op de helpdesk
2. Deze promo gaat weer voor veel frustraties zorgen wrs. Ten eerste het was al zo druk met bestaande klanten en problemen. Ten tweede hoe goed gaat gratis domein beheer verlopen als de betalende klanten al geen support krijgen? Ten derde die gratis 2 maanden. Gaan ze da weer verrekenen op zijn dommels?
3. In het algemeen is dit antuurlijk positief maar dommel maakt WEER zelfde fout. Meer mensen lokken terwijl er nog veel problemen onopgelost zijn + drukte op de helpdesk
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Op risico van weer dommel voor te trekken maar soit
De beslissing omtrent voorgaande dat maak je niet zomaar op 1/2/3 eh , daar gaat tijd over , bij eenderd welke noemenswaardige firma
Neem wel serieus te ondervinden uit replys hier dat hun helpdesk veel vlotter werkt
Dat de technische problemen bij alle produkten nog niet optimaal zijn dat kan wel zijn
Ze hebben toch net op nieuws verteld dat IT medewerkers schaars zijn terug
En er mag , terrecht , op het grof van de snee gepraat worden over dommel (want de resports vliegen ons hier weer om de oren) , zolang het maar niet alleen bash bedoeld is en er ergens want opbouwend in te merken valt
De beslissing omtrent voorgaande dat maak je niet zomaar op 1/2/3 eh , daar gaat tijd over , bij eenderd welke noemenswaardige firma
Neem wel serieus te ondervinden uit replys hier dat hun helpdesk veel vlotter werkt
Dat de technische problemen bij alle produkten nog niet optimaal zijn dat kan wel zijn
Ze hebben toch net op nieuws verteld dat IT medewerkers schaars zijn terug
En er mag , terrecht , op het grof van de snee gepraat worden over dommel (want de resports vliegen ons hier weer om de oren) , zolang het maar niet alleen bash bedoeld is en er ergens want opbouwend in te merken valt
The eternal and true pessimist
Dit bericht komt net 2 weken te laat. Had al scarlet besteld. Mja had ook liever bij Dommel gebleven wegens geen probs met internetverbinding. Nu wacht ik op mijn Scarlet verbinding en Scarlet toch 5€ goedkoper dan mijn huidig netconnect.
Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
En dit is bij elke ISP de werkwijze , niet enkel dommelRadix schreef:Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
The eternal and true pessimist
Juist,maar die andere isp's zetten er duidelijk bij dat je mag opzeggen zonder opzegvergoeding te moeten betalen.a3ke schreef:En dit is bij elke ISP de werkwijze , niet enkel dommelRadix schreef:Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
Als hun automaat nog is,zoals een 8 tal maand geleden,zou ik er niet van verschieten,
dat hij een "cancelation fee" stuurt,die moet betaald zijn,alvorens de 3 maand + de activatie gratis gegeven worden.
Ik zou zeggen,probeer het en laat uw ervaringen weten
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Ik kom percies van een andere planeet. Eigen ervaring leert mij namelijk dat om gebruik te kunnen maken van een nieuwe promotiea3ke schreef:En dit is bij elke ISP de werkwijze , niet enkel dommelRadix schreef:Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
bij Telenet of Belgacom (als bestaande klant), het voldoet om een nieuwe OYO te ondertekenen, en er van opzeggen of extra activatiekosten geen sprake is. Bij welke ISP's is dat dan wel het geval mag ik vragen?
Anyway, ook ik moet mij achter de meute scharen die denkt dat dit een (mss laatste?) stunt is van dommel, om na de recentelijke leegloop, weer wat nieuwe, 'onwetende' klanten te ronselen. Ikzelf blijf liever bij een ISP waar ze een boekhouddienst hebben die wel weet wat een credit-nota is.
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Leuk voor 90% van de dommel klanten, maar die andere 10% die homeconnect hebben mogen weer eens teleurgesteld zijn. Terwijl de meeste fouten, als niet allemaal, toch wel in homeconnect zitten.
Modedit : foutje van eerder rechtgezet
Modedit : foutje van eerder rechtgezet
Laatst gewijzigd door Fireblade 08 feb 2009, 02:25, in totaal 3 gewijzigd.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
tjah, de homeconnecters kun je moeilijk nog iets geven wat ze al hebben (uitz. 12mbit).Fireblade schreef:Leuk voor 90% van de dommel klanten, maar die andere 10% die homeconnect hebben mogen weer eens teleurgesteld zijn. Terwijl de meeste fouten, als niet allemaal, toch wel in homeconnect zitten.
Modedit : foutje van eerder rechtgezet
Wel netjes, voor mij komt het nu te laat maar lijkt mij een leuk aanbod. Al lijkt het mij ook te maken te hebben met een logische evolutie en het feit dat ze langs alle kanten onder druk wat komen te staan. Bij mijn nieuwe provider heb ik FUP en ook 12Mbits (haal toch een nette > 1Mb/s op hitnews) tegen een "normale" prijs dus zo uitzonderlijk is het ook niet.
Mensen zijn terecht boos en dan heb je het logische gevolg dat je overspoelt wordt en de kwaliteit van dienstverlening in het algemeen daar gaat onder lijden.
Imho ik heb zo het gevoel dat de immense brakheid van die HC eigenlijk een enorme schaduw werpt over hun andere producten die eigenlijk best wel ok zijn en in het geval van cityconnect meer dan ok.Leuk voor 90% van de dommel klanten, maar die andere 10% die homeconnect hebben mogen weer eens teleurgesteld zijn. Terwijl de meeste fouten, als niet allemaal, toch wel in homeconnect zitten.
Mensen zijn terecht boos en dan heb je het logische gevolg dat je overspoelt wordt en de kwaliteit van dienstverlening in het algemeen daar gaat onder lijden.
Het gaat om het principe: netconnecters krijgen méér, ook cityconnecters worden niet in de kou gelaten, maar homeconnecters worden gewoon vergeten. Netconnecters konden vanaf september een snelheidupgrade bestellen, alhoewel het de homeconnecters al beloofd werd vanaf 1 juli 2008. Daarna volgde heel wat valse beloftes: eind augustus, eind september, dan eind december 2008. En nu krijgen we dus weeral een valse belofte tegen eind eerste kwartaal, zal zoiets van eind april 2009 om dan te horen dat het tegen eind tweede kwartaal zal zijn, enz..., terwijl de netconnecters vanaf nu hun snelheidsupgrade kunnen aanvragen tegen een lagere prijs. Ik ben wel tevreden over homeconnect, maar het gaat me om het principe: waarom krijgen de homeconnecters hun, sedert 1 juli 2008, beloofde snelheidsupgrade niet en kunnen netconnecters die snelheidsupgrade wel aanvragen en krijgen? Is dus niet eerlijk van Dommel.tjah, de homeconnecters kun je moeilijk nog iets geven wat ze al hebben (uitz. 12mbit).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Is het nog niet duidelijk? Je kan moeilijk aanbood van HC verbeteren tenzij ze alles wat ze beloven gewoon beginnen waarmaken. Ze kunnen toch moeilijk zeggen "nu kunnen jullie 30 euro betalen en upgrade krijgen" terwijl het al in de abbo zit...Jippe schreef:Het gaat om het principe: netconnecters krijgen méér, ook cityconnecters worden niet in de kou gelaten, maar homeconnecters worden gewoon vergeten. Netconnecters konden vanaf september een snelheidupgrade bestellen, alhoewel het de homeconnecters al beloofd werd vanaf 1 juli 2008. Daarna volgde heel wat valse beloftes: eind augustus, eind september, dan eind december 2008. En nu krijgen we dus weeral een valse belofte tegen eind eerste kwartaal, zal zoiets van eind april 2009 om dan te horen dat het tegen eind tweede kwartaal zal zijn, enz..., terwijl de netconnecters vanaf nu hun snelheidsupgrade kunnen aanvragen tegen een lagere prijs. Ik ben wel tevreden over homeconnect, maar het gaat me om het principe: waarom krijgen de homeconnecters hun, sedert 1 juli 2008, beloofde snelheidsupgrade niet en kunnen netconnecters die snelheidsupgrade wel aanvragen en krijgen? Is dus niet eerlijk van Dommel.tjah, de homeconnecters kun je moeilijk nog iets geven wat ze al hebben (uitz. 12mbit).
Trouwens dit lijkt zeer hard op poging om weer nieuwe klanten te lokken op welke manier dan ook
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
bwa, 30 euro wil ik er gerust aan geven ('t is wel praktisch voor bvb als je weinig tijd hebt), maar dan moeten ze wel hun homeconnect basisaanbod veranderen, want ze zijn al 7 maand aan het liegen. (Maar dat durven ze niet.. kans op een (potentiëel) klantenverlies zeker..)
To download or not to download, that's the question.
Wie zegt dat ik er 30 euro voor wil betalen? Het gaat me om het principe: waarom worden homeconnecters niet op hogere snelheid gezet terwijl de netconnecters, mits betaling, het wel kunnen krijgen? Hadden ze nu eerst de homeconnecters hun snelheid gegeven en dan pas de netconnecters de mogelijkheid aangeboden om hun snelheidupgrade aan te vragen, dan zou ik zeggen: Dommel is goed bezig! Dus wat ze nu nog aan homeconnecters kunnen geven is: de homeconnecters blij maken in plaats van in de kou te laten staan.Is het nog niet duidelijk?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
overschakeling in centrale kost geld voor dommel. Ofwel is er geen geld ofwel geen wil om klanten te overschakelen. Ik vermoed tweede aangezien ze extra geld vragen voor adsl2+ overschakeling bij nieuwe klanten ook, daar waar alle andere providers je op hoogste profiel plaatsen van in het begin. Ze kunnen moeilijk als promotie iets geven wat er al lang moest gebeuren voor homeconnect klanten...Jippe schreef:Wie zegt dat ik er 30 euro voor wil betalen? Het gaat me om het principe: waarom worden homeconnecters niet op hogere snelheid gezet terwijl de netconnecters, mits betaling, het wel kunnen krijgen? Hadden ze nu eerst de homeconnecters hun snelheid gegeven en dan pas de netconnecters de mogelijkheid aangeboden om hun snelheidupgrade aan te vragen, dan zou ik zeggen: Dommel is goed bezig! Dus wat ze nu nog aan homeconnecters kunnen geven is: de homeconnecters blij maken in plaats van in de kou te laten staan.Is het nog niet duidelijk?
Kzit verdorie al meer dan een half jaar te proberen het boostpack te annuleren.
Met deze upgrade heeft het boostpack al helemaal geen nut meer.
Aangezien ik toch al +30 € heb betaald voor het boostpack dat ik al lang niet meer wil, zou Dommel wel een geste mogen doen. Als ik zo de tickets teruglees, zal ik er toch maar niet op hopen.
Mooi van hen, maar voor mij is dit meer een druppel op een hete plaat.
Met deze upgrade heeft het boostpack al helemaal geen nut meer.
Aangezien ik toch al +30 € heb betaald voor het boostpack dat ik al lang niet meer wil, zou Dommel wel een geste mogen doen. Als ik zo de tickets teruglees, zal ik er toch maar niet op hopen.
Mooi van hen, maar voor mij is dit meer een druppel op een hete plaat.
Je krijgt eerst een pro-forma factuur voor het speedpack. Eens je die betaald hebt zal je van Dommel normaal een activatiedatum krijgen waarop de overschakeling door BGC zal uitgevoerd worden. Dan even je modem resetten en het zou in orde moeten zijn...Dennahz schreef:Heb nu ook de upgrade naar ADSL2 aangevraagd, maar merk er tot op heden weinig van. Hoelang duurt het voor dat geactiveerd wordt? Of moet je eerst de factuur betalen of zo?
Tom
met die aanpassingen zou ik willen mijn abbo downgraden van netconnect plus naar de gewone netconnect.
Ik heb reeds langer dan 1 jaar een abo dus geen cancelationfee.
Maar wat moet ik doen en zijn er kosten aan verbonden ?
En krijg ik dan een nieuw abo van één jaar aangesmeerd ?
Ik heb reeds langer dan 1 jaar een abo dus geen cancelationfee.
Maar wat moet ik doen en zijn er kosten aan verbonden ?
En krijg ik dan een nieuw abo van één jaar aangesmeerd ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
NORMAALGEZIEN gewoon bellen of mailen en het aanvragenpietnoeck schreef:met die aanpassingen zou ik willen mijn abbo downgraden van netconnect plus naar de gewone netconnect.
Ik heb reeds langer dan 1 jaar een abo dus geen cancelationfee.
Maar wat moet ik doen en zijn er kosten aan verbonden ?
En krijg ik dan een nieuw abo van één jaar aangesmeerd ?
Je zal wel terug een jaar vasthangen dan , 9/10 gaan ze je ook terug contract opsturen jada jada jada .....
The eternal and true pessimist
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
vergeet het hogere snelheid voor 30 euro.
Woon n de buurt van Leuven. Eerste poging :
an unknown error occured
we are sorry to inform you that an unknown error occured. please check back later.
2e poging :
activation of speedpack not possible
we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for your line
wanneer gaat dat eindelijk doorgaan ???
Woon n de buurt van Leuven. Eerste poging :
an unknown error occured
we are sorry to inform you that an unknown error occured. please check back later.
2e poging :
activation of speedpack not possible
we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for your line
wanneer gaat dat eindelijk doorgaan ???
Laatst gewijzigd door dietervanb 16 feb 2009, 18:44, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als het nu niet bestelbaar is, gaat het ADSL2+-speedpack waarschijnlijk nooit beschikbaar zijn, tenzij Dommel zelf ADSL2+- installeert in jouw centrale. Indien jij een hogere snelheid wenst bij Dommel, ga je moeten wachten op VDSL2.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Ik woon in de buurt van Brussel en Antwerpen (en daarmee lieg ik niet want woon er smak middenin)dietervanb schreef: Woon n de buurt van Leuven
Alleen is het 31 Km naar Antwerpen en 31 Km naar Brussel ....
Point being , tenzij ge een gemeente kunt voorleggen of eens gebeld hebt naar dommel zelf hierover kan je niet gaan tieren , :'boehoe voor mij gaat het niet , kijk , fout na fout ...."
Voor hetzelfde geld woon je ineen randgemeente ergens op den buiten en gaat BCG er zelfs geen VDSL leggen , laat staan hun DSLAM's opwaarderen naar ADSL2+ voor een paar man ...
The eternal and true pessimist
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als Belgacom er geen VDSL2 gaat leggen, gaan ze wel fiber leggen...a3ke schreef: Ik woon in de buurt van Brussel en Antwerpen (en daarmee lieg ik niet want woon er smak middenin)
Alleen is het 31 Km naar Antwerpen en 31 Km naar Brussel ....
Point being , tenzij ge een gemeente kunt voorleggen of eens gebeld hebt naar dommel zelf hierover kan je niet gaan tieren , :'boehoe voor mij gaat het niet , kijk , fout na fout ...."
Voor hetzelfde geld woon je ineen randgemeente ergens op den buiten en gaat BCG er zelfs geen VDSL leggen , laat staan hun DSLAM's opwaarderen naar ADSL2+ voor een paar man ...
in de draft van het BIPT staat dat tegen 2012 een aantal centrales zullen gesloten worden, tegelijk zal VDSL2 worden wat ADSL vandaag is. Dus het lijkt me maar dom om tegen 2012 amper 60 % dekking te hebben...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
het mag idd ook gezegd wordenstenko schreef:remaining in broadband: unlimited (NICE)
ik ben nu al 2 jaar klant ben zeer tevreden over dommel
goede zaken worden veel verzwegen , vanzelfsprekend genomen
klachten en problemen worden altijd gemeld
The eternal and true pessimist
Ik haal makkelijk de 12Mbit, ik woon dan ook op amper 300m van de centrale
En de meeste mensen hier in het dorp hebben telenet, daar de enige computerwinkel in het dorp heftig telenet promoot \0/
Ik ben een erg tevreden dommel klant sinds ik midden vorig jaar overgestapt ben van skynet.
En de meeste mensen hier in het dorp hebben telenet, daar de enige computerwinkel in het dorp heftig telenet promoot \0/
Ik ben een erg tevreden dommel klant sinds ik midden vorig jaar overgestapt ben van skynet.
Father, The Sleeper has Awaken!
He who controls the Spice, Controls the Universe!
He who controls the Spice, Controls the Universe!
Idem hier!!!verdickt schreef:Voor 63€ per maand had ik toch graag een hogere upload gezien, die download heb ik niet echt nodig.
Ik heb een ticket gestuurd naar de helpdesk en dezelfde dag nog kreeg ik antwoord dat dat niet mogelijk is.
Voor verdere vragen moest ik de helpdesk bellen... Na het bellen zou het wel mogelijk zijn of wat?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat zeggen ze ook niet. Ze zeggen dat als je nog vragen hebt, je altijd mag bellen naar dommel.rottekop schreef: Ik heb een ticket gestuurd naar de helpdesk en dezelfde dag nog kreeg ik antwoord dat dat niet mogelijk is.
Voor verdere vragen moest ik de helpdesk bellen... Na het bellen zou het wel mogelijk zijn of wat?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
wie had je toen aan de lijn?, met mn dg834 DGTeam Rev. 0849 is mijn verbinding toch redelijk stabiel(maar hoe zal het zijn in de komende winterperiode?).gr4vity schreef:Toen ik 2 weken gelden belde en vroeg achter speedconnect reageerde ze; speedconnect? wat is dat?