tele2 12 mb

Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb 320i ondertussen een pb gestuurd ;-)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Computerleek schreef:Waarom bied men geen 6MB of 9MB aan voor de mensen die te ver van de centrale wonen? Daar hoor ik ook bij.

Er zijn geen 6 en 9mb producten he :(
Zou inderdaad een alternatief zijn, maar momenteel zijn die er niet.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

meltens schreef:@320i: kan jij voor mij ook zorgen dat ik een 12mb abbonement krijg?

op de site staat dat het op dit moment niet mogenlijk is, hoewel ik onder de 3 km zit:s


mvg

Hey Meltens, stuur me jou gegevens nog eens als je wil ;-)
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Oef, blij dat ik na m'n impulsieve reactie ff heb nagevraagd op de klantendienst.

Als je op deze moment van de promo van -10 euro geniet, staat de prijs van 12MB foutief genoteerd bij de upgrademogelijkheden. De promo van -10 euro vervalt, en je betaalt ineens €49,90. Ze gaan dit aan laten passen(helpdesker: Nick)

@Kaween: mijn referentieprijs bij Telenet is de Smartshake van 42 euro. Hoewel ik over internetstabiliteit niets te klagen heb bij T2, vind ik de snelheid op kabel beter (gegarandeerd) tov ADSL. €7,90 per maand meer betalen voor een (licht) minderwaardig product vind ik dus niet zo fantastisch. Ik heb dan ook mijn upgrade geannuleerd. Na m'n promoperiode zal ik €39,90 betalen voor 4MB (ofte voor 2 euro extra heb ik 12MB bij TN). We zien wel waar het naartoe gaat.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

@Dfrog :
zoiets hangt gewoon van je persoonlijke preferenties en ervaringen af. Datavolume is van belang voor mij, en dan wordt het in praktijk voor mij minimaal het duurste Telenet Abo. Aangezien ik in het verleden na 6 jaar citroen/klant bij Telenet te zijn geweest allesbehalve positieve ervaringen heb gehad met de administratie+facturatie dienst en men het nodig achtte om mij op een compleet onbeschofte manier te behandelen over een dispuut van 1€ (ja je leest dat goed), en ik als InDi gebruiker bij het hele Telenet verhaal ook al enkele vraagtekens mag plaatsen, ligt Telenet als ISP niet echt meer in mijn bovenste schuif.

Zoals ik al zei, het is puur persoonlijk : als ik het mogelijk is om Telenet _niet_ te nemen, zal ik dat ten alle tijde ook blijven proberen te vermijden.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Als er iemand geactiveerd is of een wijziging heeft in zijn statuus... gelieve even te melden hier hé :-D
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Nog geen nieuws gekregen, wacht nog op een reactie van 320i.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Tele2 All-In staat momenteel aan promo van €18.40 voor 6 maand voor alle snelheden ("12MB overal beschikbaar" staat erbij - activering: €25). Ik neem aan dat dat enkel voor nieuwe klanten bedoeld is?

Voor 12MB komt neer op €34.50 per maand voor het jaar (6*49.90 + 6*18.40) voor Unlimited.
Voor 4MB komt neer op €29.15 per maand voor het jaar (6*39.90 + 6*18.40) voor Unlimited.
Voor 1MB komt neer op €24.15 per maand voor het jaar (6*29.90 + 6*18.40) voor 1GB (extra: €3 per 0.5GB).
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Rke schreef:Nog geen nieuws gekregen, wacht nog op een reactie van 320i.

ik wacht zelf ook nog op een reactie, spijtig genoeg. But as stated, as soon as I got my feedback, you'll get yours ;-)
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Dfrog schreef:Als je op deze moment van de promo van -10 euro geniet, staat de prijs van 12MB foutief genoteerd bij de upgrademogelijkheden. De promo van -10 euro vervalt, en je betaalt ineens €49,90. Ze gaan dit aan laten passen(helpdesker: Nick)


Ze weten het zelf niet goed bij T2 :roll:

De prijs van 39.90EUR is de standaarprijs die u zou betalen indien u overschakelt naar TELE2 All In 12Mb. Voor nieuwe klanten bedraagt de standaardprijs voor dit product 49.90EUR.

320i, verlos mij uit mijn lijden :oops:

Kunnen ze dit nu niet eens ergens eenvoudig omschrijven? Wat een onduidelijke situatie. :x
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Die 39,90 € is blijkbaar foutief, er moest 49,90 € gestaan hebben.
Misschien is die 39,90 € enkel voor goede klanten :-D
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

lacer schreef:Die 39,90 € is blijkbaar foutief, er moest 49,90 € gestaan hebben.
Misschien is die 39,90 € enkel voor goede klanten :-D

Dit is inderdaad een textuele fout.
Ik heb dit aangekaart en laten verstaan niet tevreden te zijn met een textuele fout. Hopelijk komt hier iets positievers uit de bus.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

De upgradeprijs werd ondertussen op MijnTele2 aangepast naar €49,90 :-(
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

bij mij stond er bij de aanvraag 39,9€ en ik heb de aanvraag ingediend. Hoeveel ga ik nu betalen iedere maand?
is het 39,9€ of 49,9€?
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

TELE2 All In - Internet
Aanvraag in verwerking

Uw aanvraag van 08/03/2009 om uw surfsnelheid te veranderen van 4 MB naar 12 MB is momenteel in verwerking. Nog even en u geniet volop van uw nieuwe surfsnelheid.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

HANs schreef:bij mij stond er bij de aanvraag 39,9€ en ik heb de aanvraag ingediend. Hoeveel ga ik nu betalen iedere maand?
is het 39,9€ of 49,9€?

Beangstigend nietwaar? :twisted:

De upgrademogelijkheid is ondertussen verdwenen. Ik heb zo soms het gevoel dat er veel goede wil bij T2 zit, maar dat het één en het ander soms anders uitdraait dan ze (hadden kunnen) verwachtten. Tijdsdruk zeker :|
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Hopelijk komt alles goed en betaal ik maar 39.9€ voor 12Mbit.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Dfrog schreef:De upgrademogelijkheid is ondertussen verdwenen.


Inderdaad en ik hoop echt dat het bij 39,9 € zou blijven als het terug online is.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

hebben jullie het ook aangevraagd of nog niet?
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Ik had het aangevraagd, maar nadien bij het horen dat het 49,9 euro was, heb ik het terug ingetrokken :?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Op hun website staat er 49.90 voor hun all-in met een snelheid van 12MB. Voor een prijsvechter als Tele2 lijkt mij dit wel echt veel hoor. Daar je voor 42 euro al wegkomt bij Telenet en je daar maar 5 euro dient bij te betalen voor onbeperkt bellen. Terwijl dit bij Tele2 nog altijd 10euro is. Maakt toch wel een groot verschil in prijs waar prijsvechter Tele2 duidelijk de mist ingaat.

Waarschijnlijk gaat men op die manier hun Trio product verder pushen op de markt. Maar zelfs dit is relatief duur geprijsd. (als je nu al bij Base zit voor mobiele telefonie - als je van Mobistar of van Belgacom/Proximus komt dan is het wel een voordelige oplossing).

Zo zie je maar hoe uitgekiemd al die formules zijn en voor iedereen individueel dienen bekeken te worden. Tele2 is hoe dan ook een bedrijf die heel goed bezig is en ook heel goed communiceert met zijn klanten. Een dikke pluim op hun hoed :beerchug:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

lacer schreef:Ik had het aangevraagd, maar nadien bij het horen dat het 49,9 euro was, heb ik het terug ingetrokken :?

idem
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik ben in blijde afwachting van de activatie. Ik denk/hoop ergens volgende week geactiveerd te zijn.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

HANs schreef:Ik ben in blijde afwachting van de activatie. Ik denk/hoop ergens volgende week geactiveerd te zijn.


We zijn nu al een maand verder, al nieuws over de activatie ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

De aanvraag is van 8 maart en vandaag telefoon gehad dat er 2 maand vertraging op zit. Weet niet of het 2 maand is vanaf vandaag of vanaf de aanvraag. Ik veronderstel vanaf vandaag. :|
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Geduld is een schone deugd :wink:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb gisteren ook telefoon gehad van Tele2. 2 keer zelfs...
De 1e keer in de namiddag werd me gezegd dat er 2 maanden vertraging was, de 2e keer (rond 20 uur) werd er over 2 weken gesproken...
Ik weet ook niet meer wat te geloven!
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

worst case zeker ... 2 maanden ingaande vanaf nu :lol:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Muziekbos schreef :

Tele2 is hoe dan ook een bedrijf die heel goed bezig is en ook heel goed communiceert met zijn klanten. Een dikke pluim op hun hoed


Hilarisch.
De enige personen die ooit een poging gedaan hebben om goed te communiceren zijn de brave gasten van T2 hier op het forum, en ook die weten regelmatig niet meer wat zeggen omdat de aan hun verstrekte info blijkbaar nogal wat onduidelijkheden bevat. Voor de rest is het bekomen van relevante, correcte en toepasbare informatie van T2 een schier onmogelijke zaak, bovenstaande voorbeelden illustreren dat weer eens te meer.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

HANs schreef:De aanvraag is van 8 maart en vandaag telefoon gehad dat er 2 maand vertraging op zit. Weet niet of het 2 maand is vanaf vandaag of vanaf de aanvraag. Ik veronderstel vanaf vandaag. :|

Hopelijk gaat het wat sneller voor jou dan bij die arme Dommelaars. Die hebben tussen belofte en effectief 6/8 maanden moeten wachten.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Iemand een idee waarom Pure ADSL gebruikers niet mogen upgraden naar 12mbit? Ik krijg bij de bestelling netjes de melding "u kunt uw surfsnelheid aanpassen via Mijn Tele2". Als ik daar toekom heb ik echter die keuze niet.

Ik kom wel degelijk in aanmerking voor 12mbit, ik woon vrij dicht bij de centrale. Bij de All-in staat nu dat 12mbit overal beschikbaar is, dus waarom dan niet voor Pure leden?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... pure's hebben nogthans de aansluitmogeljkheid voor 12mpbs volgens de T2 site.

Dus ofwel "fout in de administratie" ofwel is je afstand tot de centrale groter als je denkt. Komt wel vaker voor. :angel:
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Mja, in dit geval niet het geval. Als ik de route laat berekenen door Google Maps kom ik op 900m. (En die pakt dan nog een omweg ook, in vogelvlucht is het nog geen 700m.) Zou het geval kunnen zien als ik op m'n dak zou geraken :p

Ik ben een half jaar geleden wel overgestapt van All-in naar Pure. Misschien mag ik geen opwaardering/aanpassing van m'n abo hebben omdat ik nog 6 maanden te gaan heb met dit contract?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Aangezien ze meer aan u zouden kunnen verdienen, lijkt me dit hoogstwaarschijnlijk een vergissing :wink:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

kan. Beste wat je kan doen is gewoon T2 even bellen. Dat van die afstand is en blijft echter koffiedik kijken : beste is dat je je lijnwaardes eens checked. Want ik bijvoorbeeld zit -maximum- 2 km van de centrale hier en dat gewoon de weg volgende, niks vogelvlucht, maar T2 zegt dat ik 3.4 Km van de centrale zit (en die vallen logischerwijze terug op BGC's info) en "that's that and case closed".

Heb me er al bij neergelegd, maar bruikbare alternatieven zijn er voor mij helaas niet echt. Hopelijk heb jij meer geluk. Hoewel. 10€ extra *per maand* voor een niet-gegarandeerde snelheidsverhoging ... is ook mij gewoon veel te duur. Indien snelheid echt zo belangrijk zou worden kan ik al even goed gewoon Telenet terug in huis halen : dan boet ik wel wat vrijheid in, maar het zou niet geheel onoverkomelijk zijn.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

net even iets opgevangen op het BC forum...

quote : Nu zegt belgacom dat ze geen upgrades meer uitvoeren naar ADSL2, enkel VDSL2.

Klopt dit? is dit de reden van vertraging voor de upgrade naar 12mb?
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

We zitten ondertussen al bijna 4 maanden na het aanvragen van de snelheidsverhoging van 4 naar 12 MB van begin maart, maar nog altijd niks...
Ik begin het toch stilaan beu te worden hoor! Ok, er kan iets of wat (een week of 6 bijvoorbeeld) vertraging voorvallen, maar komaan zeg, 3.5 maand??? Das toch niet meer serieus in mijn ogen :x
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik kreeg gewoon het deksel op m'n neus toen ik belde voor de verhoging. Niet mogelijk voor u, meneer. Jammer.

Dus heb ik me maar ingeschreven bij Dommel. Vorige vrijdag besteld, contract doorgefaxed en de rekening betaald. Gisteren m'n login gegevens in ontvangst mogen nemen. Nu nog even wachten op de modem en ik ben vertrokken, zie. 18mbit ongelimiteerd.

Wel nog een paar maanden Tele2 afbetalen, maar dat zal me een zorg wezen. Merci voor de iPod nog, mannen, maar ik ben er mee weg.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik heb gisteren eens naar de helpdesk gebeld en daar vertelden ze me dat ze nog tot eind juni hadden om dit op te lossen.
Ik had wel mijn bedenkingen bij hun reactie. Kreeg de indruk dat ze een andere deadline hebben dan de klant.

Ik wacht af tot eind juni. Indien nog niet in orde ben ik wel van plan naar Dommel te gaan.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

allez, het gaat precies stil worden op het T2-forum :|

time to act T2!

ps: die van T2 naar Dommel: kunnen we daar een potje gaan zagen over de administratieve problemen...
die van Dommel zijn nu naar Scarlet aan het overschakelen en zijn daar weer niet content over hun snelheid...
--> 't is overal wel iets
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”