Triax schreef:Ik heb DXadsl een brief gestuurd met daarin de vraag om het probleem binnen 2 weken op te lossen, anderzijds zal ik juridische stappen ondernemen.
Mooi, alleen kan je hen niets doen! In de algemene voorwaarden staat een minimum van 1Mbps. (Als ik het mij goed herinner van toen ik ze las)
Inderdaad dat is zo.
ik weet uit mijn eigen ervaring dat dxADSL wel moeite doet om deze problemen op te lossen maar zij hangen af van hun netwerkbeheerder.
In mijn geval heb ik op geregelde tijdstippen snelheidslogs doorgestuurd en dx heeft er bij de netwerkbeheerder blijven op aandringen dat er een oplossing moest komen. Het probleem is dan ook opgelost.
Ik verwacht dat binnenkort de problemen via het Scarlet netwerk gradueel zullen afnemen omdat een aantal gebruikers zal overstappen op het BGC adsl2+ netwerk.
Bij mij is het net hetzelfde gegaan.
Ook veel snelheidsproblemen doorgestuurd, maar ze zeiden dat de netwerkbeheerder er niets wou aan doen.
Maar na een week, haal ik toch ineens de gevraagde snelheid. (Een verhoging met 3Mbps)
ach, als ze het niet kunnen oplossen moeten ze je dat gewoon eerlijk zeggen en je de vrijheid geven om zonder extra kosten over te stappen naar een andere provider.
faster schreef:tes weeral niet te doen met de snelheid van dxadsl
nu zit ik echt te trachten om weer over te stappen
Your DOWNLOAD Speed:
625 kbps or 78 KB/sec
up
Your UPLOAD Speed:
462 kbps or 58 KB/sec
tes zijn 25 euro nie waard
aan zon snelheid doe je er 4 maanden op om je 40 gb te halen
Blijven reclameren met massa's metingen op alle tijdstippen van de dag.
Ik had aanvankelijk ook problemen maar na de capaciteitsverhoging heb ik geen enkel probleem meer. Hoever zit je trouwens van de centrale? Als je in aanmerking komt voor ADSL2(+) profiel op het BGC netwerk kunnen je problemen zo ook verholpen worden.
Ook regio Gent heeft volledig plat gelegen hoor,van 1900u s'avonds tot rond 1200u s'anderendaags,Scarlet heeft ook niet gereageed op mijn telefoontje,maar nu is alles weer in orde.
zit nog steeds met problemen bij DXadsl, laat staan dat ze je emails beantwoorden. Wat een provider, dat ze recht hebben van bestaan snap ik niet.
Qua service is dat totaal ondermaats.
Ik heb navraag gedaan bij diverse instanties en ga mijn abbo met onderlinge instemming proberen te beeindigen.
huh? Ik heb nooit problemen om ze te bereiken?
[/quote]
heb ook dat probleem , men snelheidsproblemen duren ook al een 3 tal maanden , men e- mails en telefoons hebben ook nog geen oplossing geleverd.
Nog een 2 tal maanden en ik stap over ofwel dommel of terug telenet ,
tja budgetprovider op scarlet netwerk , voor die prijs mag je niet veel service en snelheid verwachten
Triax schreef:zit nog steeds met problemen bij DXadsl, laat staan dat ze je emails beantwoorden. Wat een provider, dat ze recht hebben van bestaan snap ik niet.
Qua service is dat totaal ondermaats.
Jouw beweringen over het slecht functioneren van hun helpdesk zijn zwaar overtrokken. Als ik ze een mail stuur heb ik gewoonlijk een uur later al een antwoord. Hun helpdesk crew heeft me zelf al een drietal keren opgebeld, ik ken geen andere provider die dat doet. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam en zullen alles doen wat in hun macht ligt om tot oplossingen te komen maar voor sommige zaken hangen ze gewoon af van hun netwerkbeheerder.
Bottomline: Je kan in sommige gevallen dus iets zeggen van hun netwerk maar zeker niks van hun helpdesk. Er zijn trouwens ook klanten die niks aan te merken hebben, bij mij werkt het prima 24 op 24 en 7 op 7 zelfs in de ultra prime time:
Toch toevallig dat er paar dagen later een andere starter is die het probleem van de TS & starter bevestigd. Hoe komt het dat ik daar geen last van heb?
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Heb precies dezelfde ervaringen. Traag internet in piekuren en geen enkel nut om te emailen of te bellen.
Stuur een excel of csv file (speedtest.net) door van tenminste 50 snelheidsmetingen op alle tijdstippen van de dag en alle dagen van de week om aan te geven hoe ernstig en hoe frequent je drops zijn. Dit geeft dxADSL een argument om een capaciteitsverhoging te bepleiten. Reken er op dat dit wel even kan duren en dat er soms ook geen oplossing is. In dat geval heb je een grondige reden om op te stappen.
@Special_K
Je hebt op dit forum duidelijk laten merken dat je een toch wel hele goede relatie hebt met de mensen van DXadsl. Ik beweer natuurlijk niets
Zoals veel mensen op dit forum reageren ben ik zeker niet de enige met problemen!
Misschien wil jij wel mijn probleem oplossen, geef me een PM met je contactgegevens dan mail ik je mijn csv's door.
.. na een eerste maand had ik gisteren wat problemen met de connectie; noise margins fluctueerden constant, verbinding viel na reboot telkens weer weg.. alle chance deze morgen terug ok
Bwa, de ombudsdienst is een bemiddelingsapparaat, maar ze kunnen geen concrete zaken afdwingen. Als de ISP trouwens voet bij stuk houdt, kan zo'n ombudsproces inderdaad wel even duren, eventueel zonder écht resultaat.
adsl2be schreef:Bwa, de ombudsdienst is een bemiddelingsapparaat, maar ze kunnen geen concrete zaken afdwingen. Als de ISP trouwens voet bij stuk houdt, kan zo'n ombudsproces inderdaad wel even duren, eventueel zonder écht resultaat.
buiten dommel luisteren andere bedrijven naar ombudsdienst zeer aandachtig
één grote ramp die snelheid van dxadsl
tussen 18 en 22 uur haal ik slechts deze snelheden
dxadsl al maanden op de hoogte van deze problemen
maar kunnen niets ondernemen , moet afwachten tot de lijnen overgeplaatst zijn naar belgacom, maar men geduld is op !!
Van miserie terug telenet aangevraagd , ze komen helaas maar pas op
op 6 januari 2009 aansluiten , door de grote vraag naar de shake paketten is er een wachtijd van 6 weken
faster schreef:één grote ramp die snelheid van dxadsl
maar kunnen niets ondernemen , moet afwachten tot de lijnen overgeplaatst zijn naar belgacom, maar men geduld is op !!
op 6 januari 2009 aansluiten , door de grote vraag naar de shake paketten is er een wachtijd van 6 weken
faster schreef:één grote ramp die snelheid van dxadsl
down
Your DOWNLOAD Speed:
308 kbps or 39 KB/sec
up
Your UPLOAD Speed:
209 kbps or 26 KB/sec
ze kunnen niets ondernemen zeg je, en dan zeg je dat ze het overzetten naar belgacom....
ga je 2 internet abbonementen betalen?
door de overname van scarlet door belgacom worden alle lijnen ondergebracht bij belgacom, dus het scarlet netwerk wordt ontbonden en dan doorverkocht
Dxadsl gaat ook deze richting volgen , ze halen er voordeel uit ,
de lijnen van belgacom zijn veel stabieler dan die van scarlet
De vraag is wanneer het gaat gebeuren ?
saffie , doe je ogen open doe elke 15 minuten een test , en je pakt er juist de goede uit
over het negatieve spreek je niet , gisteren heb ik men pc moeten afzetten om 21 uur
wou zelfs geen snelheidsmetingen meer doen , zon lage waarden !!!!
volgens dxadsl bevind ik zich in een flessenhals , met de piek zakken de waarden plots
enige dat ze kunnen doen een andere lijn geven , maar is wachten tot belgacom de boel overgenomen heeft , scarlet doet zelf niets meer aan hun lijnen
daarbij ik wacht niet meer , een jaar ervaring van adsl is heel negatief
stap terug over op telenet
ikke nog 10 dagen en ben er ook van af , dan komt telenet me aansluiten
dees week men opzeg opgestuurd naar dxadsl, heb nog wel een paar weken te doen ,
maar die krijgen ze kado van mij , voor de moment dat ik van dat triestige snelheid van af ben