Eco Racer, persoonlijk geloof ik niets van wat er zou gebeurt zijn.
Als er een bedrijf is dat effectief op papier wil hebben dat je afsluit dan is het telenet wel
Als je naar telenet belt voor opzeg sturen ze je gewoon naar de dienst 'retention' die op dit moment bij IP Globalnet zit in Hasselt op de philips tereinen. Die lieve mensen (het zijn echt vriendelijke mensen), proberen jou te overtuigen om toch te blijven bij telenet (en geven je om te blijven een kadotje).
Als het een non-winback situatie blijkt (als hun norm tijd van +/- 15 minuten overschrede is) zullen ze je vragen schriftelijk op te zeggen door een aangetekend schrijven te sturen naar "Liersesteenweg nummer 4, 2800 Mechelen, ter attentie van de dienst opzeg".
Zelfs indien je onrechtmatig afgesloten was, konden ze dit in REALTIME terug in orde brengen (dat is gewoon een knop in c@fe -- de backoffice applicatie van telenet -- ).
Zoals je kan merken ben ik vrij goed op de hoogte van de procedures bij telenet
Op een vraag van de BIPT gaan ze schriftelijk reageren, waarna het BIPT (wist iemand dat deze mensen gelijk gesteld staan met gerechtelijke politie? Toch allesinds op het vlak van radio) terug contact zal opnemen met jou.
Ik heb gisteren nogmaals een PM naar jou gestuurd (waarop je geantwoord hebt), ik vroeg je om met respect om te gaan met de internet providers. In jouw persoonlijk geval is dat het slimste dat je kan doen.
Ik wil nogmaals herhalen dat ik geen kant kies voor eender welk bedrijf. Ik heb in het verleden voor Dommel gewerkt (bepaalde members weten dat hier), maar zelfs voor Dommel kies ik enkel kant indien ze volgens mijn persoonlijke mening en ervaring gelijk hebben.
Ik ga het nogmaals herhalen, weet je niet goed of je iets kan posten wat tegen je gebruikt kan worden. Stuur mij even een PM, ik antwoord bijna altijd binnen de 2u.
Telenet kl**t klanten die willen overstappen>geen interne
-
- Starter
euh gaat dit nu echt om het feit dat er gewoon geen opzegbrief te downloaden of in te vullen is op de website van telenet ?
Dat zal wel dat de OD het momenteel zo druk heeft met alle klachten.
Lol en ik zou eigenlik wel ferme schrik beginnen krijgen indien ik nog bij IPG zou werken, want die locatie vrijgeven op userbase.. zou niet de eerste keer zijn dat een kwaaie klant aan de parking komt staan
Dat zal wel dat de OD het momenteel zo druk heeft met alle klachten.
Lol en ik zou eigenlik wel ferme schrik beginnen krijgen indien ik nog bij IPG zou werken, want die locatie vrijgeven op userbase.. zou niet de eerste keer zijn dat een kwaaie klant aan de parking komt staan
Be a model or just look like one
Erm, opzeg kan je wel invullen via de website....
http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/ ... vraag.page
In de dropdown kan je selecteren: ik wil opzeggen
Wie zoekt die...
mvg
Raindog
http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/ ... vraag.page
In de dropdown kan je selecteren: ik wil opzeggen
Wie zoekt die...
mvg
Raindog
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Ware het niet dat Telenet driester en driester te werkt gaat als het op vlak is van consumer relations. Of laat het me anders formuleren het "lak aan". En dat vind ik raar gezien het toch alle schijn van heeft dat een deel consumenten geen probleem heeft met over te lopen naar de concurrent.L-army schreef:Eco Racer, persoonlijk geloof ik niets van wat er zou gebeurt zijn.
Zelf deze maand ook 50€ heractivatie mogen betalen omdat ze vorige maand zonder enige vorm van communicatie het klaarblijkelijk nodig vonden om de kabel af te sluiten ook al was die netjes betaald. Er was iets mis gelopen met het referentienummer bij een betaling van een digitaal pakket (11€) maar niemand vond het klaarblijkelijk nodig om eens te informeren.
Als het is om hun gezeik te versturen van kans te maken op prijzen als ik andere "slachtoffers" kan vinden voor hun internet en tv diensten kunnen ze anders niet genoeg papieren of mails versturen. Maar andere communicatie - "ho maar".
Ik heb al slechte ervaringen gehad met hoe bedrijven omgaan met consumenten maar Telenet is werkelijk op dat gebied - zonder overdrijven - by far het slechtste bedrijf die ik persoonlijk ken en heb ervaren op dat vlak. Jammer genoeg hebben we hier in Vlaanderen geen slagvaardige organisaties die zich hier tegen willen of kunnen verzetten.
In het verleden las ik vaak de horror stories op slashdot als het ging over Comcast (en andere kabel providers), zaken die ik zelf dan aanzag als "Amerikaanse toestanden". Het lijkt er met momenten op dat sinds de overname door Liberty ze dit hier ook in vlaanderen hebben geimporteerd.
Ik begin zelf al te cheeren voor Belgacom en dat is absoluut geen goed teken
-
- Elite Poster
sinds er amerikanen aan de macht zijn bij telenet, is het beginnen verkeerd te lopen.
bij mijn vorige werkgever werden we ook overgenomen door een amerikaanse firma en ge moest eens weten wat dat allemaal met zich mee bracht....
bij mijn vorige werkgever werden we ook overgenomen door een amerikaanse firma en ge moest eens weten wat dat allemaal met zich mee bracht....
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
'k heb toch nog niet zo veel plezier gehad aan mijn Telenet aandelenljd schreef:Ontslagen en Veel dividenden naar aandeelhouders
Maar dat kan nog veranderen. Go Liberty go!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Verklaar verder. Het begint juist interessant te worden.hollebollegijs schreef:sinds er amerikanen aan de macht zijn bij telenet, is het beginnen verkeerd te lopen.
Eerlijk gezegd begrijp ik wel dat er een misverstand gebeurd is, ik snap zelf maar half wat hij bedoelt en ik vrees dat de ombudsman dezelfde onzin in zijn mailbox gevonden heeft.
Trouwens wie gelooft er nu dat iemand een advocaat zal inschakelen voor een paar weken internet en 50€ die nog niet eens betaald zijn. Als uw advocaat ook maar een brief moet schrijven dan kost dat al 50€ (voor die prijs is die voor de gelegenheid even onduidelijk geschreven maar wel zonder spelfouten!)
Maar goed, hoe is het dan afgelopen?
Trouwens wie gelooft er nu dat iemand een advocaat zal inschakelen voor een paar weken internet en 50€ die nog niet eens betaald zijn. Als uw advocaat ook maar een brief moet schrijven dan kost dat al 50€ (voor die prijs is die voor de gelegenheid even onduidelijk geschreven maar wel zonder spelfouten!)
Maar goed, hoe is het dan afgelopen?
Daarmee dat hij nu in een bedrijf werkt die zelf de (vijandige) overnames doet .Arqentus schreef:Verklaar verder. Het begint juist interessant te worden.hollebollegijs schreef:sinds er amerikanen aan de macht zijn bij telenet, is het beginnen verkeerd te lopen.
ook problemen gehad met telenet,na +10jaar klant zei die kerel die zogezegd u probeerd te overhalen om te blijven, dat ik maar beter verhuisde zonder telenet , en dit alles omdat ik een offerte vroeg wat het me in totaal ging kosten om te verhuizen.
mja blijkbaar zijn ze gestart met een campagne "hoe jaag ik vaste klanten weg"
mja blijkbaar zijn ze gestart met een campagne "hoe jaag ik vaste klanten weg"
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
+- 2 jaar geleden ook bij een klant geweest. Klant was 2 maanden gestopt bij Telenet en werd terug opgbeld om te vragen of hij niet opnieuw klant wilde worden. Hij had gevraagd terug klant te kunnen worden voor onbepaalde duur. Het contract zou zeker niet voor minstens een jaar worden afgesloten werd hem verzekerd.L-army schreef:Eco Racer, persoonlijk geloof ik niets van wat er zou gebeurt zijn.
Als er een bedrijf is dat effectief op papier wil hebben dat je afsluit dan is het telenet wel
Als je naar telenet belt voor opzeg sturen ze je gewoon naar de dienst 'retention' die op dit moment bij IP Globalnet zit in Hasselt op de philips tereinen. Die lieve mensen (het zijn echt vriendelijke mensen), proberen jou te overtuigen om toch te blijven bij telenet (en geven je om te blijven een kadotje).
Als het een non-winback situatie blijkt (als hun norm tijd van +/- 15 minuten overschrede is) zullen ze je vragen schriftelijk op te zeggen door een aangetekend schrijven te sturen naar "Liersesteenweg nummer 4, 2800 Mechelen, ter attentie van de dienst opzeg".
Zelfs indien je onrechtmatig afgesloten was, konden ze dit in REALTIME terug in orde brengen (dat is gewoon een knop in c@fe -- de backoffice applicatie van telenet -- ).
Zoals je kan merken ben ik vrij goed op de hoogte van de procedures bij telenet
Op een vraag van de BIPT gaan ze schriftelijk reageren, waarna het BIPT (wist iemand dat deze mensen gelijk gesteld staan met gerechtelijke politie? Toch allesinds op het vlak van radio) terug contact zal opnemen met jou.
Ik heb gisteren nogmaals een PM naar jou gestuurd (waarop je geantwoord hebt), ik vroeg je om met respect om te gaan met de internet providers. In jouw persoonlijk geval is dat het slimste dat je kan doen.
Ik wil nogmaals herhalen dat ik geen kant kies voor eender welk bedrijf. Ik heb in het verleden voor Dommel gewerkt (bepaalde members weten dat hier), maar zelfs voor Dommel kies ik enkel kant indien ze volgens mijn persoonlijke mening en ervaring gelijk hebben.
Ik ga het nogmaals herhalen, weet je niet goed of je iets kan posten wat tegen je gebruikt kan worden. Stuur mij even een PM, ik antwoord bijna altijd binnen de 2u.
Toen hij na ongeveer 5 maanden wilde afzeggen en adsl nemen, belde hij nog eens voor de zekerheid. Men dreigde met contractbreuk. Hierop heeft de klant een brief gestuurd naar de ombudsdienst en de situatie uitgelegd. 2 dagen later was hij zonder aangetekend of eender welk ander schrijven al afgesloten.
het verhaal van Ecoracer is m.a.w. geen alleenstaand geval.