XP of VISTA ??
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
moest het niet zijn om games te kunnen draaien zou ik vista niet gebruiken
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb al enkele jaren 2GB onder XP, en wil nu ook al uitbreiden.LoSeR schreef:ik heb 2 opmerkingen
1. van 1gb ram naar 2 was een zeer grote verschil
Ik zit niet op zulke ervaringen te wachten.. Vista SP1 is m'n minimumvereiste !LoSeR schreef:2. ik heb in de tijd performance en reliability pack geinstalleerd toen het nog niet via wuin update ging (dus manueel van hun site)
en sindsdien was het traaaaaaaaaaaaaaag, grootte van mijn rampkes werd niet onthouden etc
heb deze patches eraf gesmeten en tis weer in orde
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb net een nieuwe laptop... Core 2 Duo 2.4 Ghz, 2 GB RAM... en natuurlijk Vista Ultimate. Voorlopig ben ik absoluut nog geen fan, heb de indruk dat ik nog steeds met m'n oude laptop aan het werken ben wat betreft snelheid
Ga het nog wat aanzien... maar als ik niet een aantal oplossingen kan vinden dan zal er snel terug XP op staan.
Ga het nog wat aanzien... maar als ik niet een aantal oplossingen kan vinden dan zal er snel terug XP op staan.
-
- Deel van't meubilair
M'n disk staat hier ook steeds te rammelen... waarschijnlijk is hij nog altijd heelwat aan het indexeren... al zou je niet verwachten dat zelfs een shutdown soms meer dan 2 minuten in beslag neemtljd schreef:Het is mij al opgevallen dat de Vista de eerste dagen vrij traag is omdat die dan leert. Maar daarna begint die toch wat sneller te worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... gezien het verleden (XP sp1) ook geen dramatische verbetering gaf in prestatie, zou het hele "ik wacht to sp1 en dan gaat het beter" mij zwaar verwonderen. SP1 is in weze niet veel meer als een bundel van de reeds bestaande patches (en dat zijn er al aardig wat), met mogelijk enkele laatste bijkomende "pas van de hete naald" versies.
Maar een dramatisch beter draaiende Vista na SP1 ? Onwaarschijnlijk. It's here, learn to live with it. (mijn persoonlijke mening/voorspelling)
Maar een dramatisch beter draaiende Vista na SP1 ? Onwaarschijnlijk. It's here, learn to live with it. (mijn persoonlijke mening/voorspelling)
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Net een nieuwe pc in elkaar gestoken, met onderdelen waarvan ik dacht dat ze 100% driver compatibel met vista waren. Niets anders dan last gehad. Er staat nu terug windows xp sp2 op en alles loopt als een tiet.
Ik weet dan genoeg hoor
pc:
core 2 duo e6750
2 gig corsair xms DDRII pc6400
8800gt
gigabyte GA-P35-DS3R mobo
Ik weet dan genoeg hoor
pc:
core 2 duo e6750
2 gig corsair xms DDRII pc6400
8800gt
gigabyte GA-P35-DS3R mobo
Er worden veel voor- en nadelen over geschreven alsook zowel goede als slechte ervaringen.
Waarschijnlijk sterk afhankelijk van de gebruikte hard- & software, niet?
Denk dat ik het binnenkort eens ga proberen om te zien wat er nu allemaal van aan is.
Waarschijnlijk sterk afhankelijk van de gebruikte hard- & software, niet?
Denk dat ik het binnenkort eens ga proberen om te zien wat er nu allemaal van aan is.
-
- Deel van't meubilair
En als we de voorlopige testen mogen geloven gaat SP1 weinig oplossen: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=76295