België heeft te weinig elektriciteit vanaf 2008

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer
Provider

er zullen nieuwe centrales of windmolens e.d. bijgebouwd moeten worden, maar hier heb je dan natuurlijk het probleem dat ofwel de groenen gaan protesteren als het over centrales gaat, maar natuurlijk ook de buurtbewoners die zoiets niet in hun buurt willen ... en dit laatste geld ook voor windmolens en daar doet zelfs stedenbouw enzo moeilijk over waardoor wanneer een bedrijf of stad zo'n molens wil bouwen ze gewoon geen vergunning krijgen als de ligging niet ideaal is ... :roll:

In Heusden-Zolder wouden ze zo een paar jaar geleden 5 windmolens plaatsen op een heuvel met mijn-afval waar toch geen gebouwen op gezet kunnen worden en was op een industrieterrein, maar ze kregen geen stedenbouwkundige vergunning ...

Groene energie aanmoedigen noemen ze dat dan ...
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Provider

Braindamage schreef:In Heusden-Zolder wouden ze zo een paar jaar geleden 5 windmolens plaatsen op een heuvel met mijn-afval waar toch geen gebouwen op gezet kunnen worden en was op een industrieterrein, maar ze kregen geen stedenbouwkundige vergunning ...

Groene energie aanmoedigen noemen ze dat dan ...
Die windmolens, wilde men bouwen op ’n heuveltje, aarde en kolen resten.
Daar hadden we toch al iets over geschreven, waar "Braindamage" schreef naar Zolder kom ik naar het auto circuit, maar niet naar het evenement over raps olie uitpersen.

:wink:
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”