Problemen ADSL in 052 ??

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Pastel
Starter
Starter

Hi guys,

FDR115 schreef:erg hé.... t'was al kapot wat er aan hing.... van begin tot het einde...

'tja... en bij mij ook :evil: nu stel 'k me echt de vraag wát de oorzaak is van zo'n "samenloop van omstandigheden" hé :?
FDR115 schreef:Gisteren heb ik dan een ADSL technieker aan de deur gehad.
Hij had net voordien in de centrale een nieuwe kaart geplaatst.
Deze zou uitijndelijk de oorzaak van de storing blijken te zijn.

En dat was dan ook mijn stelling dat de technieker eerst het probleem oplost in de centrale en daarna doodleuk bij jou thuis komt testen en zeggen dat 'r niets aan de hand is... wát indien 'r echt iets misgaat dat heel 't boeltje om zeep haalt in de centrale... gaat de technieker eerlijk toegeven van "Ok, sorry het probleem lag wel degelijk bij ons, wij betalen uw defecte modem en al de rest wel terug..." :???: :???:
Let wel, ik stel de oprechtheid van de techniekers niet in vraag, maar wees nu 's eerlijk en stel je in zijn plaats, ga jij tegen je baas zeggen dat 't probleem bij je eigen firma ligt en dat ze de client maar hoeven te vergoeden voor de geleden schade :!: ... op risico dat je misschien de dag daarna bij Randstad mag binnenspringen...

CueBoy schreef:Blijkbaar wordt Dendermonde toch wel achtergesteld als het op hardware aankomt, of moet ik zeggen : blijkbaar gaat de hardware in Dendermonde toch wel vaak om zeep ?

hmmm... en in hoeverre kan dit gevolgen hebben op de hardware bij de client thuis... :-(

Sorry guys, het blijft bij mij toch nog steeds heel wat bedenkende vragen oproepen over hoe 't komt dat én m'n SPTH én m'n netwerkkaart het tergelijkertijd opgegeven hebben, daarbij nog op 't zelfde moment als bij FDR115...

Alleszins eveneens bedankt aan jullie allen voor de reacties...
Groetjes...
Afbeelding Greetz...
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@Pastel
Ik denk dat je je eigen vraag al grotendeels beantwoord : stel dat een externe factor jouw netwerkkaart en modem naar de eeuwige informaticavelden heeft geholpen, en stel dat deze externe factor een menselijke fout was, dan vrees ik dat je het nooit zult te weten komen... er zijn nl. weinig mensen die graag hun fout toegeven (om welke reden dan ook).
If you can't beat them, confuse them.
Pastel
Starter
Starter

CueBoy schreef:...dan vrees ik dat je het nooit zult te weten komen... er zijn nl. weinig mensen die graag hun fout toegeven (om welke reden dan ook).

Yep CueBoy, daar lig 't 'm juist... en 't niet toegeven van de fout is niet altijd de schuld van de "gewone technieker" maar komt meestal door de werkdruk van de werkgevers op de werknemers... ons bedrijf is heilig moet het moto blijven en zeker bij die grote concerns gaande van Microsoft tot de NMBS, De Post, Belgacom, banken, verzekeringen etc. :-(
Ikzelf werk in een groot bedrijf waar m'n van huisuit eveneens de zwijgplicht oplegt... daar bestaat de persverantwoordelijke of PR voor... de werknemer mag nooit een negatief facet van zijn eigen bedrijf naar de klant toe overbrengen... hoe waar het ook kan zijn...
En wat begin je 'r als "kleine" klant tegen... een KMO zal sneller zijn fouten toegeven en herstellen dan die grote bedrijven :|
Als je dan ziet hoe MS z'n processen afkoopt... dan weet je al genoeg... van geen monopolie gesproken :roll:

Greets...
Afbeelding Greetz...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”