Speedtest: resultaten
Ik ben recent overgegaan naar adsl2fit , small packet omdat het veel meer upload heeft dan telenet maar er scheelt blijkbaar iets met de download ik haal maar 300 kbit download 400 upload
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 14 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 406 kbit/s or 51 kbyte/s
Sat Feb 28 2004 at 19:37:10 UTC+0100
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Al de hele dag :@
SnakeHit schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
draai je modem om,
das al een tijdelijke oplossing
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets
Tja, omgelimiteerd internet, daardoor echte leechers aantrekken, Goedkoop geprijsd, en dan nog hopen ook zeer hoge performance ???SnakeHit schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
Sprookjes bestaan niet, dat tonen bovenstaande cijfers nu wel aan.
(Trouwens als je de speedtest gegevens nakijkt, dan zijn bijna alle tests val A2F erbarmelijk).
En het is al maanden dat A2F problemen heeft. Ze kunnen niet blijven de problemen op een ander steken.
PHO schreef:Tja, omgelimiteerd internet, daardoor echte leechers aantrekken, Goedkoop geprijsd, en dan nog hopen ook zeer hoge performance ???SnakeHit schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
Sprookjes bestaan niet, dat tonen bovenstaande cijfers nu wel aan.
(Trouwens als je de speedtest gegevens nakijkt, dan zijn bijna alle tests val A2F erbarmelijk).
En het is al maanden dat A2F problemen heeft. Ze kunnen niet blijven de problemen op een ander steken.
A2F gebruikt scarlet netwerk, XS4all gebruikt scarlet netwerk. Waarom vliegt SX4all en kruipt a2f als een slak ? ALs scarlet zou cappen om zijn eigen klanten te bevoordelen zouden ze dat dan niet bij iedereen doen ? En niet enkel bij A2F. PS ik kan mij moeilijk voorstellen dat Scarlet zich daar mee bezig houd, uiteindelijk betaalt a2f voor die lijnen, a2f is ook een klant, een resseller.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
wimpie schreef:A2F gebruikt scarlet netwerk, XS4all gebruikt scarlet netwerk. Waarom vliegt SX4all en kruipt a2f als een slak ?
Is het nu nog niet duidelijk... A2F heeft niet (althans niet de centjes om ze te betalen, en ondertussen zetten ze hun gebruikers verder af) de nodige bandbreedte
Is het nu nog niet duidelijk... A2F heeft niet (althans niet de centjes om ze te betalen, en ondertussen zetten ze hun gebruikers verder af) de nodige bandbreedte
r2504, hoe kom je tot deze conclusie? Op wat baseer je je?
-
- Deel van't meubilair
Lees mijn quote eens... bij de ene reseller werkt het Scarlet netwerk wel , bij A2F niet. Nog op andere plaatsen schrijven verschillende personen dat op de piekmomenten de performance drastisch naar beneden gaat. Als A2F dan al eens iets laat weten is dat men upgrades moet doen.
Ik moet er toch geen tekeningtje bij maken he ?
Ik moet er toch geen tekeningtje bij maken he ?
-
- Deel van't meubilair
airzimmy schreef:ik denk dat r2504 teveel speculeert
En ik dat airzimmy teveel droomt dat het wel in orde zal komen (of hoeveel keer heeft men je dat al niet wijsgemaakt).
Veel speculatie is er trouwens niet aan... je kan het dagelijks ondervinden als A2F gebruiker (in het beste geval ben je er een weekje van verlost). Wat wil je nog meer als bewijs... A2F gaat het je heus niet vertellen hoor
-
- Elite Poster
- Contacteer:
r2504,
Ergens een logische verklaring, doch moet ik je teleurstellen. Die andere resellers zijn immers niet meer zo wat ze geweest zijn en zijn in grote bijna niet te vergelijken met A2F.
Het gaat om een smerig spel van enkele ISP's.
Heeft idd ergens met capacity te maken.. maar die is voorlopig nog ruim voldoende. Wat wel in véél gevallen voor problems zorgt zijn die VP's zoals eerder gezegd en daar sjoemelt Scarlet.
Ik zou zeggen r2504, wacht nog even op een gedetailleerde uitleg van A2F (en door A2F gepost...)
Ergens een logische verklaring, doch moet ik je teleurstellen. Die andere resellers zijn immers niet meer zo wat ze geweest zijn en zijn in grote bijna niet te vergelijken met A2F.
Het gaat om een smerig spel van enkele ISP's.
Heeft idd ergens met capacity te maken.. maar die is voorlopig nog ruim voldoende. Wat wel in véél gevallen voor problems zorgt zijn die VP's zoals eerder gezegd en daar sjoemelt Scarlet.
Ik zou zeggen r2504, wacht nog even op een gedetailleerde uitleg van A2F (en door A2F gepost...)
I love it when a plan comes together!