downtime wordt lokale hel
The_One schreef:Tja, hij heeft dan ook geen BIERspier hé
da's allemaal kwestie van gezond leven
btw eerlijkheid gebied me ook te zeggen da'k natuurlijk geen vergoeding of whatever ga terugvragen voor de downtime
& de meter werkt ook weer perfect btw.. ook al is dat een andere thread
en bedankt aan 320i & The_One voor alle hulp... er zouden meer mensen van providers moeten zijn die werk zoals jullie doen..jullie aanwezigheid hier getuigd enkel van goodwill, en da's geen gatlekkerij.. die gasten worden voor dit stuk niet betaald !
Bierspier schreef:The_One schreef:Tja, hij heeft dan ook geen BIERspier hé
da's allemaal kwestie van gezond leven
btw eerlijkheid gebied me ook te zeggen da'k natuurlijk geen vergoeding of whatever ga terugvragen voor de downtime
& de meter werkt ook weer perfect btw.. ook al is dat een andere thread
en bedankt aan 320i & The_One voor alle hulp... er zouden meer mensen van providers moeten zijn die werk zoals jullie doen..jullie aanwezigheid hier getuigd enkel van goodwill, en da's geen gatlekkerij.. die gasten worden voor dit stuk niet betaald !
ja maar bij mij komt het stuk Bier ook al niet aan het woord, daar ik geen alcohol drink (of toch maar heel heel zelden).
en ben blij dat we hier een klein efforke kunnen doen om sommige mensen toch te helpen. En voor dit stuk worden we niet betaald neen, maar waarom geld gaan vragen voor het met plezier helpen van mensen? Mij is het veel meer waard dat iemand tevreden is en bedankt roept en dat ik er niks aan verdien dan iemand dat ontevreden is of gewoon niet apprecieert wat je doet en er dan nog voor betaald wordt hoor. Aan dat laatste heb je toch niks, in tegendeel, krijg je maar 1 vraag mee: waarom doe ik het nog
groete!