is er een alternatief hiervoorcadsite schreef:"Cake" is er mee gestopt.
Mijn kleine frustratie van de dag ...
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ze gaan nog verder in "Cake for banks" - dus een account hebben bij Argenta helptcadsite schreef:"Cake" is er mee gestopt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik heb een argenta rekening, maar doe al mijn kleine betalingen van mijn keytrade rekening.
Ik vond het ook handig om in 1 app mijn rekeningen te zien.
Ik vond het ook handig om in 1 app mijn rekeningen te zien.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Vandaag pakket van DPD verwacht. Hele dag thuis, niemand gezien of gehoord. Ook geen registratie van enige oproep op de deurbel (want die registreert alles). En dan zonet een mail: afgeleverd in een ophaalpunt want er was niemand thuis ...
Op te halen in een postpunt hier 7km vandaan ...
Op te halen in een postpunt hier 7km vandaan ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6659
- Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Sommige frustraties keren regelmatig terug
Soit, als je een quasi-garantie wil dat er aan je deur aangebeld wordt: DHL Express of FedEx Express, je betaalt dan ook voor een dienst die niet met zoveel pakjes rondrijdt zodat ze er ook tijd voor kunnen maken. UPS Express daar betaal je ook voor (doorgaans wel wat minder), maar die koeriers krijgen altijd ook een ganse UPS Standard lading mee en hebben daardoor bijgevolg ook vaak geen tijd, want UPS is in het noordwesten van Europa wel redelijk groot/dominant aan het worden.
Een andere optie - in de veronderstelling dat het altijd dezelfde DPD/PostNL/... koerier is - is hem eens onderscheppen en een vriendelijk woordje waarin je laat merken dat je doorgaans thuis bent + een kleine (eenmalige) fooi als bedanking voor de vorige leveringen. Dat helpt doorgaans ook wel om in de toekomst de deurbel te horen.
Soit, als je een quasi-garantie wil dat er aan je deur aangebeld wordt: DHL Express of FedEx Express, je betaalt dan ook voor een dienst die niet met zoveel pakjes rondrijdt zodat ze er ook tijd voor kunnen maken. UPS Express daar betaal je ook voor (doorgaans wel wat minder), maar die koeriers krijgen altijd ook een ganse UPS Standard lading mee en hebben daardoor bijgevolg ook vaak geen tijd, want UPS is in het noordwesten van Europa wel redelijk groot/dominant aan het worden.
Een andere optie - in de veronderstelling dat het altijd dezelfde DPD/PostNL/... koerier is - is hem eens onderscheppen en een vriendelijk woordje waarin je laat merken dat je doorgaans thuis bent + een kleine (eenmalige) fooi als bedanking voor de vorige leveringen. Dat helpt doorgaans ook wel om in de toekomst de deurbel te horen.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Die mens wordt toch betaald door z'n werkgever ? moet ik die dan nog eens apart betalen om aan te bellen ? Te gek voor woorden, toch ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik heb afgelopen week een postNL koerier teken gedaan dat hij een doos voor de buren niet terug moest mee nemen, ik heb die in ontvangst genomen en aan mijn buren bezorgd.
Dat vind ik meer dan mooi genoeg van mij. Ik ga echt geen fooi beginnen geven.
Op mijn pakket staat heel duidelijk:
Geen idee hoe moeilijk het is om dat te volgen.
Mijn buur is een slager, de winkel was open.
Neen, laat ons airpod pro gewoon in de regen op de vensterbank zetten aan een invalsweg met veel passage.
Dat vind ik meer dan mooi genoeg van mij. Ik ga echt geen fooi beginnen geven.
Op mijn pakket staat heel duidelijk:
Geen idee hoe moeilijk het is om dat te volgen.
Mijn buur is een slager, de winkel was open.
Neen, laat ons airpod pro gewoon in de regen op de vensterbank zetten aan een invalsweg met veel passage.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6659
- Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Niet veel he. Ik herinner me toch een zekere reportage eind vorig jaar (hoewel dat een momentopname was en we niet weten hoe selectief men geknipt heeft).Joe de Mannen schreef:Die mens wordt toch betaald door z'n werkgever ? moet ik die dan nog eens apart betalen om aan te bellen ?
Natuurlijk, je kan pleiten dat hij dan maar meer betaald moet worden om minder pakjes te leveren zodat hij tijd heeft om overal aan te bellen, maar mocht dat gebeuren (quod non behoudens inflatie - te veel concurrentie) dan wordt dan gewoon doorgerekend in de pakketprijs en zo heb je dus een status quo.
Welke handelaar stuurt Airpods Pro met PostNL? Iig niet Apple zelf.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1728
- Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Thuiswerkend zie ik vanachter mijn (bureau) raam dagelijks die post nl bestelwagens in de straat passeren. Zetten pak(je) neer, bellen aan en stappen weer in hun bestelwagen, op naar de volgende klant. Wachten tot iemand open doet, nooit. Ook niet bij een buur afgeven.
Het is irritant. En dan regent het ook nog eens vaak. Dus ja, als op de webshop site staat dat het via post nl komt, beter bestelling annuleren. Tenzij je quasi permanent thuis bent...
Het is irritant. En dan regent het ook nog eens vaak. Dus ja, als op de webshop site staat dat het via post nl komt, beter bestelling annuleren. Tenzij je quasi permanent thuis bent...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Als er bij mij zoiets gebeurt gaat er sowieso een melding naar de verkoper.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
So?CCatalyst schreef:Niet veel he. Ik herinner me toch een zekere reportage eind vorig jaar (hoewel dat een momentopname was en we niet weten hoe selectief men geknipt heeft).Joe de Mannen schreef:Die mens wordt toch betaald door z'n werkgever ? moet ik die dan nog eens apart betalen om aan te bellen ?
Als ik ging bijwerken vorig jaar in de AH kreeg ik €11,50/uur bruto.
Geeft me dat dan het recht klanten omver te lopen en at random producten in hun kar te gooien?
Last van het loon? Dan is de werkgever de persoon/instelling die je moet aanspreken, niet de klant kloten.
Je doet je job goed. Einde verhaal.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Straks krijgen we nog leveringen met opties:
pakje uit de rijdende auto naar de voordeur gooien: 5€
stoppen om te gooien: +3€
uitstappen om tegooien: +10€
uitstappen en neerleggen: +25€
aanbellen: +50€
wachten tot u opendoet: dagprijs
J.
pakje uit de rijdende auto naar de voordeur gooien: 5€
stoppen om te gooien: +3€
uitstappen om tegooien: +10€
uitstappen en neerleggen: +25€
aanbellen: +50€
wachten tot u opendoet: dagprijs
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 01 jul 2013, 07:16
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik denk dat toch ook veel afhangt van de persoon die uw regio bediend. PostNL, fedex, dhl, ups, zijn OK en op tijd, dpd duurt altijd wat langer maar komt ook toe.
De enigste waar ik meer last van heb is onze eigen bpost. Die durven wel al eens doorrijden met de melding ‘bedrijf was gesloten’, terwijl mijn zaak gewoon op men thuisadres zit en ik er altijd ben. Maar een zaterdag/zondag levering met men bedrijfsnaam erop, mag ik altijd ophalen ergens anders.
De enigste waar ik meer last van heb is onze eigen bpost. Die durven wel al eens doorrijden met de melding ‘bedrijf was gesloten’, terwijl mijn zaak gewoon op men thuisadres zit en ik er altijd ben. Maar een zaterdag/zondag levering met men bedrijfsnaam erop, mag ik altijd ophalen ergens anders.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik woon op een appartement en kan op afstand de hoofdingang openen en dan legt die bezorger het binnen. Maar ik heb al het tegenovergestelde meegemaakt.
Ik wou dus een pakje van GLS laten leveren in het afhaalpunt maar ze leverden het aan men deur
Ik wou dus een pakje van GLS laten leveren in het afhaalpunt maar ze leverden het aan men deur
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Hoe schoon zou het zijn als er dagelijks iemand aan huis komt met de pakjes en netjes aanbelt, steeds dezelfde kerel die je al gauw persoonlijk kent en die ook weet dat je bijvoorbeeld altijd thuis bent, behalve woensdag. Hij kent de buren even goed en geeft op woensdag uw pakjes af bij hen.
Dat systeem bestond al lang en noemden we de post
Nu rijden er tig firma's rond met mensen die amper betaald worden en soms niet eens over geldige papieren en rijbewijs beschikken. Ze moeten x pakjes bezorgen om hun hongerloon te verdienen en dat betekent dus hollen van begin tot einde. Dat einde kan soms pas om 22u zijn. Betalen voor die dienst dat is er teveel aan wat druk zet op de verdelers die hevige concurrentie ondervinden. Ondertussen worden buurten onveilig gemaakt door rondrazende bestelwagens met mensen onder enorme stress en de luchtkwaliteit wordt er ook niet beter op. Kortom een rotte situatie die op deze manier gewoon niet kan blijven bestaan.
Dat systeem bestond al lang en noemden we de post
Nu rijden er tig firma's rond met mensen die amper betaald worden en soms niet eens over geldige papieren en rijbewijs beschikken. Ze moeten x pakjes bezorgen om hun hongerloon te verdienen en dat betekent dus hollen van begin tot einde. Dat einde kan soms pas om 22u zijn. Betalen voor die dienst dat is er teveel aan wat druk zet op de verdelers die hevige concurrentie ondervinden. Ondertussen worden buurten onveilig gemaakt door rondrazende bestelwagens met mensen onder enorme stress en de luchtkwaliteit wordt er ook niet beter op. Kortom een rotte situatie die op deze manier gewoon niet kan blijven bestaan.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
De post was inderdaad hèt bedrijf om die rol te spelen. Helaas gerund als een antiek overheidsbedrijf, verlamd door vakbonden en voorheen bevolkt door politiek geplaatsten en nu ook meer en meer door onderbetaalde nieuwkomers.
Mooi voorbeeld was de bouw van het huidige Brussel X.
Dat moest de betere, grotere en modernere versie worden van zijn voorgangers (Brussel Zuid en Anderlecht).
Maar ze hebben zich totaal vergist en de opkomst van de e-commerce verkeerd ingeschat. De mega sorteermachine en het gebouw errond is niet voorzien op de huidige stromen. Bij de ontwikkeling en aanbesteding ging men slechts uit van brievenpost en pakjes ter grootte van een boek of een CD.
Het gevolg is dat e-commerce bedrijven tijdslots en volumes moeten reserveren omdat Bpost het anders niet aankan.
Geen flexibiliteit dus en dus moeten ze beroep doen op andere logistieke spelers die dan weer een totaal chaotisch netwerk gebruiken van onderaannemers en schijnzelfstandigen.
Zeer mooi document hierrond en must see:
“Sorry We Missed You” ( 2019) van Ken Loach
https://www.imdb.com/title/tt8359816/
Mooi voorbeeld was de bouw van het huidige Brussel X.
Dat moest de betere, grotere en modernere versie worden van zijn voorgangers (Brussel Zuid en Anderlecht).
Maar ze hebben zich totaal vergist en de opkomst van de e-commerce verkeerd ingeschat. De mega sorteermachine en het gebouw errond is niet voorzien op de huidige stromen. Bij de ontwikkeling en aanbesteding ging men slechts uit van brievenpost en pakjes ter grootte van een boek of een CD.
Het gevolg is dat e-commerce bedrijven tijdslots en volumes moeten reserveren omdat Bpost het anders niet aankan.
Geen flexibiliteit dus en dus moeten ze beroep doen op andere logistieke spelers die dan weer een totaal chaotisch netwerk gebruiken van onderaannemers en schijnzelfstandigen.
Zeer mooi document hierrond en must see:
“Sorry We Missed You” ( 2019) van Ken Loach
https://www.imdb.com/title/tt8359816/
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Volgens mij is veel ook gekomen door Corona. Een gegeven moment was er ook geen handtekening meer nodig, want ja, anders kom je te dicht bij elkaar. Dan hadden we leveringen waarbij de koerier op 5m van de deur stond te wachten tot je open deed en zag dat je het pakketje aan je voordeur in ontvangst nam. Nog wat later kropen ze alweer in hun auto en staken eens hun hand op als je de deur open deed. En tegenwoordig inderdaad rijden ze gewoon door.phil48 schreef:Thuiswerkend zie ik vanachter mijn (bureau) raam dagelijks die post nl bestelwagens in de straat passeren. Zetten pak(je) neer, bellen aan en stappen weer in hun bestelwagen, op naar de volgende klant. Wachten tot iemand open doet, nooit. Ook niet bij een buur afgeven.
Bij ons niet direct een probleem, er is bijna altijd iemand thuis, en we hebben een grote gemetselde brievenbus met een deur en de meeste steken de pakketten die erin kunnen dan via die deur in de brievenbus.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Met de post is het misgegaan zoals met de nmbs, op de dag dat er geopperd werd dat ze winst moesten maken.
Het is een overheidsdienst, een dienst van de staat aan de bevolking. Moet je die doorlichten en efficient laten werken, ja zeker, maar winst mag niet de eerste drijfveer worden. Service aan de bevolking wel.
J.
Het is een overheidsdienst, een dienst van de staat aan de bevolking. Moet je die doorlichten en efficient laten werken, ja zeker, maar winst mag niet de eerste drijfveer worden. Service aan de bevolking wel.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6659
- Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Klopt, en totaal niet klaar om alleen het volume e-commerce aan te kunnen. We hebben dat nog eens gezien nadat de bpost vakbonden de arbeidsinspectie hadden afgestuurd op PostNL en GLS, oeps plots kwam er extra volume af waar ze niet klaar voor waren.R2D2 schreef:De post was inderdaad hèt bedrijf om die rol te spelen. Helaas gerund als een antiek overheidsbedrijf, verlamd door vakbonden en voorheen bevolkt door politiek geplaatsten en nu ook meer en meer door onderbetaalde nieuwkomers.
Beeld je ook eens in wat het dan zou kosten als bpost een quasi-monopolie had! Zeg maar dag aan verzendtarieven van minder dan 5 EUR.
Straf dat het dezelfden zijn die hier dan ook de situatie rond Telenet/Proximus aanklagen... Want dat is het equivalent van bpost die alles in handen zou hebben.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 04 feb 2022, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Dat is niet enkel zo bij de post, ook het OV wordt op die manier kapotgemaakt en in de zorgsector is het ook al van dat. Nadien is dan de baan vrij voor de privé met de gekende frustraties en meer kosten voor de burger voor nog slechtere service. Heel uw pensioen afgeven om in een pamper te blijven zitten. Da's de vooruitgang... maar niet voor uw achteruitgang.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Daar ontbreekt het inderdaad aan. Want als het misloopt met de aflevering van een pakket dat zegt Bpost doodleuk: Wij hebben met u niets te maken, u bent onze klant niet. Als je klachten hebt, ga dan klagen bij uw leverancier/verkoper die wel klant is bij ons. Die moet dan klagen.Joe de Mannen schreef: Service aan de bevolking wel.
J.
Maar die leverancier kan dan doodleuk zeggen: Volgens Bpost is het afgeleverd, dus van onze kant is alles OK
Niet alle leveranciers hebben die houding maar ik heb het helaas al enkele keren mogen meemaken. Vooral buitenlandse verkopers/leveranciers gaan ervan uit dat Bpost te vertrouwen is en dat de klager dus ter kwader trouw is.
Nee, Bpost zit inderdaad niet in met de Belgische bevolking.
Opmerkelijk ook dat Bpost wel middelen heeft om in Noord Amerika te investeren in logistieke en e-commerce bedrijven : Radial, Landmark Global, Apple Express en FDM.
check: https://bpostgroup.com/index.php/who-we-are#
Dat doet mij serieus denken aan de wereldwijde expansie van de NMBS door Etienne Schouppe die wereldwijd verlieslatende bedrijven opkocht en ze onder de ABX vlag bracht. Het merk ABX is echter nooit een afzonderlijk bedrijf geworden waardoor alle schulden in de NMBS kwamen. https://www.standaard.be/cnt/grdl8rfo
Bleef over een put waarmee de huidige NMBS nog altijd zit.
En Etienne werd voor zoveel grootheidswaanzin door CD&V beloond en werd staatssecretaris voor mobiliteit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6659
- Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat denk ik niet. Het belastingsgeld vloeit er immers niet meer naartoe. De burger betaalt dus enkel nog wat hij gebruikt, hij hoeft niet meer te subsidieren.Dizzy schreef:en meer kosten voor de burger
Gezien de flinke moeite die de regeringen vandaag ondervinden om nog voldoende nieuw belastingsgeld te vinden om de huidige en nieuwe politieke postjes financieel te onderhouden, zie ik niet in waar men het geld anders nog gaat vinden dan gewoon besparen op diensten voor de burgers en het vrijgekomen geld naar de postjes te laten vloeien. De Vlaming gaat immers niet protesteren.
Of het allemaal zo verlieslatend is weet ik niet. Amazon US is bv een grote klant van Landmark Global en het is voor bpost een manier om op grotere schaal relevant te zijn, iets wat andere Europese postoperatoren ook doen (Deutsche Post via DHL, La Poste via DPD, Royal Mail via GLS, ...). De aandeelhouder vraagt zoiets.R2D2 schreef: Opmerkelijk ook dat Bpost wel middelen heeft om in Noord Amerika te investeren in logistieke en e-commerce bedrijven : Radial, Landmark Global, Apple Express en FDM.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Het belastingsgeld vloeit er wel nog naartoe want de overheidsdienst verdwijnt niet volledig, ze wordt enkel nog onrendabeler. De burger betaalt echter nog eens meer voor het gebruik als er überhaupt aanbod is en hij in een commercieel interessant gebied woont.
Dat is inderdaad het probleem, de vele overtollige politieke posten moeten betaald worden en de Belg betaalt toch graag.
Dat is inderdaad het probleem, de vele overtollige politieke posten moeten betaald worden en de Belg betaalt toch graag.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Eindelijk mijn uitnodiging gekregen voor de autoinspectie... gelukkig had ik 2 weken geleden al eens gekeken om een afspraak te maken want toen was het eerst mogelijke tijdslot de dag voor mijn uiterste datum.
Had ik gewacht op mijn uitnodiging mocht ik al direct €8.x extra betalen wegens te laat.
Kan men echt de uitnodigingen vroeger versturen of minstens genoeg slots voorzien zodat je tijdig kan gaan? Ze kennen de uiterste datum en kennen je "normale" inspectielocatie, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Had ik gewacht op mijn uitnodiging mocht ik al direct €8.x extra betalen wegens te laat.
Kan men echt de uitnodigingen vroeger versturen of minstens genoeg slots voorzien zodat je tijdig kan gaan? Ze kennen de uiterste datum en kennen je "normale" inspectielocatie, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Oplossing: zet de datum in je eigen agenda, dan ben je niet afhankelijk van meerdere derde partijen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Daar gaat het niet om. Ik wist dat ik op tijd moest reserveren en zelfs dan was het nog nipt. Ik heb 6 weken op voorhand gereserveerd, kaartje komt 4 weken op voorhand. Wie wacht op zijn uitnodiging is te laat dus het systeem zit niet juist.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik was in de week op tijd voor mijn afspraak maar er stonden nog 7 wachtenden voor mij, ook frustrerend. Uiteindelijk een halfuur later binnen, maar alles vlot verlopen en we kunnen er weer voor een jaar tegen.
Het is trouwens uw wettelijke verplichting om ervoor te zorgen dat uw auto op tijd gekeurd wordt, uitnodiging te laat is geen excuus.
J.
Het is trouwens uw wettelijke verplichting om ervoor te zorgen dat uw auto op tijd gekeurd wordt, uitnodiging te laat is geen excuus.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Een half uur wachten valt nog mee. Zonder reservaties liepen de wachttijden soms op tot meer dan een uur. En dan sloten ze de wachtrij al vanaf 15u want ze wilden geen risico lopen om tien minuten te moeten overwerken.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Relatief. In het centrum waar ik ga kan ik zonder problemen in 2 weken een afspraak maken.on4bam schreef:Daar gaat het niet om. Ik wist dat ik op tijd moest reserveren en zelfs dan was het nog nipt. Ik heb 6 weken op voorhand gereserveerd, kaartje komt 4 weken op voorhand. Wie wacht op zijn uitnodiging is te laat dus het systeem zit niet juist.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Dat energieleveranciers niet de “beste” formule tonen bij het berekenen van de prijs.
Of je kan zelfs niet alle formules raadplegen om zo de beste prijs te kunnen bekomen, maar enkel via een deeplink.
Ik dacht dat; net zoals in Telecom, energieleveranciers verplicht waren de beste prijs te tonen voor de consument?
Om een contractwijziging door te voeren of iemand aan de lijn te krijgen, is het te druk en wordt de lijn afgebroken, 078/ zelfs.
Maar bij het opzeggen van een contract kan je ook via via weer naar een 0800 bellen en iemand te pakken krijgen om via die weg toch aanpassingen te doen.
Gewoon transparantie, eerlijkheid, daar zou ik gerust een paar € voor willen bijbetalen.
Of je kan zelfs niet alle formules raadplegen om zo de beste prijs te kunnen bekomen, maar enkel via een deeplink.
Ik dacht dat; net zoals in Telecom, energieleveranciers verplicht waren de beste prijs te tonen voor de consument?
Om een contractwijziging door te voeren of iemand aan de lijn te krijgen, is het te druk en wordt de lijn afgebroken, 078/ zelfs.
Maar bij het opzeggen van een contract kan je ook via via weer naar een 0800 bellen en iemand te pakken krijgen om via die weg toch aanpassingen te doen.
Gewoon transparantie, eerlijkheid, daar zou ik gerust een paar € voor willen bijbetalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Even paniek toen ik vandaag niet kon overschrijven naar een andere rekening. Er was niets algemeen aan de hand volgens de helpdesk maar toch even gebeld voor de zekerheid. Alleen ja was het dus voor niets want tijdens het gesprek werkte het terug.
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Colruyt heeft een cool concept winkels zonder personeel volledig automatisch 24/7 open.
Tot ge er met uw muil voor de deur staat, en nergens staat aangegeven dat ze zich bedacht hebben. Open van 6 tot 23
Voor de vrouw achter schoenen, uitverkocht meneer
Hoe geraak ik er nog aan? Internet meneer.
En toen ging de wereld van opkopers en ronduit belachelijke prijzen voor wat prulschoenen open. Werkelijk? Zijn er echt zoveel mensen met een kortsluiting die 200€ en meer gaan betalen voor wat sneakers?
Tot ge er met uw muil voor de deur staat, en nergens staat aangegeven dat ze zich bedacht hebben. Open van 6 tot 23
Voor de vrouw achter schoenen, uitverkocht meneer
Hoe geraak ik er nog aan? Internet meneer.
En toen ging de wereld van opkopers en ronduit belachelijke prijzen voor wat prulschoenen open. Werkelijk? Zijn er echt zoveel mensen met een kortsluiting die 200€ en meer gaan betalen voor wat sneakers?
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik ken zo maar één iemand: onze kaviaarsocialist. Met sneakers van minder dan 400 euro kan je niet bij de koning op bezoek hé9livesuni schreef: Zijn er echt zoveel mensen met een kortsluiting die 200€ en meer gaan betalen voor wat sneakers?
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Livestyle boekjes en "alternatieve" beleggers lopen storm: vaak worden ze niet eens aangedaan, maar gewoon "om te hebben" . En het blijven gewoon plastieken "gympjes". Ik kijk daarnaar, als naar een freakshow.9livesuni schreef: En toen ging de wereld van opkopers en ronduit belachelijke prijzen voor wat prulschoenen open. Werkelijk? Zijn er echt zoveel mensen met een kortsluiting die 200€ en meer gaan betalen voor wat sneakers?
Mijn VanLier schoenen lijken onverslijtbaar, tenminste als ze af en toe eens langs de schoenmaker passeren. Die kost(t)en trouwens "maar" €180 per paar, waar je (met wat onderhoud) dus 10+ jaar mee verder kan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ach, mode en dure kledij en schoeisel hebben altijd bestaan. Mensen willen zich onderscheiden door uiterlijk vertoon. Je kan net hetzelfde zeggen over juwelen, horloges, luxewagens, e-fietsen en GSM's van 800 EUR en meer.
Zolang mensen denken dat ze zijn wat ze hebben, zal dit bestaan.
Zolang mensen denken dat ze zijn wat ze hebben, zal dit bestaan.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Pro Member
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 23 keer
Maurits ze zijn ten eerste bij de autokeuring niet wettelijk verplicht om een uitnodiging te sturen en ten tweede ligt het aan de eigenaar van de wagen om er op toe te zien dat hij aan de wettelijke verplichtingen voldoet….on4bam schreef:Daar gaat het niet om. Ik wist dat ik op tijd moest reserveren en zelfs dan was het nog nipt. Ik heb 6 weken op voorhand gereserveerd, kaartje komt 4 weken op voorhand. Wie wacht op zijn uitnodiging is te laat dus het systeem zit niet juist.
Wist je trouwens dat je uw wagen al vanaf twee maand voor de vervaldatum kunt laten keuren? Als je met dit laatste rekening houdt zul je wel steeds op tijd zijn…..
Je bent ook niet verplicht om naar het dichtsbijzijnde keuringsstation te gaan…..als je ook hiermede rekening houdt dan kun je absoluut binnen de kortste keren je auto,laten keuren. Voor ons hier in Dendermonde heb je dus Dendermonde, Sint-Niklaas, Erembodegem, Mollem welke toch niet onmenselijk ver liggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Nog een frustratie, mensen die mijn naam verkeerd schrijven.murdock447 schreef:Maurits
Zoals gezegd... Ik hou dat zelf ook wel bij en was op tijd. Als ik de keuze heb... ik sta op een dikke 5 minuten aan het controlecentrum de andere liggen op een half uur of meer (afhankelijk van het verkeer).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com