Is dat een neiuwe feature?JoskeVermeulen schreef:Systeemtaal dient in het Engels te staan voor callerid.
Mijn Miband2 staat op systeemtaal Engels en ik heb nog nooit een callerID gezien.
Paired met een Samsung Galaxy S7 edge.
Is dat een neiuwe feature?JoskeVermeulen schreef:Systeemtaal dient in het Engels te staan voor callerid.
Daze is dan waarschijnlijk voorlopig alleen in het Engels te gebruiken?buthead schreef:Alles wat je maar wil
Klopt ik gebruik deze in het Engelsjphermans schreef:Daze is dan waarschijnlijk voorlopig alleen in het Engels te gebruiken?buthead schreef:Alles wat je maar wil
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geluidskwaliteit is goed in ordeBertG3 schreef:Muziek afspelen bv "Play some background music on Spotify" , radio starten, koppelen met Yeelight en bv "Turn on the lights in the kitchen"
Ik heb ook juist eentje en ben zeer tevreden. Vooral ook de geluidskwaliteit is goed
Nee hoor, zowel de app als de robot kun je instellen op de Engelse taal!Splitter schreef:hoe zit het met de app enzo voor de xiaomi stofzuiger? ik dacht dat die enkel in het chinees is?...
Ik maak graag extra vel stof, zo hebben de buren er ook nog plezier van.heist_175 schreef:Ik zou wel op zoek gaan naar dunnere schijfjeshonda4life schreef: [img]hitachi[/img]
Aan de schakelaar te zien is inderdaad de kwaliteit matig.cadsite schreef:Ik hoop dat je meer gelukt hebt met je hitachi slijpschijf...
Ik ben heel tevreden over hitachi voor mijn klopboor en vijsmachine, maar op 't werk gaan de slijpschijven geen maand meer mee. Op een half jaar tijd aan nummer 7. De garantie mannen beginnen een beetje lastig te worden.