Fon HotSpot info actief @ e-services

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
-KoeKe-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
Twitter: SandersBert
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Twee FON_BELGACOM hotspots worden samengevoegd tot één (Via mijn gsm toch)
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Beste,

ik heb vorige week dinsdag (13/12) mijn Fon-account aangemaakt, maar mijn bbox heeft echter nog steeds geen hotspot actief. Ik heb al gekeken, en ik heb de laatste firmware op mijn b-box. Ook kan ik al inloggen op andere Belgacom Fonspots, maar aan de hand van wat ik hier lees kan je pas op een echte fonspot inloggen nadat je eigen fonspot op de kaart staat?

Hoe lang duurt het ongeveer voor die fonspot geactiveerd wordt?
Is dat een kwestie van dagen? Ik ga echter binnen enkele maanden naar Londen, tegen die tijd zal de fonspot toch al wel geactiveerd zijn hoop ik zodat ik daar dan ook gebruik kan maken van Fon?

Mvg,
-KoeKe-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
Twitter: SandersBert
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Als je al een login hebt kan je normaal gezien al gebruik maken van deze login op andere FON hotspots. Echter kan het een tijdje duren vooraleer jouw FON hotspot actief wordt. (Normaal zal hij actief worden wanneer jij een mail of brief hebt gekregen met meer informatie over FON hotspot)
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Is er een mogelijkheid om het omschakelproces te versnellen of in gang te steken? Ik heb mij ingeschreven van zodra het fon-nieuws bekend was maar tot nu toe niets: geen nieuwe modeminstellingen of brief of dergelijke.
Binnen een week of vier ga ik naar het buitenland en elk middel om dure roamingskosten te vermijden is mooi meegenomen. :-(

Ja, ik heb al gebeld naar het 0800 nummer :?
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste THRene,

Er is geen mogelijkheid tot versnelling van dit proces. Echter, heel lang mag dit ook niet duren. Eens de activatie gedaan via e-services zullen wij uw gegevens doorsturen naar FON die deze dan activeert. Uw login zal u nagenoeg onmiddellijk ergens anders kunnen gebruiken. Op de activatie van uw uw eigen hotspot moeten we soms tot 3 weken wachten. Blijft deze inactief (geen BELGACOM_FON wifi te zien) dan kan het zijn dat er een probleem is met uw modem of instellingen. In dat geval even bellen naar 0800.22.800 - technische storing - optie FON-hotspot. Daar kunnen ze activatie nagaan en eventueel aanpassingen maken indien nodig.

MVG,

Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Eva, eerder in dit topic werd gezegd dat er geen verband was tussen het aanmaken van een account en de activatie van het hotspot signaal op de bbox2. blijkbaar is dat niet correct? ik ken in elk geval mensen waar de hotspot actief is zonder dat ze account hebben, en andere waar de hotspot niet actief is terwijl ze al maanden een account hebben.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Inderdaad ik heb al aan verschillende kennissen gevraagd of ze fon op hun bbox hadden en van al die zich niet geregistreerd hebben via e-service hebben ook geen fon ! Toeval of niet ik vermoed van niet ! Op het Belgacom Forum heb ik ook van het forum lid ricy gelezen dat hij beweert dat digene die zich niet geregistreerd heeft weinig kans maakt om al fon te hebben op zijn bbox. Misschien nu Belgacom meeleest, zullen ze daar verandering in brengen, we zullen wel zien zij de blinden.


Aan allen een spetterend eindejaars feest en een gezond 2012.

mvg.
jackho
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

is het normaal dat ik in een groot appartementsgebouw woon van 180 appartementen dat mijn laptop maar 1 fon netwerk vind?
ook moet ik effectief op mijn terras gaan staan om dit degelijk met mijn laptop te kunnen ontvangen...

bestaat er een speciaal systeem(soort van antenne die mijn ontvangst gaat verbeteren of kan ik dat vergeten? ;-)

grtzzz

ik vind het raar dat er zoveel bbox'en zijn die fon uitzenden,en ik zie maar 1 fon netwerk? ....

[Mod Edit] Bericht samengevoegd in bestaande Hotspot Topic. ph_d
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Het kan inderdaad dat er meerdere fon netwerken zijn in het appartementsgebouw, maar daar ze dezelfde SSID hebben, worden ze weergegeven als 1 netwerk.
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

dommelgebruiker schreef:Hallo,

is het normaal dat ik in een groot appartementsgebouw woon van 180 appartementen dat mijn laptop maar 1 fon netwerk vind?
ook moet ik effectief op mijn terras gaan staan om dit degelijk met mijn laptop te kunnen ontvangen...

bestaat er een speciaal systeem(soort van antenne die mijn ontvangst gaat verbeteren of kan ik dat vergeten? ;-)

grtzzz

ik vind het raar dat er zoveel bbox'en zijn die fon uitzenden,en ik zie maar 1 fon netwerk? ....
maar is er geen mogelijkheid dat ik beter ontvangst krijg in mijn eigen woning?
ik heb zelf op mijn adres geen bbox staan enkel op m'n werk,maar heb een fon login ziede....
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Je hebt inderdaad externe antennes. Je zou bijvoorbeeld een antenne kunnen installeren op je terras en dan een kabel laten lopen van de antenne naar je computer.
http://www.wifishop.nl/products/antennes/

Misschien zijn er betere oplossingen, dat laat ik aan andere UB'ers over :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

de bbox2 heeft maar een draadloos bereik van zo'n 20 meter, niet veel voor een hotspotfunctie natuurlijk...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-KoeKe-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
Twitter: SandersBert
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Verschillende FON netwerken worden onder 1 netwerk getoond.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Werkt de hotspot functie eigenlijk als je bbox wifi uitstaat?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Neen want er zit maar één wifi radio in je bbox dus als je die uit zet zet je beide uit, je privé wifi en je openbare fon wifi.
Mvg
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Avenger 2.0 schreef:Werkt de hotspot functie eigenlijk als je bbox wifi uitstaat?
Neen, zoals de vorige poster reeds correct antwoordde.

De reden is echter niet dat er maar één radio in zit, maar dat dit niet in de huidige Firmware (Web Interface) voorzien is.
Bij Telenet kan je perfect je privé WLAN SSID uitzetten, en toch de Homespot activeren.
Bij Belgacom zou dat dus ook perfect moeten kunnen, als men dat in de Firmware zou voorzien (= alleen het Fon signaal uitzenden).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik zag gisteren dat er een Android application is om automatisch met Belgacom FON's te verbinden wanneer deze beschikbaar zijn. Iemand daar al ervaring mee?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ja, deze werkt perfect. als je in de buurt komt van een fon hotspot zal deze automatisch verbinden (indien zo ingesteld), je kan dan evt. ook een geluidssignaal laten weerklikken bij verbinding. in de notificatiebar verschijnt er dan ook een oranje f als je met hotspot verbonden bent

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

@philip Ik spreek inderdaad voor bbox2 waar je da radio aan of uit zet dus kan er geen wifi uitgezonden worden of dat het nu fon of iets ander is, wifi uit is nog altijd radio uit en of er voor bgc andere firware komt zodat dit wel kan is natuurlijk de vraag ?
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

yups werkt perfect die android fon connectiesoftware;
en op maps.fon.com kun je perfect zien waar in Belgie m'n VDSL2 aanbied (en bbox2) hebben...die zijn dus geactiveerd ...
mensen met een "bbox1" kunnen het niet voorlopig?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Is er al een applicatie op komst voor ios devices ? Die auto login toelaat.
simon1205
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 20 apr 2008, 15:35
Twitter: VanveerdeghemS
Locatie: KVD 51TIE0-0302
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 9 keer

philippe_d schreef:Gebruikers die zelf geen actieve Fonspot uitzenden hebben voorlopig toegang, maar beperkt tot de Belgacom Fonspots.
Dus ADSL gebruikers kunnen inderdaad een logon aanmaken, en kunnen die logon voorlopig in België gebruiken.
Vooralleer die "grace period" voorbij is, moeten ze overschakelen naar VDSL2 als ze dit verder willen gebruiken.
Ik hoop wel dat Belgacom toch zal inzien dat de mensen die GEEN VDSL2 kunnen krijgen, toch de toegang tot de FON-SPOTS toe te laten. De klanten zijn toch zelf niet verantwoordelijk dat ze geen VDSL2 kunnen krijgen, ... :???:
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Nochtans HIER gelezen: • ADSL gebruikers die een bbox2 hebben krijgen van bgc ook de optie om een FON op te zetten.
Dus zou BC toch aan deze klanten die nog geen bbox2 hebben er één kunnen geven !

mvg
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste Tomsworld,

Zo'n applicatie voor iOS is er nog niet maar zal weldra beschikbaar zijn in de App store.
Ondertussen kan u het volgende proberen. Via http://mobac.fon.com/ kan u een Wi-Fi profiel aanmaken op uw iOS apparaat. Dit zal ervoor zorgen dat u automatisch wordt ingelogd op het Fon netwerk.

Mvg,
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Bij mij werkt dit nog steeds niet.
Ik kan met m'n iPhone connecteren op een FON_HOTSPOT, dan kom ik op een login page : https://belgacom.portal.con.com maar kan ik niet inloggen met m'n FON login/password.

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen ?


Thanks !
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Je moet naar "Safari" gaan en bij de instellingen "accept cookies"   "from visited"
En dan Safari terug opnieuw opstarten en dan zouden de problemen van de baan zijn.
( Before the cookie settings change will take effect, Safari must restart.  To restart Safari press and hold the Home button (for around five seconds) until the iPhone display goes blank and the home screen appears. )

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

stond al zo, dit is dus niet de oorzaak ...
Heb net geprobeerd met m'n laptop, daar lukt het wel.
Met iPhone krijg ik de boodschap dat de login/password incorrect zijn, zeer raar
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

ik had het gisteravond voor op een "Fon_belgacom" spot... ik geraakte niet ingelogd met mijn Fonera "linus/bill" account, ook zogezegd user/paswoord fout; wel met een "alien" account maar ik mocht dan "betalen"...
dan maar ingelogged op mijn fonera "FON_free_internet"... direct binnen...en met m'n alien account had ik nog 16 euro om op te doen...

er lijkt een issue te zijn bij Belgacom om naar de radius authenticatie van FON te gaan? (timeout? overbelast?)
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

@ Krisken enkele topic posts terug lzees ik :
" Belgacom heeft besloten om ADSL gebruikers die een bbox2 hebben ook de optie te geven om een FON op te zetten "

Ben je daar wel 100 % zeker van !?

Want van verschillende mensen al gehoord dat het niet klopt !?

thx
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Bij kennissen van mij waar er nog geen VDSL2 is (en dus met een ADSL abonnement werken van Belgacom) heb ik ook de vraag gekregen of ik hun FON kon opzetten (op hun bbox2). Dit kon niet daar ze slechts een 4.4mbit profiel hadden bij Belgacom. Het is niet zozeer zodat ze hun internet willen delen, maar vooral zodat ze hun FON account kunnen gebruiken als ze op vakantie gaan.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

jollito schreef:stond al zo, dit is dus niet de oorzaak ...
Heb net geprobeerd met m'n laptop, daar lukt het wel.
Met iPhone krijg ik de boodschap dat de login/password incorrect zijn, zeer raar

Niemand die hier een oplossing voor weet ? kan nog steeds niet inloggen op een FON hotspot, terwijl alles geactiveerd is
Op m'n laptop moet ik helemaal geen paswoord ingeven, kan onmiddellijk surfen.
Via iPhone werkt het niet, kom ik op een website van FON waar ik login/password moet ingeven en deze blijken dan niet te werken ...
Laatst gewijzigd door jollito 26 jan 2012, 16:18, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

krisken schreef:Bij kennissen van mij waar er nog geen VDSL2 is (en dus met een ADSL abonnement werken van Belgacom) heb ik ook de vraag gekregen of ik hun FON kon opzetten (op hun bbox2). Dit kon niet daar ze slechts een 4.4mbit profiel hadden bij Belgacom. Het is niet zozeer zodat ze hun internet willen delen, maar vooral zodat ze hun FON account kunnen gebruiken als ze op vakantie gaan.
dus jouw eerdere stelling dat het wel gedaan wordt komt daarmee te vervallen? of is het enkel mogelijk met adsl2?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

krisken schreef:Belgacom heeft besloten om ADSL gebruikers die een bbox2 hebben ook de optie te geven om een FON op te zetten. Welliswaar met beperkte bandbreedte, net als VDSL2 gebruikers.
Deze informatie klopt niet. Momenteel zijn we enkel bezig met B-Box2 modems op VDSL2 lijnen.

Mvg,
Eva van Belgacom.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Het is wel zo (correct me if I'm wrong, Eva) dat je, als ADSL klant, in e-servcies een Fonspot user-id kan aanmaken. Met deze user-id kan je
  • - voorlopig wel gebruik maken van alle Belgacom Fonspots.
    - geen gebruik maken van buitenlandse Fonera hotspots.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

xenne schreef:
krisken schreef:Bij kennissen van mij waar er nog geen VDSL2 is (en dus met een ADSL abonnement werken van Belgacom) heb ik ook de vraag gekregen of ik hun FON kon opzetten (op hun bbox2). Dit kon niet daar ze slechts een 4.4mbit profiel hadden bij Belgacom. Het is niet zozeer zodat ze hun internet willen delen, maar vooral zodat ze hun FON account kunnen gebruiken als ze op vakantie gaan.
dus jouw eerdere stelling dat het wel gedaan wordt komt daarmee te vervallen? of is het enkel mogelijk met adsl2?
Blijkbaar wel. Ik wist dit reeds een tijdje, vergeten te posten hier :-) Maar inderdaad, mn stelling komt te vervallen.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Zal deze service ooit voor Scarlet beschikbaar zijn?

Wil toch graag van dit gebruik maken, misschien even zien om account te delen met vriend..
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

alle de diensten waarbij e-services aan te pas komt zijn niet beschikbaar bij scarlet (tv overal, fon, opname op afstand, ... ), of dit ooit zal veranderen kan u maar beter vragen aan de scarlet support.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Mijn @belgacomfon.be gaat dus niet werken op de btfonhotspots ?

Ik heb gelukkig nog een oude echte Fon user.
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

skynetbbs schreef:ik had het gisteravond voor op een "Fon_belgacom" spot... ik geraakte niet ingelogd met mijn Fonera "linus/bill" account, ook zogezegd user/paswoord fout; wel met een "alien" account maar ik mocht dan "betalen"...
dan maar ingelogged op mijn fonera "FON_free_internet"... direct binnen...en met m'n alien account had ik nog 16 euro om op te doen...

er lijkt een issue te zijn bij Belgacom om naar de radius authenticatie van FON te gaan? (timeout? overbelast?)
ik heb dat ook geregeld (meestal met de zelfde hotspot) Op Twitter laten weten en @FonCare reageert nogal snel en kijkt de boel na.
Afbeelding
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Waarom zou het nt werken op btfonpots

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”