Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Dat is de ideale compagnon voor je nieuw speelgoed dan!

Enjoy it! :-D
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Heb al jaren de NAD M15HD als 7.1 surround pre-amp, deze stuurt nu een Klipsch 7.2 opstelling.

Omdat atmos kriebelt om mee te spelen, heb ik de Anthem AVM60 sinds eergisteren nog in de doos:

http://www.anthemav.com/products-curren ... e=overview

Afbeelding

Ik heb steeds meer BluRays in 7.1 waar ook een atmos layer in zit, en die zijn op het 7.2 systeem al WOW. Eerst nog vier extra speakers in de cinema ophangen en dan testen. Er komen dus twee extra speakers net boven de gordijnen, en twee boven de luisterplek. Heb nog 60m luidsprekerkabel over, dus zal wel lukken ;)

Afbeelding

4K en HDR ga ik voorlopig dan weer niks mee doen, mijn 65 inch Panasonic topmodel uit 2011 heeft natuurlijke kleuren en huidstinten waar veel oled, led en lcd gewoon niet aankan, en met een darbee postprocessor haal ik veel meer scherpte uit 2k. Het is dan wel geen 4k, maar het is toch waanzinnig mooi slechts in 2k. Het zwart van deze plasma is echt zwart, wit is echt punchy en kleuren zijn voor een 5j oude tv nog steeds erg goed. Als ik bvb zie wat de 4k panasonics nu doen, dan is het wel netjes maar als je dan echt goed kijkt naar de kleuren dan zie je dat het niet klopt. Er mist iets filmisch dat crt en plasma wel had.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ik hoop voor je buren dat je een open bebouwing hebt. :-D
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

satsurfer schreef:ik hoop voor je buren dat je een open bebouwing hebt. :-D
de ruimte is zo stil door de aanpak, dat je een film kan kijken en de slaapkamer ernaast zal je kunnnen slapen
de noise floor is zo laag dat je vlot op -30dB tov referentieniveau kan luisteren en nog alles in de film zal horen

net watch dogs II zitten spelen op -38.5dB, dat is bijna een factor 10.000 keer stiller dan referentieniveau
joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 40 keer

Oppassen dat de kat u speakers niet als krabpaal aanziet :-)
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Hoe groot is die ruimte ub4b ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

JoskeVermeulen schreef:Xiaomi Mi Band 2 & Yeelight RGBW E27 LED lamp zijn onderweg

Afbeelding
Voor zo weinig geld zulke toffe verlichting...
Ik heb er gelijk nog 2 bijbesteld :D Wel stevige lampen, daar ben ik al blij voor.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
lacer
Elite Poster
Elite Poster

Ben eens benieuwd waar je deze soort lampen gebruik ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Had deze vorige week besteld en vrijdag aangeleverd gekregen.
Android box mini M8S II. Vandaag geïnstalleerd en moet zeggen dat deze goed werkt.
Mini-M8S-II-TV-Box-Set-top-Box-4K-Amlogic-S905X-Quad-Core-Android-6-0.jpg
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
lacer
Elite Poster
Elite Poster

2 Gig ram, goede keus, zo heb je waarschijnlijk niet veel betaald en is voldoende bij normaal gebruik vind ik.
Mijn box met 1 Gb is wat krap, maar werkt toch redelijk goed.
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

lacer schreef:2 Gig ram, goede keus, zo heb je waarschijnlijk niet veel betaald en is voldoende bij normaal gebruik vind ik.
Heb hiervoor 67€ betaald maar heb deze niet besteld op een Chinese site. Daar staan ze goedkoper maar wou deze asap hebben en toen maar bij bol gekocht. Heb er kodi opstaan en nog wat Android games en alles draait soepel.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

lacer schreef:2 Gig ram, goede keus, zo heb je waarschijnlijk niet veel betaald en is voldoende bij normaal gebruik vind ik.
Libreelec flashen, dan valt hij toch te gebruiken ;-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

710sVhLbRQL._SL1500_.jpg
[/url]

Ter vervanging van m'n 16 poorts TP-Link.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

iceke schreef:
Libreelec flashen, dan valt hij toch te gebruiken ;-)
Ik heb dezelfde, deze vond ik de beste keuze met de optische uitgang.
Inderdaad, zo heb ik het ook gedaan, dan is 1 GB ruim voldoende voor wat ik ermee doe. Ik vond het de meerprijs niet echt waard voor die extra GB.
Wil ik Android, dan neem ik wel een tablet of smartphone.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
TiTanium
Moderator
Moderator

lacer schreef:Ben eens benieuwd waar je deze soort lampen gebruik ?
Ik heb er 3 in de living en sommige "scenes" hebben een aangenaam sfeertje. Bijvoorbeeld "open haard" dan krijg je dat effect. Heb je even veel licht nodig dan kan je dat op daglicht zetten. De functie "music" is ook wel een leuke :)

Als wij niet thuis zijn speelt het geen rol waar ik zit, ik doe ze toch aan (wifi connected). Potentiële inbrekers gaan dan niet meer zeker zijn of de woning verlaten is of niet. Ik neem ook telkens een andere modus, warm licht of tv licht, etc...

In de slaapkamer zijn er ook 2 geïnstalleerd maar zonder kleur, ik vind het bijzonder handig dat deze vanaf een ingesteld uur beginnen op te lichten zoals een zonsopgang zonder een dure klokradio. Mogelijkheden zijn er genoeg met dit soort verlichting.

Oh ja, veel minder gedoe dan met ledstrips en perfect bedienbaar met smartphones/tablet :)

Heb 2 64.000 colors white van WIZ (slaapkamer)
Heb 2 gekleurde lampen van WIZ (salon/eetplaats)
Heb 1 Xiaomi Yeelight (voorlopig) (achter TV)

Indien gewenst kunnen er wel wat screenshots genomen worden van hoe deze werken op smartphone :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

TiTanium schreef:Voor zo weinig geld zulke toffe verlichting...
Ik heb er gelijk nog 2 bijbesteld :D Wel stevige lampen, daar ben ik al blij voor.
Die van mij is vorige week na amper 2 weken al gearriveerd van de andere kant van de wereld. Is eigenlijk maar om eens te proberen of ik zoiets echt wel regelmatig zou gebruiken in de praktijk & gezien de Philips Hue RGB al meteen minstens 2x zoveel kost (ook al heeft deze momenteel meer mogelijkheden). Zeker een tof ding maar app is precies toch nog wat buggy, zo werkt schedule niet en ik zie geen scenes verschijnen maar voor de rest wel simpel te gebruiken. Misschien moet ik naar Singapore server switchen?
Overal waar je maar sfeerverlichting wilt, goedkoop cadeau ideetje en compatibel met home automation (in progress). Via schedule kan ik normaal deze tijdens de donkere uren de hal lichtjes verlichten maar gezien die functie in de app niet werkt atm is het te doen met IFTTT/Tasker, hun aparte sensor vind ik maar meh doordat deze op batterijen werkt.

Het zou mij niet verbazen als iemand dit jaar een Plex plugin zou uitbrengen met hun open API, bestaat voor de Hue toch al even.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
yaris
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 26 keer

jphermans schreef:
Heb hiervoor 67€ betaald maar heb deze niet besteld op een Chinese site. Daar staan ze goedkoper maar wou deze asap hebben en toen maar bij bol gekocht. Heb er kodi opstaan en nog wat Android games en alles draait soepel.
Toch een scherpe prijs voor zo'n toestel. In China is dat misschien 10 - 15 euro goedkoper maar dan moet je 2-5 weken wachten en dan nog geluk hebben met de douane. Goeie deal lijkt me.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

na miserie met zowel een wileyfox spark plus en voordien een motorola uit dezelfde prijsklasse, heb ik gisteren een samsung galaxy j3 gaan halen als phone voor mijn wederhelft, ontvangst vele malen beter dan de twee andere phones, gesprekken vallen niet meer uit, geluidskwaliteit en vooral verstaanbaarheid in handsfree mode veel beter

en dan voor die prijs ook een amoled, is koopje

ik heb dus zelf een wileyfox erbij die ik als remote ga gebruiken voor onze streamers

ook een ander familielid kocht recent een j3 en het viel direct op dat de gesprekskwaliteit veel beter was dan de galaxy s2 die al wat jaartjes had
lacer
Elite Poster
Elite Poster

TiTanium schreef:
Ik heb er 3 in de living en sommige "scenes" hebben een aangenaam sfeertje. Bijvoorbeeld "open haard" dan krijg je dat effect. Heb je even veel licht nodig dan kan je dat op daglicht zetten. De functie "music" is ook wel een leuke :) ...
JoskeVermeulen schreef: Overal waar je maar sfeerverlichting wilt, goedkoop cadeau ideetje en compatibel met home automation (in progress)...
Leuke toepassingen :-)
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
johand
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Laatst gewijzigd door johand 03 jan 2017, 09:11, in totaal 1 gewijzigd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Het nieuwe jaar heeft hier een iPad Pro 9,7" 128GB gebracht voor de vrouw :-D
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

TiTanium schreef:
Ik heb er 3 in de living en sommige "scenes" hebben een aangenaam sfeertje. Bijvoorbeeld "open haard" dan krijg je dat effect. Heb je even veel licht nodig dan kan je dat op daglicht zetten. De functie "music" is ook wel een leuke :)

Als wij niet thuis zijn speelt het geen rol waar ik zit, ik doe ze toch aan (wifi connected). Potentiële inbrekers gaan dan niet meer zeker zijn of de woning verlaten is of niet. Ik neem ook telkens een andere modus, warm licht of tv licht, etc...

In de slaapkamer zijn er ook 2 geïnstalleerd maar zonder kleur, ik vind het bijzonder handig dat deze vanaf een ingesteld uur beginnen op te lichten zoals een zonsopgang zonder een dure klokradio. Mogelijkheden zijn er genoeg met dit soort verlichting.

Oh ja, veel minder gedoe dan met ledstrips en perfect bedienbaar met smartphones/tablet :)

Indien gewenst kunnen er wel wat screenshots genomen worden van hoe deze werken op smartphone :)
Ziet er wel leuk uit, waar besteld, welke prijs?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb vandaag nog iets nostalgisch gekocht bij de Mediamarkt in Antwerpen: de complete originele Thunderbirds dvd box. Was maar 12€ voor 8 DVD's. Kon ik echt niet laten liggen :angel:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
TiTanium
Moderator
Moderator

honda4life schreef:
TiTanium schreef:

Ziet er wel leuk uit, waar besteld, welke prijs?
De gekleurde van WIZ komen uit de mediamarket, de gekleurde + remote was 92 euro. (E27~806LM)
De witte van WIZ heb ik iets minder dan 50€ betaald voor 2 stuks. (E27-806LM)
De remote van de wiz is wel infrarood, zodat je niet onnodig alle lampen bediend :)
Die Xioami heb ik besteld via Gearbest en was 16.93€ en had ik na 2 weken al in bezit. (E27-500LM)

Screenshot WIZ:
Wiz (1).png
Wiz (2).png
Wiz (3).png
Wiz (4).png
Wiz (5).png
Wiz (6).png
Wiz (7).png
Wiz (8).png
Van die Xiaomi's vind je veel online.
Het leuke is dat de Wiz kan gedeeld worden met uw gezinsleden zonder zever (invite mode), bij Xiaomi moet ik overal mijn accountgegevens invullen (account mode).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

Al enkele dagen zien liggen voor 10 euro in Carrefour: Red Dead Redemption voor PS3, een spel waar ik zin in heb gekregen na het kijken van Westworld.

Nu nog aan een oude PS3 geraken. Die heb ik 2 jaar terug cadeau gedaan aan neefjes, maar mogen er niet op spelen .... zijn al ipad verslaafd en een ps3 erbij was "trop". Dus vandaag PS3 maar gaan terughalen ;) No prob, hij lag ondertussen op de zolder.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

Best wel leuk dat het protocol is vrijgegeven.
Alleen heb ik geen enkel E27 socket in huis, en om met zo van die verloopstukken te werken dat is het toch ook niet hoor.
TiTanium
Moderator
Moderator

Bij WIZ heb je lampen met een GU10 socket, deze zijn wel goedkoper, maar hebben maar iets meer dan 400LM ;)
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Kerst-cado van het beste lief van de wereld! :)
IMG_3664.JPG
IMG_3665.JPG
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
selder
Moderator
Moderator

Oeh ... Coolblue heeft geleverd :)

Sony memory stick met zowel een USB-A als een USB-C aansluiting voor de mekkeraars die per sé iets via USB willen transferren als ik m'n nieuwe Macbook heb.
IMG_3723.JPG
IMG_3722.JPG
IMG_3721.JPG
Logitech PRO gaming muis, ter vervanging van ten minste drie modellen G-series die allemaal niet goed in de hand liggen. Hallo Doom!
IMG_3727.JPG
IMG_3726.JPG
Een modderzware Anker PowerCore+ 20100 met USB-C voor als m'n toekomstige MBP zonder stroom komt te zitten onderweg.
IMG_3728.JPG
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

selder schreef: Sony memory stick met zowel een USB-A als een USB-C aansluiting voor de mekkeraars die per sé iets via USB willen transferren als ik m'n nieuwe Macbook heb.
Wat ben jij toch een nobel persoon !!! :angel:
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Laadt die Anker powerbank ook al op via USB-C of nog steeds Micro-USB?
Hoeveel lading verwacht je uit die powerbank te trekken voor je MBP?
selder
Moderator
Moderator

Er is geen micro-USB aansluiting op, 2x USB A en 1x USB C ... de Anker zelf opladen is via de USB-C poort, wil je dat een ander apparaat stroom krijgt van de Anker moet je de enige knop ingedrukt houden als je de USB-C kabel aansluit..

Hm. Precies trekt die Anker het toch niet, zal eens kijken voor een ander model. Of ik test het eens als ik m'n MBP heb :)
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Een Xiaomi XiaoFang IP cam.

Afbeelding

Hij gidst je zelfs via spraakberichten door de setup. Jammer genoeg enkel in het Chinees en ik krijg hem dus niet opgezet, wil niet verbinden met m'n wifi... Iemand die vlot Chinees kan? :|
ooh. shiny.
lacer
Elite Poster
Elite Poster

Stond het beschreven op de verkoopsite dat het enkel chinees was ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

lacer schreef:Hoe groot is die ruimte ub4b ?
Ruimte is 4.6 diep, 2.9 breed en standaard hoogte van een slaapkamer. Dit is een slaapkamer die we over hebben.
De 11 atmos speakers zijn nu opgesteld met twee subs.

Eerste atmos films bekeken en je zit gewoon nog meer in de film, vriendin keek echt omhoog omdat er in bepaalde films dialoog in de heights zit, grappig. Met de NAD M15HD was de steering meer aggressief, met de Anthem AVM60 is alles beter homogeen. Of dat enkel door Atmos is, of ook door de ARC calibratie, die ik vanaf een laptop buiten de cinema kan starten (met een lange usb microfoonkabel) heb ik nog niet kunnen uitsluiten, ik vermoed combinatie van beide.

ARC is vele malen beter dan het auddessey dat de meesten hier hebben, er zit een pro microfoon bij met calibratiefile, een volledige statief en software die vanaf de PC via TCPIP de processor stuurt. Dit is enkel nodig tijdens het meten en inregelen. Verder zie je ook de meting en correcties die hij maakt, zoiets kan bij auddessey enkel met de pro en die kost flink geld.
Bijlagen
second.png
skank
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

ub4b schreef:Heb al jaren de NAD M15HD als 7.1 surround pre-amp, deze stuurt nu een Klipsch 7.2 opstelling.

Omdat atmos kriebelt om mee te spelen, heb ik de Anthem AVM60 sinds eergisteren nog in de doos:

http://www.anthemav.com/products-curren ... e=overview

Afbeelding

Ik heb steeds meer BluRays in 7.1 waar ook een atmos layer in zit, en die zijn op het 7.2 systeem al WOW. Eerst nog vier extra speakers in de cinema ophangen en dan testen. Er komen dus twee extra speakers net boven de gordijnen, en twee boven de luisterplek. Heb nog 60m luidsprekerkabel over, dus zal wel lukken ;)

Afbeelding

4K en HDR ga ik voorlopig dan weer niks mee doen, mijn 65 inch Panasonic topmodel uit 2011 heeft natuurlijke kleuren en huidstinten waar veel oled, led en lcd gewoon niet aankan, en met een darbee postprocessor haal ik veel meer scherpte uit 2k. Het is dan wel geen 4k, maar het is toch waanzinnig mooi slechts in 2k. Het zwart van deze plasma is echt zwart, wit is echt punchy en kleuren zijn voor een 5j oude tv nog steeds erg goed. Als ik bvb zie wat de 4k panasonics nu doen, dan is het wel netjes maar als je dan echt goed kijkt naar de kleuren dan zie je dat het niet klopt. Er mist iets filmisch dat crt en plasma wel had.
Zit jij nog niet op ons vlaams forum? Home-theater.be ? Kom maar af he!
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

skank schreef:Zit jij nog niet op ons vlaams forum? Home-theater.be ? Kom maar af he!
Geen tijd voor helaas. Ik heb jaren op htforum gezeten en ben er nog sponsor van geweest (wij deden Nad, Klipsch, Anthem en waren nr1 velodyne reseller in Benelux), maar geen tijd meer voor sinds ik nu zelf producten ontwerp met een dealernetwerk van 10 dealers.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

selder schreef: Sony memory stick met zowel een USB-A als een USB-C aansluiting
Hoe gaan we nu in hemelsnaam van die legacy usb-a aansluiting vanaf geraken als zelfs de usb-c profeten nog steeds hybride dingen blijven bestellen :twisted: :angel:

Misschien was het toch allemaal veel simpeler geweest als apple één usb-a aansluiting extra op de mcbook voorzien had :lol: :lol: :lol:
selder
Moderator
Moderator

"nog steeds" hybride dingen? Die krengen bestonden nog niet eens een paar maanden geleden :)

Laat de overgangsperiode van "10000 aansluitingen naar 1 aansluiting" maar gerust opgevangen worden door de accessoires, niet door laptops/desktops/smartphones...
selder
Moderator
Moderator

oh hai.
15966124_10210148279976324_1975260592900451816_n.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”