Momenteel ben ik op zoek naar een torrent applicatie, die te bedienen is met een webinterface.
Ook zou deze automatisch torrents moeten kunnen downloaden uit rss feed. Liefst ook instelbaar via webinterface.
Het zou ook niet al te zwaar mogen zijn, want het moet kunnen draaien naast openelec.
Hopelijk wordt dat niet te zwaar op deze raspi. De processen van openelec gaan sowieso een hogere prioriteit krijgen.
Iemand die mij kan helpen?
Raspberry Pi vanaf woensdag(morgen) te koop?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
rtorrent met de rutorrent interface en wat plugins gaat goed op een nginx web server
Hieronder: Transmission, kan die RSS?
Hieronder: Transmission, kan die RSS?
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 30 jul 2012, 23:39, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik dacht meteen aan bittorrent, maar die draait niet op de Raspberry Pi. Ik ga het hier wel opvolgen want het lijkt me wel een interessant projectje om hier ook eens uit te proberen .
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
nzbget voor de echte leechers
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik heb net een mail gekregen dat Farnell mijn bestelde Raspberry Pi wou invoicen, maar omdat het al zo lang geleden is dat ik hem besteld heb, is mijn Mastercard intussen vervallen.
Dus de bestelling is geannuleerd, wat na het lezen van vele forums geen slechte zaak is.
Alles wat men daar van functies voor verzint, kan mijn Synology NAS makkelijker en beter...
Dus de bestelling is geannuleerd, wat na het lezen van vele forums geen slechte zaak is.
Alles wat men daar van functies voor verzint, kan mijn Synology NAS makkelijker en beter...
- honda4life
- Elite Poster
En we spreken over een heel andere prijsklasse natuurlijk...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
rutorrent met rtorrents hands down.tomw schreef:Momenteel ben ik op zoek naar een torrent applicatie, die te bedienen is met een webinterface.
Ook zou deze automatisch torrents moeten kunnen downloaden uit rss feed. Liefst ook instelbaar via webinterface.
Het zou ook niet al te zwaar mogen zijn, want het moet kunnen draaien naast openelec.
Hopelijk wordt dat niet te zwaar op deze raspi. De processen van openelec gaan sowieso een hogere prioriteit krijgen.
Iemand die mij kan helpen?
Rutorrent is eigelijk te vergelijken met utorrent maar volledig in een browser.
- honda4life
- Elite Poster
We weten weeral wat doen dit weekend:
Best wel duidelijk hoe je een PBX kan opzetten http://nerdvittles.com/?p=1784
Best wel duidelijk hoe je een PBX kan opzetten http://nerdvittles.com/?p=1784
-
- Elite Poster
Zijn er nog mensen die gewerkt hebben met OpenElec voor de Raspberry Pi?
Ik wou het systeem updaten, maar dit ging niet vlot over het netwerk. Ik steek de SD kaart in mijn laptop en ik merk dat hij maar 125Mb herkent. Dit leek me redelijk logisch omdat OpenElec met 2 partities werkt, maar de 2e partitie is niet zichtbaar, ook niet met een tool die ext2/ext3 zou moeten kunnen zien/herkennen Ik wil toch liever weer de volle 8Gb gebruiken
Ik wou het systeem updaten, maar dit ging niet vlot over het netwerk. Ik steek de SD kaart in mijn laptop en ik merk dat hij maar 125Mb herkent. Dit leek me redelijk logisch omdat OpenElec met 2 partities werkt, maar de 2e partitie is niet zichtbaar, ook niet met een tool die ext2/ext3 zou moeten kunnen zien/herkennen Ik wil toch liever weer de volle 8Gb gebruiken
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb er een tijdje openelec op gehad, maar ben over gegaan naar Raspbmc.
Op een keer toen ik wou starten deed Openelec niets meer, toen heb ik beslist om maar iets anders te proberen.
Op een keer toen ik wou starten deed Openelec niets meer, toen heb ik beslist om maar iets anders te proberen.
-
- Elite Poster
En heb je de SD kaart nog terug in orde gekregen? want de 2e partitie blijft zoek bij mij, wat raar is want het booten ging wel nog. Momenteel ben ik Ubuntu aan het downloaden om het daar eens op te proberen straks.
- honda4life
- Elite Poster
Volgens mij bestaat er een tooltje dat je kan helpen genaamd "hp formatting tool"
-
- Elite Poster
En partition magic en sd formatter en gdisk en ...
tzou me verbazen moest die tool plots verlossing bieden maar kzal t es proberen, eentje kan er nog wel bij
EDIT: Ik trek mijn woorden terug, zoveel misbaksels van tools geprobeerd en Linux gedownload (geen zin om de desktop aan te sluiten) en dan is een HP tooltje van 2Mb de redding, tnx! Held!
tzou me verbazen moest die tool plots verlossing bieden maar kzal t es proberen, eentje kan er nog wel bij
EDIT: Ik trek mijn woorden terug, zoveel misbaksels van tools geprobeerd en Linux gedownload (geen zin om de desktop aan te sluiten) en dan is een HP tooltje van 2Mb de redding, tnx! Held!
- honda4life
- Elite Poster
De kaartjes die vanaf vandaag in den Aldi liggen doen het perfect.
10€ voor 16 GB, en haalt de Class 6 specs
10€ voor 16 GB, en haalt de Class 6 specs