2) je bent lid geworden van een feitelijke vereniging, met alle juridische gevolgen vandien.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
laroyj schreef:hoe moet het nu met onze verdere afbetalingen van de box...best de domiciliering stopzetten zekers...
Code: Selecteer alles
Technisch is dit inderdaad mogelijk. We bekijken het en houden het in beraad.
Tenzij de feitelijke vereniging veel schulden maakt bij de drankleverancier. RBI kan gerust een factuurke schrijven van een miljoen voor bhaalu verenigingDidymus schreef:
Als je met een feitelijke vereniging pakweg een fuif organiseert, dan ben je toch ook niet aansprakelijk voor de schulden van je drankenleverancier?
Of opneemt, wat voorlopig nog gratis is.krisken schreef:Netflix is goed voor series en films.
Bhaalu is een totaal ander platform in mijn ogen, namelijk gericht op "tv kijken".
Ik moet zeggen dat als Bhaalu weg gaat ik (en mijn vriendin) tv kijken op die innovatieve manier wel gaan missen. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij pas beginnen met het bekijken van een serie (bvb Eigen kweek) als de serie al halfweg is. Via Telenet of Belgacom mag je het vergeten dan. Je kan enkel de vorige afleveringen bekijken als je betaald.
In mijn box zit ook geen ssd of zichtbare geheugenchip, iemand enig idee wat met het rood-gearceerde bedoeld word? Ik ziet niets dat nog geheugen kan zijn, eerlijk gezegdIk heb ook zo'n gewonnen box zonder SSD erin. Bij mij lukte het booten vanaf usb als je het kleine printplaatje met flashgeheugen aan de onderkant van het mobo verwijderd. Bios startup is dan zichtbaar en erin geraken zal ook wel lukken waarschijnlijk.
Als een TN of BGC zelfs niet in staat zijn om met de zenders tot een overeenkomst te komen... hoop je dan echt dat RBI dit wel zou kunnen ?TiTanium schreef:Wat Hopelijk vind RBI snel een overeenkomst met de nodige instanties om toch zo een goed product op de markt te houden.(
vraag me dan af, waarop het operating system op geinstalleerd staat? Staat dat dan op een gewone sd kaart?MVA schreef:Van pagina 67:
In mijn box zit ook geen ssd of zichtbare geheugenchip, iemand enig idee wat met het rood-gearceerde bedoeld word? Ik ziet niets dat nog geheugen kan zijn, eerlijk gezegdIk heb ook zo'n gewonnen box zonder SSD erin. Bij mij lukte het booten vanaf usb als je het kleine printplaatje met flashgeheugen aan de onderkant van het mobo verwijderd. Bios startup is dan zichtbaar en erin geraken zal ook wel lukken waarschijnlijk.![]()
Met een bios reset zal het ook wel kunnen, maar dat is niet omkeerbaar, dus daar w8 ik nog even mee tot bhaalu al dan niet `definitief`ophoudt met werken.