Leuk leuk, nu nog op een of andere manier een gratis VDSL2 modem vinden en dan houdt me echt niks tegen om naar EDPNet over te stappen
(lees mijn pa: als ik zeg dat het op jaarbasis exact hetzelfde bedrag is, zal die niet moeilijk doen normaalgezien)
kan me niet van de indruk ontdoen dat belgacom zal volgen met 50/6 of misschien nog andere.
Totnu is het altijd zo geweest bij zowel proximus als belgacom als ze iets nieuws lanceren dat er altijd een promo aan verbonden is.
Misschien is dit nu ook het geval en zal het dan op jaarbassis intressanter zijn.
let op ook veronderstellingen é
Laatst gewijzigd door proximusboyke 22 maa 2012, 14:02, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Ik denk dat we inderdaad allemaal verwachten dat Belgacom ook een 50/6 abbo zal aanbieden, dit als een verhoging van het bestaande Intense, of als een nieuwe formule. Gezien zo'n formule de hoogste is die Belgacom aanbiedt, verwacht ik dan ook dat dit aan de hoogste prijs zal zijn, dus zeker niet goedkoper dan het huidige Intense (58.66 EUR).
Promotie hooguit de gratis installatie, en de 50 EUR webdeal korting?
EDPNet newer and faster + telephony (45.95 EUR) zal volgens dus altijd goedkoper blijven dan Belgacom Intense ...
Het zou me niet verwonderen nu telenet ook gratis instalatie en actievering geeft dat ze hun oude promos van stal halen 3 maand gratis of 6 maand aan 50%
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Veronderstellingen, denken, giswerk...
Misschien moeten we ons eens bezig houden met de feiten als deze er door komen. Meedenken is altijd leuk, maar maak daar een apart topic voor ipv een bestaand topic dat over geheel iets anders gaat om te toveren tot "denkwerk ivm belgacom"?
Ik verwacht ook dat Belgacom met bepaalde zaken "mee gaat gaan", maar dit staat in een apart topic...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti