Lees jij wel eens de reacties van anderen ? Wanneer gaan ze het doen ? Ah ja, als ze het geld hebben. Maar euhm, met de toch zo beperkte kennis van bedrijfs-methodologie van mij, hebben ze dat eigenlijk ? En wanneer gaan ze het hebben ? Heb je hier nog niet gelezen dat er veel bij TN weg zijn en nu bij BGC/Scarlet/EDP zitten ? En plaats eens een reactie zonder mij telkens af te schieten.THDBASED schreef:Maar natuurlijk gaan ze volgen. Nu heb je nog maar eens aangegeven dat je niets maar dan ook niets begrijpt van bedrijfs-methodologie. GELD telt, specificaties NIET, begrepen?
Reactie Telenet op snelheidsverhogingen Belgacom
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Maar het gaat niet over het geld voor investeringen...djeezes, ben je er nu mee aan het rammelen of is dit het algemene niveau bij Belgacom?quistnix schreef:Lees jij wel eens de reacties van anderen ? Wanneer gaan ze het doen ? Ah ja, als ze het geld hebben. Maar euhm, met de toch zo beperkte kennis van bedrijfs-methodologie van mij, hebben ze dat eigenlijk ? En wanneer gaan ze het hebben ? Heb je hier nog niet gelezen dat er veel bij TN weg zijn en nu bij BGC/Scarlet/EDP zitten ? En plaats eens een reactie zonder mij telkens af te schieten.THDBASED schreef:Maar natuurlijk gaan ze volgen. Nu heb je nog maar eens aangegeven dat je niets maar dan ook niets begrijpt van bedrijfs-methodologie. GELD telt, specificaties NIET, begrepen?
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Fire in the hole
De enige reacties die ik zie bij telenet zijn die van de klanten, mezelf inbegrepen
Ben pas bij telenet, maar ik geef ze nog een half jaar, en daarna bekijk ik het wel. Een nieuwe kabel trekken is nu achteraf bekeken nu ook de moeite niet.
De enige reacties die ik zie bij telenet zijn die van de klanten, mezelf inbegrepen
Ben pas bij telenet, maar ik geef ze nog een half jaar, en daarna bekijk ik het wel. Een nieuwe kabel trekken is nu achteraf bekeken nu ook de moeite niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Kan ik ook die link krijgen ajb?quistnix schreef:Blijkbaar nog nooit cursus gehad over de technologische verschillen tussen DSL en kabel ? Downstream is het sterke punt van de kabel, upstream daarentegen is het sterke punt van DSL. Zal je een link sturen via PB.Trojan schreef:Laten we niet te hard speculeren over de al dan niet slechte infrastructuur van telenet. Niemand van ons werkt daar en weet hoe het er aan toe gaat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Bij DSL zit de upload in de lagere frequenties, dus in het stabielere deel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Contacteer:
Van die 2 per straat klopt wel dacht ik, maar dat de snelheid onstabiel zou zijn kan ik helemaal niet akkoord mee gaan. Ikzelf heb van in het begin fibernet100 en daar haal ik 24/7 95mbit down en 4.6mbit up mee. Ook van deze nieuwe meter heb ik totaal nog geen last gehad, ik zit elke maand rond 1TB volume en nog geen minuut smallband gezien..gewoon mijn persoonlijke ervaring met fibernet100. En ja natuurlijk wil ik wel een hogere upload..5mbit op een 100mbit abbo is een beetje aan de lage kantKitt schreef:als je hoort dat ze soms maar 2 fibernet's per straat kunnen aansluiten ..en die bijlange nie stabiel zijn in snelheid
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Natuurlijk gaan ze volgen, ze zullen verdorie wel moeten! .. en ze zullen het moeten doen met die onbenullige specificaties op te vijzelen, die die jij nb totaal onbelangrijk vindt, anders zal het geen rotte $$$ opbrengen LOL! over & out! ... want "dream on buddy" ... in deze filosofie, die je hier stelt, verkoop je aan jan_met_de_pet een k..tproduct en die betaalt je daar met de glimlach voor en je komt er nog mee weg ook? no way! één keer maar geen twee .. en de "concurentie" doet juist hetzelfde? Je moet wel geloven dat iedereen ongeveer het IQ van een spons heeft ... .. ik geloof dit voor geen seconde .. (waar men natuurlijk wel moet van afstappen is van het idee dat Belgacom een soort leger des heils is (en telenet al zeker niet!) want dat is het ook niet) ..THDBASED schreef:Maar dat wil jij niet begrijpen, da's duidelijk.
.....
En jij begrijpt niets maar dan ook niets van basis bedrijfskunde. Jij denkt dat het gaat over de cijfertjes van de upload, dream on buddy...
......
Jij bent toch diegene die beweert dat Telenet zeker met een reactie komt (lees: de upload verhogen) omdat in het verleden het altijd is gebeurd door zowel TN als BGC ?
....
Maar natuurlijk gaan ze volgen. Nu heb je nog maar eens aangegeven dat je niets maar dan ook niets begrijpt van bedrijfs-methodologie. GELD telt, specificaties NIET, begrepen?
.. en dat specs niet tellen? LMAO .. ocharme al die millioenen weggegooid geld aan R&D in al die technologie bedrijven ... .. geen zinnig mens die dat gelooft, beste ... not even in your dreams (omdat ge zo graag engels gebruikt!)
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Oei, je weet hier geen antwoord op te verzinnen, nogmaals ! Je snapt wel degelijk de post van Regulus. Zoals steeds kom je af met een lullige one-liner, doe vooral zo voort We beginnen je reacties hier écht beu te worden. Je kan (en mag) tegen Belgacom zijn, maar er zijn grenzen. Get a live, you prick ...THDBASED schreef:Sorry, ik spreek geen SMS of wat het ook moge voorstellen...
Mod edit: geen nood aan volledige quote van laatste post
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Kleine waarschuwing...
Forumregels:
•Algemeen
◦Respecteer iedereen (de andere gebruikers, Provider medewerkers, moderators, administrators)
•Niet toegelaten acties :
◦berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden.
Als je echt problemen hebt met iemand, stop hem dan in je "vijand" lijst zodat je zijn berichten niet meer ziet. Maar beledigingen zijn niet gewenst op UB!
Echter ook:
◦kritiek zonder reden op te geven. (Kritiek wordt zeker aanvaard wanneer er argumentatie voor is. Wij leren graag bij) Post zo weinig mogelijk berichten die afwijken van de oorspronkelijke topic (off-topic), hiervoor zijn andere fora voorzien.
Forumregels:
•Algemeen
◦Respecteer iedereen (de andere gebruikers, Provider medewerkers, moderators, administrators)
•Niet toegelaten acties :
◦berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden.
Als je echt problemen hebt met iemand, stop hem dan in je "vijand" lijst zodat je zijn berichten niet meer ziet. Maar beledigingen zijn niet gewenst op UB!
Echter ook:
◦kritiek zonder reden op te geven. (Kritiek wordt zeker aanvaard wanneer er argumentatie voor is. Wij leren graag bij) Post zo weinig mogelijk berichten die afwijken van de oorspronkelijke topic (off-topic), hiervoor zijn andere fora voorzien.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
oei .. uw ballon met gebakken lucht leeggelopen? .. toch maar iets leren over intenet en forumcommunicaties?THDBASED schreef:Sorry, ik spreek geen SMS of wat het ook moge voorstellen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Van intenet heb ik nog nooit gehoord..."forumcommunicaties" is geen woord.Regulus schreef:oei .. uw ballon met gebakken lucht leeggelopen? .. toch maar iets leren over intenet en forumcommunicaties?THDBASED schreef:Sorry, ik spreek geen SMS of wat het ook moge voorstellen...