Je zou kunnen overwegen uw discovery op te zeggen en op uw nieuw adres een abonnement zonder BC lijntje te nemen,Klant schreef:Even iets heel concreet.
Volgende woensdag (1 juli) verhuis ik. Ik zou m'n Belgacom Discovery-lijn mee willen nemen, maar Dommel niet. Ik heb Dommel betaald voor 11 maanden nu. Ze zijn ondertussen wel weer hun dreigmails aan't sturen ("Pas op of we sluiten je af" gedoe) omdat ik volgens hen nog niet betaald heb op hun laatste factuur. Dat is een proforma factuur dat ik eind mei kreeg om voor juli te betalen. Ze gaan me dus morgen of zo weer op suspended zetten (wat ze niet mogen, want ik heb voor die laatste 4 dagen ook nog betaald).
Nu, heel concreet:
1) Als mijn Discovery-lijn mee gaat op woensdag, gaat het geblokkeerde ADSL-signaal ook mee, of komt het dan terug vrij?
2) Wat kan Dommel me doen als ik die laatste factuur (voor een maand die ik niet ga gebruiken) niet betaal?
3) Is er een opzeggingsbrief een maand op voorhand nodig wanneer er met proforma facturen gewerkt wordt (lijkt me straf, want zij kunnen me zonder iets afsluiten. Moet't omgekeerd ook kunnen. Wat mij logisch lijkt, is echter niet per sé wat ook wettelijk het geval is)
de meeste isp's bieden die mogelijkheid aan.
Dommel stel je in gebreke voor het niet leveren van een serieuze service zoals je in
aanklaagtKlant schreef:+-95% uptime betekent per maand +-1,5 dag dat je zonder verbinding zit.yurifedov schreef:Wow, je vraagt de onmogelijke. Meeste van ons zullen met +95% al gelukkig zijn, als maar eens goed gecommuniceerd wordt door dommel.Klant schreef: Kan Dommel nu echt geen enkele maand 100% uptime garanderen?
Laatste keer als ik iemand van dommel aan de lijn had, hun uitleg was "er is een probleem en men werkt eraan." Dat is de meest mysterieuze uitleg dat ik ooit gehoord had. En als Ik vroeg wat voor type probleem is het, om een idee te krijgen hoelang dat het nog duurt. antwoord was "ik weet het niet"
Er zijn 2 mogelijkheden 1)die persoon van support wist het echt niet of 2) hij wist het maar wil het niet vertellen
In eerste geval, zegt het veel over communicatie tussen medewerkers van dommel. In tweede geval zegt het genoeg over communicatie van dommel naar zijn cliënteel.
En dit van een telecom bedrijf!
30 (dagen)/100 == 0,3
0,3 * 5 == 1,5 (dagen)
Bij een maand van 31 dagen, is't 1,55, btw.
1,5 dag per maand zonder verbinding vind ik echt niet kunnen.