Ga jij overschakelen naar VDSL onder de huidige voorwaarden?

Nieuws omtrent telecom

Ga jij overschakelen naar VDSL onder de huidige voorwaarden?

ja
8
5%
neen
143
88%
twijfel
12
7%

Totaal aantal stemmen: 163
Pollement
Starter
Starter
Contacteer:

:!: Je mag dan nog 9Mbit download hebben maar wat heb je aan die snelheid als je maar 15 Gb kan downloaden ...

Niemand heeftp roblemen met zijn internet nu Adsl gewoon gaat snel genoeg ( ik speel zware games ) ik heb geen lag ik kom er zelf als de beste uit waarom beter willen als je al het beste hebt ...

en eingenlijk is er bijna geen verschil tss adsl en vdsl, veel meer kun je niet downloaden
eenmaal over 15Gb zit je toch op die ISDN lijn ...

Je GB moeten recht evenredig lopen met je download speed en je prijs loopt veel te hoog op.

Veel mensen hebben nu pas adsl of andere, en dan komen jullie me een nieuwe af ... :idea: WIJ ZIJN NIET ZOT :evil:
Gaming Freak --> cs, dod, ...
PHO
Pro Member
Pro Member

Pollement schreef::!: Je mag dan nog 9Mbit download hebben maar wat heb je aan die snelheid als je maar 15 Gb kan downloaden ...
Dat hetgeen je gedownload hebt nu sneller binnen is, en je dus minder lang moet wachten alvorens je het gedownload uitvoerig :twisted: kunt testen of gebruiken. Want daarvoor download je toch !
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

PHO schreef:Dat hetgeen je gedownload hebt nu sneller binnen is, en je dus minder lang moet wachten alvorens je het gedownload uitvoerig :twisted: kunt testen of gebruiken. Want daarvoor download je toch !

Oh, maar de meeste zijn in staat een Linux distro (en dan liefst nog de 5 CD's, ook al weet men niet waarvoor ze dienen) te testen in ongeveer een dagje. Op een kleine week hebben ze dus de meest courante Linux distro's uitvoerig getest... en klagen ze dan ook dat de limieten niet voldoende zijn.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Pollement schreef:en eingenlijk is er bijna geen verschil tss adsl en vdsl

In de huidige toegeknepen toestand moet ik je gelijk geven, maar vdsl geeft toch wel iets meer mogelijkheden tot uitbreiding naar de toekomst toe.
Ik begrijp dan ook niet dat je je er zo hard tegen verzet...
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
PHO
Pro Member
Pro Member

r2504 schreef:Oh, maar de meeste zijn in staat een Linux distro (en dan liefst nog de 5 CD's, ook al weet men niet waarvoor ze dienen) te testen in ongeveer een dagje. Op een kleine week hebben ze dus de meest courante Linux distro's uitvoerig getest... en klagen ze dan ook dat de limieten niet voldoende zijn.
Ik wou dat ik zo goed/slim was om een nieuwe linux distro in 1 dagje grondig uit te kunnen testen. :roll:
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
El Cibi
Starter
Starter
Contacteer:

zeker niet als de prijs zo hoog blijft
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Nu geven ze binnenkort ook 30GB op een ADSL plus abonement.
En 4 Mbit download voor 59.95€
Gast

Hoge snelheden maar nog steeds een verrekte datalimiet. Ik zit iedere maand wel minimaal 2 volume pack aan te kopen. (abo van Go naar plus kan ik wel doen maar met volume packs heb je een klein voordeel)

En ik zit nog tot september vast aan skynet :-(
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Abusimbal schreef:Nu geven ze binnenkort ook 30GB op een ADSL plus abonement. En 4 Mbit download voor 59.95€

Lijkt me allemaal heel duur... voor bijna dezelfde prijs (mits wat blokjes aankopen) heb je bij TN een 6.6 Mbps, met 512 KBit/s upload waar je met nachtsurfen tot zelfs 60 GB kan komen.

Probleem blijft hun upload limiet... :cry:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”