Ben jij Netflix gebruiker?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Net iets raar ontdekt:
In de Windows 8 Netflix app heb ik bij bepaalde series geen superhd, terwijl ik voor dezelfde series in de app op mijn bluray player wel superhd heb. Het verschil in beeldkwaliteit is dan ook duidelijk. Bij andere series heb ik op zowel Windows 8 als de bluray player wel superhd.
Enkele voorbeelden:
Homeland: geen superhd in Windows 8, wel op bluray player
Fringe: superhd op allebei
Ik zie hier de logica niet van in
Enige verschil is dat de tablet/laptop met Windows 8 via wifi gaat, terwijl de bluray player met een kabel op mijn netwerk zit.
In de Windows 8 Netflix app heb ik bij bepaalde series geen superhd, terwijl ik voor dezelfde series in de app op mijn bluray player wel superhd heb. Het verschil in beeldkwaliteit is dan ook duidelijk. Bij andere series heb ik op zowel Windows 8 als de bluray player wel superhd.
Enkele voorbeelden:
Homeland: geen superhd in Windows 8, wel op bluray player
Fringe: superhd op allebei
Ik zie hier de logica niet van in
Enige verschil is dat de tablet/laptop met Windows 8 via wifi gaat, terwijl de bluray player met een kabel op mijn netwerk zit.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ik wacht met Netflix te starten, tot wanneer er meer content is en ik een maandje tijd in overvloed heb
Heb zoiets van, één maandje me erop los te gooien en alles te testen in ene keer
En met dat Proximus TV hints geeft naar een deal met Netflix, en we een pack hebben, voel ik toch iets komen xD
Heb zoiets van, één maandje me erop los te gooien en alles te testen in ene keer
En met dat Proximus TV hints geeft naar een deal met Netflix, en we een pack hebben, voel ik toch iets komen xD
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Och kom, waar een mens van wakker ligt. Tis inmiddels zelfs gefixt (was Windows 8 app en WP8 app).Tomby schreef:Hier net gecheckt, en ik heb zowel op mijn iPad als Nexus 4 dezelfde ondertitels: Engels CC, Nederlands, Frans.MClaeys schreef: Op gsm heb ik subs in alle talen, op tablet niet. Best grappig die verschillen per platform.
Maar ik heb dan weer wel een verschil in sommige titels. Bvb de film "I am number Four" heet op mijn PC en Nexus 4 "Numéro Quatre" (al krijg ik hem wel als ik zoek op 'Four') maar heeft op mijn iPad wél gewoon de juiste titel.
Ben het met r2406 eens... grappig zou ik het niet nemen. Eerder tenenkrullend hoe zoiets mogelijk is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Wakker van liggen ? LOL. Zo erg is het nu ook weer niet he. Ik vind het gewoon nogal bizar, zeker vanuit technisch standpunt. Trouwens hier is het helemaal nog niet gefixt. Als ik via browser naar Netflix ga, zie ik nog altijd 'Numéro Quatre' als ik op de cover klik, en dat is dus zo voor een hele hoop titels. Ook op Android zelfde probleem. Maar op iPad en onze Panasonic TV dan weer niet (gelukkig wel juist de 2 platformen die het meest gebruikt worden).MClaeys schreef:Och kom, waar een mens van wakker ligt. Tis inmiddels zelfs gefixt (was Windows 8 app en WP8 app).
Ik meen dat hier al iemand gepost had dat de kwaliteit op PC (browser) gecapt wordt naar 3 Mbps 720p. Ik heb het in elk geval ook voor. Blijkbaar is het dus niet alleen voor de browser maar ook de app. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ze schrik hebben van screen captures om zo aan illegale 1080p copiën te geraken.Electribe schreef:Net iets raar ontdekt:
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
Firefox, Chrome werken via silverlight => 720p cap
IE 11 werkt via html5 => 1080p(mss zelfs 4k)
Windows 8 app zou normaal ook 1080p moeten geven
EDIT: Bovenstaande dus enkel op Windows OS
IE 11 werkt via html5 => 1080p(mss zelfs 4k)
Windows 8 app zou normaal ook 1080p moeten geven
EDIT: Bovenstaande dus enkel op Windows OS
Laatst gewijzigd door Matthias 27 sep 2014, 11:43, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik ben nu twee maanden Netflix gebruiker,en het bevalt me best. Wanneer word het aanbod bijgewerkt,en is dit op bepaalde periodes of zo,of gebeurt dit gewoon,als het past en niet op specifieke tijdstippen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
En vanaf volgende week 'Eigen Kweek' op Netflix.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141203_01410955
Toen het op TV was heb ik maar de eerste paar afleveringen kunnen bekijken. Nu toch maar eens opnieuw opzetten.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141203_01410955
Toen het op TV was heb ik maar de eerste paar afleveringen kunnen bekijken. Nu toch maar eens opnieuw opzetten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
http://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/fluppie schreef:Ik ben nu twee maanden Netflix gebruiker,en het bevalt me best. Wanneer word het aanbod bijgewerkt,en is dit op bepaalde periodes of zo,of gebeurt dit gewoon,als het past en niet op specifieke tijdstippen?
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Wordt toch wekelijks bijgewerkt.fluppie schreef:Ik ben nu twee maanden Netflix gebruiker,en het bevalt me best. Wanneer word het aanbod bijgewerkt,en is dit op bepaalde periodes of zo,of gebeurt dit gewoon,als het past en niet op specifieke tijdstippen?
Sent from my device using Tapatalk
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
Als je een bepaalde serie op netflix volgt en je hebt alle seizoenen gezien die beschikbaar zijn, hoe je te weten kan komen wanneer er een seizoen is toegevoegd zonder dat je dagelijks het internet moet afschuimen om te kijken welke series bijgewerkt zijn.
Of m.a.w. als je een serie in je 'lijst' hebt staan, krijg je daar dan een melding van als er nieuwe afleveringen zijn?
Je kan eventueel wel inschrijven op een nieuwsbrief, maar iets in de applicatie zou toch handiger zijn
Of m.a.w. als je een serie in je 'lijst' hebt staan, krijg je daar dan een melding van als er nieuwe afleveringen zijn?
Je kan eventueel wel inschrijven op een nieuwsbrief, maar iets in de applicatie zou toch handiger zijn
Laatst gewijzigd door sky 05 dec 2014, 10:47, in totaal 1 gewijzigd.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Eigenlijk de tegenhanger van Plex' On Deck-functie?sky schreef:Of m.a.w. als je een serie in je 'lijst' hebt staan, krijg je daar dan een melding van als er nieuwe afleveringen zijn?
Series die je bekeken hebt en er komen nieuwe afleveringen beschikbaar komen terug daar in te staan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
ht wordt ge update en er komt altijd bij (is mijn gevoel)Teebee schreef:Waarom denken sommigen dat er plots nog veel content zou bijkomen?
nu ja, wie 6à 7u per dag kijkt zal rap uitgekeken zijn
wie, naast nieuws en thuis, elke dag 2 à 3 afleveringen meepikt is toch al gauw een maand of 2 zoet met een doorsnee serie à la pakweg breaking bad
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Het derde siezoen is al uit op tv in de VS.
Als je echt wil kijken naar het vervolg van seizoen 1, zijn er andere wegen natuurlijk
Als je echt wil kijken naar het vervolg van seizoen 1, zijn er andere wegen natuurlijk
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
akkoord, maar een normale kijker kan zich toch onmogelijk over een beperkt aanbod beklagen. ik heb het sinds het begin en ik heb nog minstens 4 à 5 series staan die ik zeker wil bekijken (en dan heb ik het niet over halfuur tussendoortjes à la Californication en sitcoms)Tomby schreef:Wie 6 à 7 uur per dag TV kijkt, moet misschien toch eens nadenken over zijn levenskwaliteit .
dat nieuwe seizoenen en hbo er niet bij zit weet een mens al jaren.
- foxhound
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
Wie geniet van zijn leven hoeft niet na te denken over zijn levenskwaliteit, iedereen maakt andere keuzes in zijn leven, doet graag andere dingen, en vindt andere dingen belangrijk.Tomby schreef:Wie 6 à 7 uur per dag TV kijkt, moet misschien toch eens nadenken over zijn levenskwaliteit .
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Er kan perfect véél zijn, en toch niet dat wat iemand WIL zien... daar hoef je geen "abnormale kijker" voor te zijn....akkoord, maar een normale kijker kan zich toch onmogelijk over een beperkt aanbod beklagen. ik heb het sinds het begin en ik heb nog minstens 4 à 5 series staan die ik zeker wil bekijken (en dan heb ik het niet over halfuur tussendoortjes à la Californication en sitcoms)
dat nieuwe seizoenen en hbo er niet bij zit weet een mens al jaren.
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
als je met open blik kijkt zul je veel nieuws ontdekken.TRiSS schreef: Er kan perfect véél zijn, en toch niet dat wat iemand WIL zien... daar hoef je geen "abnormale kijker" voor te zijn....
wil je de 100e keer de kampioenen zien, dan moet je bij de vrt zijn
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Kwestie van eens wat eerste episodes te zien.
Die waarvan ik dacht dat het iets was vielen zwaar tegen.
En dan zijn er dingen waarvan ik nooit dacht dat ik ze leuk zou gevonden hebben die heel goed mee vielen.
Die waarvan ik dacht dat het iets was vielen zwaar tegen.
En dan zijn er dingen waarvan ik nooit dacht dat ik ze leuk zou gevonden hebben die heel goed mee vielen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Een Netflix 'offline' mogelijkheid zo leuk zijn. Wanneer ik tijd heb zit ik op een zwaar gelimiteerde connectie (40GB), wanneer ik weinig tijd heb op een hoge snelheid ongelimiteerde connectie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Je kan gewoon via netflix de testvideo spelen. Die even laten draaien.silent785 schreef:Ik kijk Netflix op mijn Xbox One, vraag me eigenlijk af wat de videokwaliteit is. Bij sommige standup is deze echt ondermaats(geen HD).
Start aan lage kwaliteit, zoals bij films, en gaat dan door tot max voor je device en bandbreedte.
In netflix "test" zoeken.
Ivm standup. De oudste hans teeuwen streamt niet aan dvd, zelfs niet vhs kwaliteit...
[ Post made via mobile device ]
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Netflix vind ik persoonlijk toch vooral interessant voor hun zelfgemaakte series (Breaking Bad, House of Cards, ...) en iets minder voor films, tenzij je tevreden bent met goede maar dan iets oudere films ofwel mindere/slechte (IMDB < 7/10) maar recente films. Ook in non-US aanbod zijn er wel tamelijk wat goede films.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
BB is geen netflix serie hoor. Geen idee waar die "netflix original" voor staat.
“Insanity is my only means of relaxation "
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
My bad.Heronic schreef:BB is geen netflix serie hoor. Geen idee waar die "netflix original" voor staat.
Is idd. geen original, wel alle seizoenen beschikbaar op Netflix en binnenkort blijkbaar ook een spinoff ))
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Was inderdaad een goede serie... alléén spijtig dat ze midden seizoen 2 gestopt is.fluppie schreef:Ondertussen de serie Jericho voll uitgekeken,(seizoen1& 2) ik vond dit wel een goede serie.