iPhone 5 en LTE
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Amaaai die mevrouw belt hier al 20 + min...
Moest 5 min lang mijn naam herspellen, ze verstond me bijna niet...
Ze wil hier alles van de procedure aflopen voor ze senior adviser wil doen...
Ze bellen wel heel vlug, dat viel meteen op.
Moest 5 min lang mijn naam herspellen, ze verstond me bijna niet...
Ze wil hier alles van de procedure aflopen voor ze senior adviser wil doen...
Ze bellen wel heel vlug, dat viel meteen op.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 22 keer
Wat is er verder van gekomen?Amaaai die mevrouw belt hier al 20 + min...
Moest 5 min lang mijn naam herspellen, ze verstond me bijna niet...
Ze wil hier alles van de procedure aflopen voor ze senior adviser wil doen...
Ze bellen wel heel vlug, dat viel meteen op.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Dat we me niet wou verder helpen. Ze weigerde een senior te geven omdat het te lang ging duren.
Ze ging dan een e-mail sturen... maar die heb ik nooit gehad.
Ben nu terug thuis, dus ga ik nog een 2e maal bellen
Update: nu snel doorverbonden geweest omdat ik extreem aandrong.
Vervolgens ging de Senior Adviser alles opzoeken en mij straks terugbellen...
Update 2:
Omdat op de pagina waar hij kijk (de adviser) enkel Canada en USA als 4G officieel staat,
zegt hij dat hij er niet aan doen.
Op de vraag om een ticket nog hogerhand te plaatsen, weigerde hij mee te werken.
Vervolgens zei hij zelfs dat Mobistar en Telenet geen 4G officiële partners zijn van Apple lol ...
Ik even argumenteren dat het wel degelijk moet werken op hun netwerk en dat het een simlockvrije is waar je extra voor bijbetaalde...
Wel vriendelijk enzo, maar veel doen ze niet. Jammer.
Ze ging dan een e-mail sturen... maar die heb ik nooit gehad.
Ben nu terug thuis, dus ga ik nog een 2e maal bellen
Update: nu snel doorverbonden geweest omdat ik extreem aandrong.
Vervolgens ging de Senior Adviser alles opzoeken en mij straks terugbellen...
Update 2:
Omdat op de pagina waar hij kijk (de adviser) enkel Canada en USA als 4G officieel staat,
zegt hij dat hij er niet aan doen.
Op de vraag om een ticket nog hogerhand te plaatsen, weigerde hij mee te werken.
Vervolgens zei hij zelfs dat Mobistar en Telenet geen 4G officiële partners zijn van Apple lol ...
Ik even argumenteren dat het wel degelijk moet werken op hun netwerk en dat het een simlockvrije is waar je extra voor bijbetaalde...
Wel vriendelijk enzo, maar veel doen ze niet. Jammer.
Laatst gewijzigd door tendonsie 13 nov 2012, 17:53, in totaal 1 gewijzigd.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
Hey iedereen,
Ik heb de tip gevolgd van selder (bedankt trouwens) en nog geen 10 seconden nadat ik alles had doorgestuurd werd ik al opgebeld!
De lieve dame vertelde me dat ze al eens iets had opgevangen van het probleem maar voegde er aan toe dat men daar normaal gezien niet op de hoogte wordt gebracht van toekomstige updates of dergelijke.
Ze is dan gaan vragen aan een Senior Advisor of die misschien meer info zou hebben gekregen, maar die wist enkel te vertellen dat de iPhone 5 "banden 1, 3, en 5 ondersteunt". Vragend of dit dan verwijst naar de 800MHz, 1.8GHz, en 2.6GHz banden dacht ze van wel, maar dat maakt niet uit want Proximus rolt LTE uit op 1.8GHz en dat is compatibel met wat de iPhone 5 ondersteunt in Europa.
Voor diegenen die dus nog twijfelen: het ligt dus wel degelijk aan Apple zelf; toen ik zei dat Proximus alle nodige info heeft verstuurd (dat neem ik toch aan) naar Apple en de situatie samenvatte als "het zou toch raar zijn dat ik met mijn unlocked toestel moet wachten op een update die Apple pas uitgeeft als Mobistar (partner van Apple) LTE uitrolt om dan ondertussen ook de juiste instellingen voor Proximus mee te geven?" zag ze inderdaad Proximus nergens op een lijst staan van goedgekeurde providers en noemde ze het inderdaad "best wel lullig" van Apple.
Ze heeft dan een "kleine klacht" opgesteld met daarin alle opmerkingen.
Al bij al: een aangenaam gesprek gehad maar er is jammer genoeg niet veel uit de bus gekomen, het blijft wachten op Apple.
Toch raad ik iedereen aan om hetzelfde te doen zodanig dat Apple inziet dat het die carrier update zo snel mogelijk moet uitbrengen!
Succes!
Ik heb de tip gevolgd van selder (bedankt trouwens) en nog geen 10 seconden nadat ik alles had doorgestuurd werd ik al opgebeld!
De lieve dame vertelde me dat ze al eens iets had opgevangen van het probleem maar voegde er aan toe dat men daar normaal gezien niet op de hoogte wordt gebracht van toekomstige updates of dergelijke.
Ze is dan gaan vragen aan een Senior Advisor of die misschien meer info zou hebben gekregen, maar die wist enkel te vertellen dat de iPhone 5 "banden 1, 3, en 5 ondersteunt". Vragend of dit dan verwijst naar de 800MHz, 1.8GHz, en 2.6GHz banden dacht ze van wel, maar dat maakt niet uit want Proximus rolt LTE uit op 1.8GHz en dat is compatibel met wat de iPhone 5 ondersteunt in Europa.
Voor diegenen die dus nog twijfelen: het ligt dus wel degelijk aan Apple zelf; toen ik zei dat Proximus alle nodige info heeft verstuurd (dat neem ik toch aan) naar Apple en de situatie samenvatte als "het zou toch raar zijn dat ik met mijn unlocked toestel moet wachten op een update die Apple pas uitgeeft als Mobistar (partner van Apple) LTE uitrolt om dan ondertussen ook de juiste instellingen voor Proximus mee te geven?" zag ze inderdaad Proximus nergens op een lijst staan van goedgekeurde providers en noemde ze het inderdaad "best wel lullig" van Apple.
Ze heeft dan een "kleine klacht" opgesteld met daarin alle opmerkingen.
Al bij al: een aangenaam gesprek gehad maar er is jammer genoeg niet veel uit de bus gekomen, het blijft wachten op Apple.
Toch raad ik iedereen aan om hetzelfde te doen zodanig dat Apple inziet dat het die carrier update zo snel mogelijk moet uitbrengen!
Succes!
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Hah.
https://discussions.apple.com/message/2 ... 6#20279924
Exact wat ik zei
Dus, zo veel mogelijk bellen naar Apple Support!
https://discussions.apple.com/message/2 ... 6#20279924
Exact wat ik zei
Dus, zo veel mogelijk bellen naar Apple Support!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Zorba
- Elite Poster
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Heb al enkele keren gebeld en altijd hetzelfde: ze weten ervan en we moeten wachten tot we op de suported lijst komen (www.apple.com/iphone/LTE/).
Dit is echt wel erg van Apple hoor!
Dit is echt wel erg van Apple hoor!
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ondertussen ook reactie op de Facebook pagina van Belgacom:
Belgacom Beste, we bevestigen dat ons 4G-netwerk technisch klaar is om de iPhone5 te verwelkomen.
Ondanks onze officiële verzoeken, wachten we nog steeds op een antwoord van Apple wanneer hun toestellen opengesteld zullen worden voor ons 4G-netwerk.
We zijn niet de enige mobiele operator die zich in deze situatie bevindt:
http://www.apple.com/iphone/LTE/
https://discussions.apple.com/message/20281190#20281190
Aarzel niet om contact op te nemen met Apple voor meer info.
Wij nemen zelf ook met hen contact op en houden u op de hoogte.
Hopelijk kunt u spoedig van ons razendsnelle 4G-netwerk genieten.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
Ik belde met de klantendienst van Proximus. Mijn generation connect plan en woonplaats (Hasselt) zouden er voor moeten zorgen dat mijn telefoon (iP5) LTE kan ontvangen. Het advies van de klantendienst was langs een belgacom/proximuswinkel te gaan om "iets" te laten aanpassen. Opstart in Hasselt was nog maar recent gedaan vandaar... Zal dan daar eens gaan horen...
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
Denk je nu echt dat apple dit nu gaat uitvoeren ?
Mobistar en telenet hebben de rechten.
Geen enkele proximus winkel of belgacom winkel verkoopt iphone 5's.
Ik zit ook met een probleem , mobile vikings heeft ook geen deal met apple , dus zelfde verhaal.
Ze zullen dit niet lanceren bij apple vooral eer dat mobistar dit uitgebracht heeft.
dit is simpel.
Val ze niet lastig , want ze draaien toch ni bij , of je dit nu wilt of niet.
verspil je tijd gewoon niet , om iets dat je al een antwoord al op hebt.
proximus zal zich foccusen op de s3 en niet op de iphone 5
jammer voor jullie , maar het is nu eenmaal zo
Mobistar en telenet hebben de rechten.
Geen enkele proximus winkel of belgacom winkel verkoopt iphone 5's.
Ik zit ook met een probleem , mobile vikings heeft ook geen deal met apple , dus zelfde verhaal.
Ze zullen dit niet lanceren bij apple vooral eer dat mobistar dit uitgebracht heeft.
dit is simpel.
Val ze niet lastig , want ze draaien toch ni bij , of je dit nu wilt of niet.
verspil je tijd gewoon niet , om iets dat je al een antwoord al op hebt.
proximus zal zich foccusen op de s3 en niet op de iphone 5
jammer voor jullie , maar het is nu eenmaal zo
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
lowieken ,
Mobistar heeft dit niet , maar zal dit hebben over 2 maand met 4g , alsook lte op iphone 5.
als je dan 4g op iphone 5 wilt , moet je over gaan , simpel niet ?
mod edit - fullquote verwijderd
Mobistar heeft dit niet , maar zal dit hebben over 2 maand met 4g , alsook lte op iphone 5.
als je dan 4g op iphone 5 wilt , moet je over gaan , simpel niet ?
mod edit - fullquote verwijderd
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Stel dat jouw uitleg klopt, dan is het nog niet abnormaal dat iPhone 5 bezitters zich vragen stellen en gaan kloppen bij Apple en/of Proximus.
Als we moeten wachten tot Mobistar een LTE netwerk aanbiedt alvorens Apple die functionaliteit in Belgie loslaat, dan gaan we nog lang geduld moeten oefenen.
Trouwens, indien ik een iPhone 5 koop via de online Apple Store, dan heb ik helemaal geen affaire met een provider, en wil ik dit toestel volledig benutten en zelf kiezen welke sim ik hierin stop, al dan niet met 4G mogelijkheden.
Waarop zijn al die vermoedens trouwens gebaseerd?
Als we moeten wachten tot Mobistar een LTE netwerk aanbiedt alvorens Apple die functionaliteit in Belgie loslaat, dan gaan we nog lang geduld moeten oefenen.
Trouwens, indien ik een iPhone 5 koop via de online Apple Store, dan heb ik helemaal geen affaire met een provider, en wil ik dit toestel volledig benutten en zelf kiezen welke sim ik hierin stop, al dan niet met 4G mogelijkheden.
Waarop zijn al die vermoedens trouwens gebaseerd?
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
Dan is dat dikke pech , mobistar en telenet hebben de rechten , proximus heeft samsung , deal with itsvenska schreef:Stel dat jouw uitleg klopt, dan is het nog niet abnormaal dat iPhone 5 bezitters zich vragen stellen en gaan kloppen bij Apple en/of Proximus.
Als we moeten wachten tot Mobistar een LTE netwerk aanbiedt alvorens Apple die functionaliteit in Belgie loslaat, dan gaan we nog lang geduld moeten oefenen.
Trouwens, indien ik een iPhone 5 koop via de online Apple Store, dan heb ik helemaal geen affaire met een provider, en wil ik dit toestel volledig benutten en zelf kiezen welke sim ik hierin stop, al dan niet met 4G mogelijkheden.
apple gaat dit niet vrijgeven , zolang mobistar niet launched , ook al heeft proximus dit aangevraagd.
mobistar en telenet hebben de exclusieve rechten , en dit staat zo op hun website bij providers.
proximus staat er niet tussen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
ja al van gehoord
partnership van iphones te verkopen in belgie.
ze verkopen toch trouwens ook geen iphone/ipad in de proximus winkel ?
en in de mobistarwinkels wel ?
en ja de consumentenrechten , heeft niks mee te maken , apple blokkeert dit , en zullen dit blijven blokkeren.
als apple denkt dat het netwerk niet genoeg is maw 2400 mhz dan kan proximus het schudden , no offence
partnership van iphones te verkopen in belgie.
ze verkopen toch trouwens ook geen iphone/ipad in de proximus winkel ?
en in de mobistarwinkels wel ?
en ja de consumentenrechten , heeft niks mee te maken , apple blokkeert dit , en zullen dit blijven blokkeren.
als apple denkt dat het netwerk niet genoeg is maw 2400 mhz dan kan proximus het schudden , no offence
-
- Plus Member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 7 keer
Hij doelt volgens mij op het feit dat apple een speciale carrier partnership heeft met telenet en mobistar, en niet met belgacom. LTE op iphone is een functie zoals facetime 3G en tethering die kan gedisabled en enabled worden op de vraag van de carrier. Maar omdat er geen echte zakenrelatie is met belgacom, kunnen zij LTE dus niet zomaar door apple laten enablen, althans zo versta ik toch wat er in de thread allemaal al is gepost.lowieken schreef:crezzeke,
de exclusieve rechten op wat, menneke?
En ook: al van Europees consumentenrecht gehoord?
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
idd CCfan dat bedoel ik nu net.CCfan schreef:Hij doelt volgens mij op het feit dat apple een speciale carrier partnership heeft met telenet en mobistar, en niet met belgacom. LTE op iphone is een functie zoals facetime 3G en tethering die kan gedisabled en enabled worden op de vraag van de carrier. Maar omdat er geen echte zakenrelatie is met belgacom, kunnen zij LTE dus niet zomaar door apple laten enablen, althans zo versta ik toch wat er in de thread allemaal al is gepost.lowieken schreef:crezzeke,
de exclusieve rechten op wat, menneke?
En ook: al van Europees consumentenrecht gehoord?
daarom nu net dat is de reden waarom ze het niet aanschakelen
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
Heeft niks met domheid te maken , heeft gewoon met het feit te maken dat je het niet aanvaard.lowieken schreef:Ik hou het even voor bekeken. Het domheidsquota is hier bereikt.
Doei.
het heet nu eenmaal concurrentie
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Het feit zal zijn dat we moeten wachten tot Q1 2013 tot Mobistar gaat lanceren samen met Telenet.
Gezien het feit dat Apple geen reacties geeft en ook al de topics gaat CENSUREREN op hun communityforum...
Belgacom daarintegen zegt dat ze alles hebben gedaan, en ze zeggen dit via verschillende kanalen al geruimte tijd,
dus van hun kant zal het wel niet zijn. Je ziet ook dat ze voorzichtig reageren, en niet agri boos worden naar de Apple kant.
Dus hun druk lijkt me ook miniem, en laten het vooral naar de klanten over om te klagen.
Belgacom gaat wel nog op 4G promotour, wie weet dat iemand daar een hoger geplaatste medewerker te pakken krijgt, al zal dat vast geen nieuwe info opleveren.
We zullen dus lekker wachten
Nog iets grappigs ... vind ik dan toch.
http://store.apple.com/be-nl/buy/home/s ... /ipad_mini
Wie zie je staan: Mobistar + Proximus.
Grappig dat ze Proximus daar vermelden.... En hun eigen partner "Telenet" dan weer niet...
Wekken ze toch voor de minder slimme consumenten enkel verwarring mee wie nu hun handelspartner is.
Gezien het feit dat Apple geen reacties geeft en ook al de topics gaat CENSUREREN op hun communityforum...
Belgacom daarintegen zegt dat ze alles hebben gedaan, en ze zeggen dit via verschillende kanalen al geruimte tijd,
dus van hun kant zal het wel niet zijn. Je ziet ook dat ze voorzichtig reageren, en niet agri boos worden naar de Apple kant.
Dus hun druk lijkt me ook miniem, en laten het vooral naar de klanten over om te klagen.
Belgacom gaat wel nog op 4G promotour, wie weet dat iemand daar een hoger geplaatste medewerker te pakken krijgt, al zal dat vast geen nieuwe info opleveren.
We zullen dus lekker wachten
Nog iets grappigs ... vind ik dan toch.
http://store.apple.com/be-nl/buy/home/s ... /ipad_mini
Wie zie je staan: Mobistar + Proximus.
Grappig dat ze Proximus daar vermelden.... En hun eigen partner "Telenet" dan weer niet...
Wekken ze toch voor de minder slimme consumenten enkel verwarring mee wie nu hun handelspartner is.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 22:55
De iPhone 5 zal gewoon het 4G/LTE netwerk gaan ondersteunen, dit heeft niks te maken of Apple het gaat toelaten of niet, maar alles met het feit of het netwerk van Belgacom de frequenties van de iPhone 5 ondersteunt.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Beste DonnieDeGroot
Je bent hartelijk welkom als nieuwe gebruiker van het Userbase Forum ... maar je eerste post kan je niet echt een toegevoegde waarde noemen aan deze discussie .
- je geeft hier een link naar een artikel van 2 maanden oud, maar ik zie niet echt wat je ermee bedoelt.
- als je de discussie wat gevolgd hebt, weet je dat de iPhone 5 wel degelijk de 4G frequentie ondersteunt die Belgacom gebruikt.
- zowel uit de reacties van Belgacom, als die van Apple zelf, is het toch duidelijk dat, op dit ogenblik, Apple de toegang tot Belgacom 4G blokkeert, en dus de bal in hun kamp ligt.
Dit heeft dus wel te maken of Apple het gaat toelaten of niet, en niets met het feit of het netwerk van Belgacom de frequenties van de iPhone 5 ondersteunt.
Je bent hartelijk welkom als nieuwe gebruiker van het Userbase Forum ... maar je eerste post kan je niet echt een toegevoegde waarde noemen aan deze discussie .
- je geeft hier een link naar een artikel van 2 maanden oud, maar ik zie niet echt wat je ermee bedoelt.
- als je de discussie wat gevolgd hebt, weet je dat de iPhone 5 wel degelijk de 4G frequentie ondersteunt die Belgacom gebruikt.
- zowel uit de reacties van Belgacom, als die van Apple zelf, is het toch duidelijk dat, op dit ogenblik, Apple de toegang tot Belgacom 4G blokkeert, en dus de bal in hun kamp ligt.
Dit heeft dus wel te maken of Apple het gaat toelaten of niet, en niets met het feit of het netwerk van Belgacom de frequenties van de iPhone 5 ondersteunt.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
lowieken schreef:crezzeke,
de exclusieve rechten op wat, menneke?
En ook: al van Europees consumentenrecht gehoord?
Ik moet lowieken hier toch gelijk geven. Wat Apple nu doet kan absoluut niet door de beugel. In de V.S. zijn zo'n toestanden misschien allemaal mogelijk, maar in België en in de E.U. is er (gelukkig) wetgeving om eerlijke concurrentie en consumenten te beschermen.crezzeke225 schreef:ja al van gehoord
partnership van iphones te verkopen in belgie.
ze verkopen toch trouwens ook geen iphone/ipad in de proximus winkel ?
en in de mobistarwinkels wel ?
en ja de consumentenrechten , heeft niks mee te maken , apple blokkeert dit , en zullen dit blijven blokkeren.
als apple denkt dat het netwerk niet genoeg is maw 2400 mhz dan kan proximus het schudden , no offence
1. Concurrentie: Proximus wordt (gedeeltelijk) buiten spel gezet door afspraken tussen Apple en Mobistar, waardoor zij geen eerlijke concurrentie met Mobistar meer kunnen voeren.
2. Valse advertentie en productspecificaties: de iPhone 5 wordt in België verkocht als unlocked LTE-smartphone (LTE 850 MHz, 1800 MHz en 2100 MHz). Toch kan deze niet verbinden met het LTE 1800 MHz netwerk van Proximus, vanwege blokkering door Apple.
Bij Apple denken ze dat ze zich alles kunnen permitteren, maar als ze zo voortdoen zullen ze nog tegen de lamp lopen, net als Microsoft met hun boete van € 860.000.000 (ook vanwege het beperken van concurrentie, en niet eens door middel van blokkeringen).
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
dan moet proximus dit aanvechten , en dan zijn we weer een aantal maanden verder , dus met welk nut dan ?
mobistar is de officiele partner , wil je 4G op je iphone binnekort ?
heel simpel , dan zul je moeten overschakelen van provider die dit wel heeft
mobistar is de officiele partner , wil je 4G op je iphone binnekort ?
heel simpel , dan zul je moeten overschakelen van provider die dit wel heeft
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 24 keer
wat heeft dit nu met hopeloos te maken ?
dit is gewoon de waarheid
Ik denk niet da je de procedures kent bij klanten en aanvechten van wetten.
dit neemt nu eenmaal tijd in beslag sorry
dit is gewoon de waarheid
Ik denk niet da je de procedures kent bij klanten en aanvechten van wetten.
dit neemt nu eenmaal tijd in beslag sorry
Laatst gewijzigd door crezzeke225 20 nov 2012, 11:29, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kunnen we deze persoonlijke vete zo laten???
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Lowieken,
Als meerdere gebruikers posts beginnen aanduiden als ongepast binnen Userbase, dan denk ik niet dat ik overdrijf?
Ook het feit dat je op 16 berichten reeds 6 negatieve duimpjes hebt zegt genoeg voor mij en menig gebruiker.
Wij hebben niks tegen een goed gefundeerde en onderbouwde mening, maar vetes tussen forumleden kunnen we best missen hier.
Als meerdere gebruikers posts beginnen aanduiden als ongepast binnen Userbase, dan denk ik niet dat ik overdrijf?
Ook het feit dat je op 16 berichten reeds 6 negatieve duimpjes hebt zegt genoeg voor mij en menig gebruiker.
Wij hebben niks tegen een goed gefundeerde en onderbouwde mening, maar vetes tussen forumleden kunnen we best missen hier.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik ga hier geen verdere discussie over voeren.
Indien je het niet eens bent met mij en andere gebruikers op dit forum, kan je je steeds wenden tot het hoofd van dit forum (Meon) per PM .
Indien je het niet eens bent met mij en andere gebruikers op dit forum, kan je je steeds wenden tot het hoofd van dit forum (Meon) per PM .
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti