Het grote Cityconnect topic - Deel2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Het hangt echt van site tot site af. Ik heb momenteel maar even snel internet als Dodgey, maar heb niet echt traag internet. DNS van Dommel lijkt me wel ok, heb een aantal pingtests gedaan op beide lijnen en was nagenoeg hetzelfde.

Anders beetje firefox tweaking doen via pipelining?
Dodgey
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 nov 2006, 02:34

ditCh schreef:
xenne schreef:verwachtingen waren bij sommige blijkbaar iets te hoog... zo'n snelheid aan die prijs en zonder datalimiet kunnen krijgen en dan liever veel meer betalen bij TN, tsja .......


Dus we mogen geen hoge verwachtingen hebben ? Voor meer dan 2 maanden verwacht ik anders de maximum haalbare snelheid ... ik neem geen genoeg met 8 mbit, dan had ik Evonet kunnen nemen.


Dat vind ik er ook van. Zeker als ze mij bij verkoop wijsmaken dat 2,2km van de centrale helemaal niet ver is en dat we dicht tegen die maximum snelheid zouden zitten... (ben adsl-newbie dus heb goedgelovig ja geknikt) Nu komen ze af dat ze nooit iets in de aard van een snelheidsgarantie zouden geven, dat 2,2km al redelijk ver is en dat ik er niet meer van mag verwachten...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

ditCh schreef:
Goztow schreef:
Surfen gaat zelfs opmerkelijk trager tov TN Turbo...

Dat is onmogelijk.


Waarom is dat onmogelijk ? De DNS requests kunnen bij Dommel al een pak trager zijn wat onmiddellijk een invloed heeft op de surfsnelheid ...

Dan nog ga je dat echt nauwelijks voelen. En hij kan dan nog opendns server gebruiken.

Je voelt nauwelijk het verschil tussen 3 en 6 Mbit tijdens gewoon surfen, laat staan dat je het verschil opmerkelijk gaat voelen tussen 8-9 en 20 Mbits.

Indien firefox: fasterfox plugin eens installeren.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goztow schreef:Dan nog ga je dat echt nauwelijks voelen. En hij kan dan nog opendns server gebruiken.

Je voelt nauwelijk het verschil tussen 3 en 6 Mbit tijdens gewoon surfen, laat staan dat je het verschil opmerkelijk gaat voelen tussen 8-9 en 20 Mbits.


Heb jij ooit op 20 Mbit gezeten ? Dan ga jij niet weten wat het verschil is ... maar gewoon zeggen "dat is onmogelijk" is absoluut onjuist. Naar bepaalde sites gaat het gewoon trager gaan omdat Dommel nu eenmaal niet dezelfde routering / peering heeft dan een Telenet en dus vaak via een langere weg moet gaan.
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

Goztow schreef:
ditCh schreef:
Goztow schreef:
Surfen gaat zelfs opmerkelijk trager tov TN Turbo...

Dan nog ga je dat echt nauwelijks voelen. En hij kan dan nog opendns server gebruiken.

Indien firefox: fasterfox plugin eens installeren.


Een opendns gaat alles juist nog trager maken.
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Gieleuh schreef:Om je speedtouch naar Annex M te zetten:

Code: Selecteer alles

V6.2.G onwards

:adsl debug multimode config=g992.5_AnnexA+g992.5_AnnexM 
:adsl debug multimode

They are CLI commands
Telnet to the modem and at the prompt enter the commands. I think you have to disconnect your internet before you can change it.


All is good now and I have achieved 2.25 Mbit/sec upstream (2.250 / 20.613) using the SpeedTouch 536v6.


Heb ik zonet gedaan, en de Speedtouch zegt inderdaad Annex M te zijn nu. Nieuwe speedtest:

Your DOWNLOAD Speed:
3639 kbps or 455 KB/sec

an efficiency of ~15%

up
Your UPLOAD Speed:
1111 kbps or 139 KB/sec

---

Nog altijd niet geweldig, maar ik denk dat dit as good is as it gets.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Ik kan amper geloven dat de dslam al fatsoenlijk proefgedraaid heeft. Het zal allemaal wel wat tijd nodig hebben. Early adapters gotta have faith :-)
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Block schreef:Ik kan amper geloven dat de dslam al fatsoenlijk proefgedraaid heeft. Het zal allemaal wel wat tijd nodig hebben. Early adapters gotta have faith :-)


Ze waren toch in november nog aant testen ? Nog niet genoeg getest ofwa ...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Epo schreef:
Your DOWNLOAD Speed:
3639 kbps or 455 KB/sec

an efficiency of ~15%

up
Your UPLOAD Speed:
1111 kbps or 139 KB/sec

---

Nog altijd niet geweldig, maar ik denk dat dit as good is as it gets.


Eh sorry maar dat is ver van "as good as it gets", en ik neem aan dat je iets aan het downloaden was want dat download speed duik is te marginaal.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Dat zijn niet al te beste waardes,die download haal ik met mijn edpnet ook ,hopelijk wordt het beter. :|
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:
Block schreef:Ik kan amper geloven dat de dslam al fatsoenlijk proefgedraaid heeft. Het zal allemaal wel wat tijd nodig hebben. Early adapters gotta have faith :-)


Ze waren toch in november nog aant testen ? Nog niet genoeg getest ofwa ...


Manman, wat een gedoe :-( Eerst zolang wachten, nu deze snelheden...
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

We zullen nog even afwachten met kritiek te geven,wil nog een aantal testen zien.Er zullen er nog wel binnenkomen van andere mensen,ik moet nog wachten tot 31 januari.
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Epo schreef:
Gieleuh schreef:Om je speedtouch naar Annex M te zetten:

Code: Selecteer alles

V6.2.G onwards

:adsl debug multimode config=g992.5_AnnexA+g992.5_AnnexM 
:adsl debug multimode

They are CLI commands
Telnet to the modem and at the prompt enter the commands. I think you have to disconnect your internet before you can change it.


All is good now and I have achieved 2.25 Mbit/sec upstream (2.250 / 20.613) using the SpeedTouch 536v6.


Heb ik zonet gedaan, en de Speedtouch zegt inderdaad Annex M te zijn nu.


En hoe gaat dit in zijn werk voor de leken onder ons?
De laatste keer dat ik fatsoenlijk in een CLI gezet heb was op een 386.
Tenzij wat compilen en installeren in Darwin.
Afbeelding
Afbeelding
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

m0djo schreef:En hoe gaat dit in zijn werk voor de leken onder ons?
De laatste keer dat ik fatsoenlijk in een CLI gezet heb was op een 386.
Tenzij wat compilen en installeren in Darwin.


staat in de code:
Telnet to the modem and at the prompt enter the commands
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Kan misschien iemand zijn theoretische snelheid eens deftig testen door iets te uploaden en af te halen vanop een Dommel-site (je homepage bv.)?

Dat niemand de volle 24Mbps haalt op externe sites lijkt me nogal wiedes (hoewel ik ook besef dat de 3Mbps hierboven best schrijnend is).
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

Epo schreef: Your DOWNLOAD Speed:
3639 kbps or 455 KB/sec

an efficiency of ~15%

up
Your UPLOAD Speed:
1111 kbps or 139 KB/sec

---

Nog altijd niet geweldig, maar ik denk dat dit as good is as it gets.


Mag ik vragen hoelang je router er over deed om te syncen als je hem aanzette? Als hij op 24/3 Mbps begint te proberen zal dit wel effe geduurd hebben dan. Tenzij je sync veel hoger ligt dan het resultaat van deze speedtest.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

cloink schreef:Kan misschien iemand zijn theoretische snelheid eens deftig testen door iets te uploaden en af te halen vanop een Dommel-site (je homepage bv.)?

Dat niemand de volle 24Mbps haalt op externe sites lijkt me nogal wiedes (hoewel ik ook besef dat de 3Mbps hierboven best schrijnend is).


Ja, als alleen de interne websites van dommel aan 24 gaan en de rest aan 3, dan is het ook maar puur boerenbedrog, nee?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

bmantra schreef:Ja, als alleen de interne websites van dommel aan 24 gaan en de rest aan 3, dan is het ook maar puur boerenbedrog, nee?


En geen klein beetje.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

bmantra schreef:Ja, als alleen de interne websites van dommel aan 24 gaan en de rest aan 3, dan is het ook maar puur boerenbedrog, nee?

Zei ik nu net niet dat ik 3 best schrijnend vind? Je leest natuurlijk wat je wil lezen...

Dat gezegd zijnde: al wie 24 Mbps werkelijke snelheid, altijd en overal verwacht mag van mij een reality-check krijgen.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

cloink schreef:Zei ik nu net niet dat ik 3 best schrijnend vind? Je leest natuurlijk wat je wil lezen...

Dat gezegd zijnde: al wie 24 Mbps werkelijke snelheid, altijd en overal verwacht mag van mij een reality-check krijgen.


Dat was no flame intended... Natuurlijk hangt de snelheid van veel factoren af, maar 3 is toch wel zeer weinig.
Het is met andere woorden huilen met de pet op, soit, we zullen best nieuwe testen afwachten.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik heb wat zitten googlen en op een paar plaatsen lees ik dat je voor ADSL2+ andere splitters (filter) nodig hebt dan voor de gewone ADSL.
Zou mij verbazen (het is maar een analog low-pass filter naar je telefoon, dus laat de hogere banden van ADSL, ADSL2 en ADSL2+ met rust), maar misschien ben ik wel mis.
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

NuKeM schreef:Ik heb wat zitten googlen en op een paar plaatsen lees ik dat je voor ADSL2+ andere splitters (filter) nodig hebt dan voor de gewone ADSL.
Zou mij verbazen (het is maar een analog low-pass filter naar je telefoon, dus laat de hogere banden van ADSL, ADSL2 en ADSL2+ met rust), maar misschien ben ik wel mis.


Waarschijnlijk marketing die adsl2+ splitters uitgevonden hebben ;)
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Toxeh schreef:
Epo schreef: Your DOWNLOAD Speed:
3639 kbps or 455 KB/sec

an efficiency of ~15%

up
Your UPLOAD Speed:
1111 kbps or 139 KB/sec

---

Nog altijd niet geweldig, maar ik denk dat dit as good is as it gets.


Mag ik vragen hoelang je router er over deed om te syncen als je hem aanzette? Als hij op 24/3 Mbps begint te proberen zal dit wel effe geduurd hebben dan. Tenzij je sync veel hoger ligt dan het resultaat van deze speedtest.


Mijn sync ligt ergens op 11Mbit/1Mbit, en dat duurde niet echt lang. Modem aangezet, even gewacht, alle lampjes ok, ingelogd.

Die snelheid was trouwens gemeten zonder te downloaden whatsoever. Dat was op dat moment de snelheid van mijn internet. Momenteel is het ongeveer 800-900KB/s, maar dat is nog altijd maar 7Mbit. Upload zit net onder de 1Mbit. Ik heb al veel testjes gedaan hoor :-)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik raad ook aan om met een programma zoals Internet Download Manager te testen, dat meerdere download slots gebruikt. Dit programma haalt voor mij echt het maximum van men netconnect lijn welke rond 456kb/s schommelt.
Laatst gewijzigd door broli 22 jan 2008, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Die Dommel DSLAM is natuurlijk de allerlaatste nieuwe DSLAM van Alcatel. Misschien brengt een firmware upgrade van dat ding wel raad.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Epo schreef:Ik heb al veel testjes gedaan hoor :-)

cloink schreef:Kan misschien iemand zijn theoretische snelheid eens deftig testen door iets te uploaden en af te halen vanop een Dommel-site (je homepage bv.)?
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

cloink schreef:
Epo schreef:Ik heb al veel testjes gedaan hoor :-)

cloink schreef:Kan misschien iemand zijn theoretische snelheid eens deftig testen door iets te uploaden en af te halen vanop een Dommel-site (je homepage bv.)?


Ik zie niet in waarom dat ook maar iets zou uitmaken. Als ik echt iets deftig wil testen, dan probeer ik verschillende bronnen, zoals paar .nl boxen of ftp.belnet.be.

edit: Ik snap wel dat dat misschien sneller zou zijn als niet-Dommel adresssen, maar wat zou zoiets mij als klant kunnen schelen? :)

Naar de Dommelspace begint aan 170KB/s, maar zakt al snel naar 140KB/s en blijft ongeveer op 120KB/s stabiel hangen tot de file geupload is. De file terug download geeft ongeveer de 1MB/s die ik elders ook haal.

Ik ben benieuwd wat voor resultaten de anderen zullen halen. 8Mbit/1Mbit was nu niet meteen waarvoor ik naar Dommel ben overgestapt.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

D'er zijn al aardig was cityconnect-tests gedaan (en opgenomen in de database) ik vogel straks uit waarom die niet in de last 100 te zien zijn.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Epo schreef:Ik zie niet in waarom dat ook maar iets zou uitmaken.

Zo meet je de snelheid van je lijn en niet de snelheid van de backbone van Dommel. Zo kan je dus meteen ook een eventueel probleem lokaliseren.

Epo schreef:Naar de Dommelspace begint aan 170KB/s, maar zakt al snel naar 140KB/s en blijft ongeveer op 120KB/s stabiel hangen tot de file geupload is. De file terug download geeft ongeveer de 1MB/s die ik elders ook haal.

Voila, dus het probleem ligt aan jouw verbinding naar Dommel (tussen uw computer en de DSLAM, incluis de beiden).

EDIT:
Epo schreef:8Mbit/1Mbit was nu niet meteen waarvoor ik naar Dommel ben overgestapt.

Ik begrijp best de teleurstelling, maar hou a.u.b. in gedachten dat 99% van de rest van België enorm jaloers is op de Leuvenaars. Ik bv. heb Netconnect, op zich al een concurrentieel produkt, betaal dus meer dan jij en surf op z'n minst aan halve snelheid, heb een limiet én geen vast IP... Dat gezegd zijnde: ik hoop dat Dommel alsnog de problemen kan oplossen.
Laatst gewijzigd door cloink 22 jan 2008, 18:03, in totaal 2 gewijzigd.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

mss als je van upc komt dat dit niet echt leuk lijkt , maar aan de anderen kant voor mensen die nu netconnect hebben is dat nog altijd een superleuk produkt.. Meer download en upload snelheid , geen limiet en aan een mindere prijs... En of je nu 10Mbit hebt of 20Mbit maakt vandaag de dag eigenlijk nog niet zoveel uit als je maar met een paar pc's op't net hangt. Trouwens als je zo graag 20Mbit had , had je beter bij telenet gebleven (dat wist ik al voor dat ik deze testresultaten had gezien hoor...). Maarja als je graag veel download zul je een paar opofferingen moeten doen!
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

http://nl.wikipedia.org/wiki/ADSL2

normaal op 2km zou je meer moeten kunnen halen. Maar om ineens alle pannen van het dak te schreeuwen door 2 tests , die wat minder zijn. Oke dit lijkt op het eerste moment niet zo goed :wink: .

Deze personen zouden eens hun sync/rate waarden moeten posten dan zien we al veel meer.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Hallo,

Ik zou normaal na lang wachten ook vandaag geactiveerd worden (aanvraag 22/11). De gegevens zijn allemaal toe gekomen vanmorgen, de modem ook gisteren.
Vandaag nog steeds geen verbinding kunnen maken. Naar Dommel gebeld. De persoon op de support kon mij niet dadelijk helpen, dus verbonden ze me door naar (denk ik) een technieker. Hij kon zien dat alles administratief in orde was (oplevering, doorsturen gegevens, etc.)
Blijkt dat ik op een Belgacom profiel sta; 512/4640. Volgens hem dus waarschijnlijk op de verkeerde DSLAM aangesloten. Hij heeft een ticket laten openen bij Belgacom.
Enig idee hoe lang zoiets kan duren?

Alle lichtjes op de modem branden, dat van "Ethernet" flikkert zeer traag. Hangt geen telefoon oid. op, vorige bewoner beschikte over Belgacom ADSL.

Thx
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

mmh s****, zal je best eens aan hollebollegrijs vragen.
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Dodgey schreef:
xenne schreef:verwachtingen waren bij sommige blijkbaar iets te hoog... zo'n snelheid aan die prijs en zonder datalimiet kunnen krijgen en dan liever veel meer betalen bij TN, tsja .......


Sorry, heb jaren Chello Extreme gehad... Een compromis moeten sluiten tussen snelheid en datalimiet was mij tot voor kort onbekend... :wink:


Moeilijk te verteren eh, kweet er alles van :evil:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

smokem schreef:Een opendns gaat alles juist nog trager maken.


Smokem, wat heb je gesmoked?

Bekijk het verschil eens tussen de Dommel DNS, en de OpenDNS.com. Je zal een leuk verschil opmerken.

Nu, het is gerust mogelijk dat bij Telnet men een grotere DNS cache staan heeft, waardoor hij geen tijd verliest met nieuwe lookups, vs Dommel, die maar 20.000 man hebben, waardoor hun cache kleiner zal zijn.

Het is niet de eerste keer dat Dommel hun DNS trager of problematisch is gebleken.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

Goztow schreef:
Surfen gaat zelfs opmerkelijk trager tov TN Turbo...

Dat is onmogelijk.

wel bij onstabiele verbinding(lijnwaarden)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

laurens7 schreef:
Goztow schreef:
Surfen gaat zelfs opmerkelijk trager tov TN Turbo...

Dat is onmogelijk.

wel bij onstabiele verbinding(lijnwaarden)


Idd heb ik ook nog ervaren, en zoals je kan zien bij epo synct die wss als een jojo met ook dus schommelende laag snr …..downgraden ze bij adsl2+ dan niet op een bepaald profiel zoals bij adsl ?
baxxie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2007, 12:58

D'er zijn al aardig was cityconnect-tests gedaan (en opgenomen in de database) ik vogel straks uit waarom die niet in de last 100 te zien zijn.


kunnen we die database ergens bekijken?

ok sorry, heb het al gevonden
rangschikken op cityconnect ging gewoon nog niet...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Epo schreef:
Heb ik zonet gedaan, en de Speedtouch zegt inderdaad Annex M te zijn nu. Nieuwe speedtest:

Your DOWNLOAD Speed:
3639 kbps or 455 KB/sec

an efficiency of ~15%

up
Your UPLOAD Speed:
1111 kbps or 139 KB/sec

---

Nog altijd niet geweldig, maar ik denk dat dit as good is as it gets.


de annex M upgrade heeft niet veel geholpen precies :| deze waarden zijn stuk minder dan vanmorgen toch?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Joro
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jan 2008, 17:51

Bridged functie was mij niet gekend en volgens mij niet gecommuniceerd door Dommel. Mijn printserver USB-poort, Wifi, ... zijn nu ook gebridged. Is wel zonde van de modem/router/Wifi/printserver combinatie die nu gedowngrade is tot simpele modem. Iemand oplossing?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”